abonnement Unibet Coolblue
pi_201201311
Pin storing was lokaal, heel kort en weinig gemor. Druk was het wel op de momenten dat er een training of kwalificatie voorbij was. Met de beschikbare ruimte, in dit geval het stuk tussen arena en motorhomes was het te smal bij de food en drinks stands.

Denk dat dit niet te voorkomen was, zelfs niet met crowdcontrol oid.

Verder was alles goed te doen, Voldoende ruimte om te lopen, ook bij het binnenlopen en het verlaten van het circuit. Ja, het was druk maar met een mondkapje op en een beetje tactisch lopen was het geen probleem in mijn geval.

Fietsen vanuit haarlem naar het circuit was oprecht tof, lekker morgens een half uurtje door de duinen en met alleen maar vrolijke mensen om je heen is het dan perfect te doen.

Enige wat wel jammer is is dat mijn bankrekening nu zachtjes huilt. Iets teveel los gegaan in de fanshops, de kinderen gaan denk ik wel blij zijn :D
Hooray for boobies!
pi_201201351
Toch een puntje van kritiek. Stop met rookpotten e.d. :P Dat spul stinkt, we zaten er vol in en dan is ademhalen ineens best wel een dingetje _O-
Hooray for boobies!
pi_201201690
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 20:55 schreef Spockjuh_ het volgende:
Pin storing was lokaal, heel kort en weinig gemor. Druk was het wel op de momenten dat er een training of kwalificatie voorbij was. Met de beschikbare ruimte, in dit geval het stuk tussen arena en motorhomes was het te smal bij de food en drinks stands.

Denk dat dit niet te voorkomen was, zelfs niet met crowdcontrol oid.

Verder was alles goed te doen, Voldoende ruimte om te lopen, ook bij het binnenlopen en het verlaten van het circuit. Ja, het was druk maar met een mondkapje op en een beetje tactisch lopen was het geen probleem in mijn geval.

Fietsen vanuit haarlem naar het circuit was oprecht tof, lekker morgens een half uurtje door de duinen en met alleen maar vrolijke mensen om je heen is het dan perfect te doen.

Enige wat wel jammer is is dat mijn bankrekening nu zachtjes huilt. Iets teveel los gegaan in de fanshops, de kinderen gaan denk ik wel blij zijn :D
Leuk om te horen.
  vrijdag 3 september 2021 @ 21:34:35 #54
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_201201869
Ja, ik ben net de trein uit, heb nergens echt stilgestaan in mensenmassa en in de trein kunnen zitten en nog wel meer plekjes vrij zelfs. Mensen waren rustig en chill. Na VT1 was het wel ff megadruk om te pissen en eten te scoren, maar dat was het verder ook wel (Arena Grandstands). Ging uit van het ergste, maar viel me hartstilke mee juist. ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 3 september 2021 @ 21:35:07 #55
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_201201875
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 20:55 schreef Spockjuh_ het volgende:
Pin storing was lokaal, heel kort en weinig gemor. Druk was het wel op de momenten dat er een training of kwalificatie voorbij was. Met de beschikbare ruimte, in dit geval het stuk tussen arena en motorhomes was het te smal bij de food en drinks stands.

Denk dat dit niet te voorkomen was, zelfs niet met crowdcontrol oid.
Ze hadden misschien de food & drink stands ergens anders neer kunnen zetten op een plek met meer ruimte. De mensen die daar stonden te wachten + het gebrek aan een duidelijke scheiding van de twee stromingen leek het grote probleem te zijn. Evengoed was het er evengoed wel erg druk. Er past gewoon veel volk op de tribunes van de arena: teveel misschien.
pi_201201892
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 21:34 schreef shiz het volgende:
en in de trein kunnen zitten
Dus dat oude mevrouwtje kon weer staan...
  vrijdag 3 september 2021 @ 21:38:15 #57
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_201201920
Ik ben ook met de trein gegaan (aankomst 8 uur 's ochtends) en dat viel me enorm mee. Was zowel op de heenweg als de terugweg prima geregeld: in beide gevallen kon ik (in Amsterdam op de heenweg en in Zandvoort op de terugweg) gewoon doorlopen en instappen. Ik had verwacht te moeten wachten maar niks daarvan. Ze hadden ook lekker lange treinen ingezet en de infrastructuur er omheen (wat crowd-barrières hier en daar en veel personeel erbij) was prima. Toen deze GP in 2019 werd aangekondigd zette ik hier nog de meeste vraagtekens bij maar het werkte dus gewoon goed.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 september 2021 @ 21:39:03 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201201930
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 september 2021 21:35 schreef beantherio het volgende:

[..]
Ze hadden misschien de food & drink stands ergens anders neer kunnen zetten op een plek met meer ruimte. De mensen die daar stonden te wachten + het gebrek aan een duidelijke scheiding van de twee stromingen leek het grote probleem te zijn. Evengoed was het er evengoed wel erg druk. Er past gewoon veel volk op de tribunes van de arena: teveel misschien.
Of op meer plekken, elke tribune 1. Zo gaat dat op spa ook met enkele tribunes.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201202005
twitter
pi_201202028
twitter
pi_201202116
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 20:55 schreef Spockjuh_ het volgende:

Verder was alles goed te doen, Voldoende ruimte om te lopen, ook bij het binnenlopen en het verlaten van het circuit. Ja, het was druk maar met een mondkapje op en een beetje tactisch lopen was het geen probleem in mijn geval.

In jouw geval?
Ben je via sluiproutes gegaan dan?

Als je alle beelden via tv en internet zag dan is binnenlopen en verlaten alles behalve in orde.

Schouder aan schouder al vanaf stations.
Mensen die zelfs op verplichte plekken zoals in NS treinen en perrons geen mondkapje dragen.
Laat staan in al die tijden in de wachtrij.
pi_201202173
De baan ziet er wel leuk uit, als je alle reacties hoort is het ook allemaal best prima georganiseerd.

Maar ben blij dat ik er niet ben. Grote groep mensen die zich totaal niet aan de regels houdt, in de treinen niet en op pad is afstand houden totaal niet mogelijk.
Op de tribunes staat een groot deel gewoon (waar is de controle daarop???).

Hoewel het zelf een leuke baan is zie je toch wel dat het niets meer dan een veredelde stratencircuit is.
Niets meer dan een Monaco in de duinen, meer een kartbaan dan een baan die geschikt is voor de F1.

Kan ook niet wachten tot dat nationalisme weg is, ook bij Ziggo over die hele race.
pi_201202247
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 21:58 schreef bianconeri het volgende:
De baan ziet er wel leuk uit, als je alle reacties hoort is het ook allemaal best prima georganiseerd.

Maar ben blij dat ik er niet ben. Grote groep mensen die zich totaal niet aan de regels houdt, in de treinen niet en op pad is afstand houden totaal niet mogelijk.
Op de tribunes staat een groot deel gewoon (waar is de controle daarop???).

Hoewel het zelf een leuke baan is zie je toch wel dat het niets meer dan een veredelde stratencircuit is.
Niets meer dan een Monaco in de duinen, meer een kartbaan dan een baan die geschikt is voor de F1.

Kan ook niet wachten tot dat nationalisme weg is, ook bij Ziggo over die hele race.
allen die op weg zijn naar het circuit hebben een vaccin of negatieve test, dat werkt net zo goed op het station als achter de controle poortjes >:O
hardcoholic
pi_201202511
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 21:38 schreef beantherio het volgende:
Ik ben ook met de trein gegaan (aankomst 8 uur 's ochtends) en dat viel me enorm mee. Was zowel op de heenweg als de terugweg prima geregeld: in beide gevallen kon ik (in Amsterdam op de heenweg en in Zandvoort op de terugweg) gewoon doorlopen en instappen. Ik had verwacht te moeten wachten maar niks daarvan. Ze hadden ook lekker lange treinen ingezet en de infrastructuur er omheen (wat crowd-barrières hier en daar en veel personeel erbij) was prima. Toen deze GP in 2019 werd aangekondigd zette ik hier nog de meeste vraagtekens bij maar het werkte dus gewoon goed.
Klinkt als enorm verbeterd, 22 jaar geleden was dat niet zo prima geregeld.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_201202684
Ik heb kaarten voor zonder Arena Out grandstand. Heeft iemand beelden van het uitzicht daar? Of kan ik ergens mijn vak zien waar dat precies is?
- Met zuidelijke groet -
  vrijdag 3 september 2021 @ 22:56:45 #66
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_201202852
Hedde ge de app niet, daarin is een map...

Zoiets.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_201203435
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 21:58 schreef bianconeri het volgende:
De baan ziet er wel leuk uit, als je alle reacties hoort is het ook allemaal best prima georganiseerd.

Maar ben blij dat ik er niet ben. Grote groep mensen die zich totaal niet aan de regels houdt, in de treinen niet en op pad is afstand houden totaal niet mogelijk.
Op de tribunes staat een groot deel gewoon (waar is de controle daarop???).

Hoewel het zelf een leuke baan is zie je toch wel dat het niets meer dan een veredelde stratencircuit is.
Niets meer dan een Monaco in de duinen, meer een kartbaan dan een baan die geschikt is voor de F1.

Kan ook niet wachten tot dat nationalisme weg is, ook bij Ziggo over die hele race.
:')
.
  zaterdag 4 september 2021 @ 12:12:02 #68
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_201207330
Zoals de wind vandaag staat kunnen we in stereo 'genieten' van het geluid van het circuit. We zien/horen het op de TV en als we buiten staan bij onze woning horen we het geluid ook.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_201207456
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 21:58 schreef bianconeri het volgende:
De baan ziet er wel leuk uit, als je alle reacties hoort is het ook allemaal best prima georganiseerd.

Maar ben blij dat ik er niet ben. Grote groep mensen die zich totaal niet aan de regels houdt, in de treinen niet en op pad is afstand houden totaal niet mogelijk.
Op de tribunes staat een groot deel gewoon (waar is de controle daarop???).

Hoewel het zelf een leuke baan is zie je toch wel dat het niets meer dan een veredelde stratencircuit is.
Niets meer dan een Monaco in de duinen, meer een kartbaan dan een baan die geschikt is voor de F1.

Kan ook niet wachten tot dat nationalisme weg is, ook bij Ziggo over die hele race.
Damn wat ben jij zuur zeg, doe eens een ph testje ipv een corona testje
pi_201208149
Ik heb dit gister gemist.

twitter
  Moderator zaterdag 4 september 2021 @ 13:08:28 #71
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_201208169
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:07 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb dit gister gemist.

[ twitter ]
Ja ja ;)

(Oftewel jij hebt dat geregeld! :D)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_201208219
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:08 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ja ja ;)

(Oftewel jij hebt dat geregeld! :D)

Uiteraard O-)

https://www.telegraaf.nl/(...)iegt-boven-zandvoort
  Moderator zaterdag 4 september 2021 @ 13:14:41 #73
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_201208238
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zaterdag 4 september 2021 @ 13:23:20 #74
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_201208295
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:07 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb dit gister gemist.

[ twitter ]
Ik ook. Waarschijnlijk omdat vliegverkeer boven Zandvoort dit weekend vrijwel verboden is: Beperkt vliegverkeer boven Zandvoort tijdens Dutch Grand Prix

Het klinkt als een publiciteitsstunt. Waarschijnlijk heeft ie ergens boven zee gevlogen ofzo (waar het wel mocht).
  zaterdag 4 september 2021 @ 13:25:32 #75
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_201208306
Zou het nu weer lekker gaan 'schuren' op Zandvoort? O-)
pi_201208310
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:07 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb dit gister gemist.

[ twitter ]
Lief van Angela
  zaterdag 4 september 2021 @ 13:34:22 #77
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_201208395
Was een heerlijke dag gisteren op Zandvoort. Zoals anderen ook al zeiden, bijna alles was goed geregeld. Op weg naar het circuit 1 punt waar het nogal vastliep, de brug over de weg. De toegang zelf ging heel snel, had echt verwacht dat ik daar heel lang moest wachten. Maar totaal geen rij daar.

Op het circuit zelf hadden ze wel wat meer eettentjes mogen neerzetten. En zo'n pinstoring helpt ook niet mee natuurlijk. Heel wat mensen horen klagen en zonder eten weer terug zien komen op de tribune.

Maar dat mocht de pret niet drukken. Supergaaf om eindelijk de F1 weer op Zandvoort te mogen zien. Leuke sfeer ook. Iedereen uitgelaten dat ze weer naar een feestje mochten. Had ik als trouw Zandvoortganger niet willen missen. ^O^
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_201208428
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:34 schreef 4-elements het volgende:
Was een heerlijke dag gisteren op Zandvoort. Zoals anderen ook al zeiden, bijna alles was goed geregeld. Op weg naar het circuit 1 punt waar het nogal vastliep, de brug over de weg. De toegang zelf ging heel snel, had echt verwacht dat ik daar heel lang moest wachten. Maar totaal geen rij daar.

Op het circuit zelf hadden ze wel wat meer eettentjes mogen neerzetten. En zo'n pinstoring helpt ook niet mee natuurlijk. Heel wat mensen horen klagen en zonder eten weer terug zien komen op de tribune.

Maar dat mocht de pret niet drukken. Supergaaf om eindelijk de F1 weer op Zandvoort te mogen zien. Leuke sfeer ook. Iedereen uitgelaten dat ze weer naar een feestje mochten. Had ik als trouw Zandvoortganger niet willen missen. ^O^
Of gewoon eten meenemen toestaan.
pi_201208496
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:38 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Of gewoon eten meenemen toestaan.
wij hadden een rugzak met snickers, jodenkoeken, red bull, sinas, water, bananen en broodjes bij ons. Is gezien en we konden doorlopen zonder morren. Alleen de deo moest eruit en dat was dom van ons wat dat wisten we.

Zelfs de rol wc papier, ja je weet maar nooit :P, mocht mee :D
Hooray for boobies!
pi_201208505
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:38 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Of gewoon eten meenemen toestaan.
Ik schrok wel ff toen ik mensen 's ochtends al zag teruglopen en bij de ingang stond dat tassen groter dan een A4-tje niet naar binnen mochten. Maar gelukkig was dat een beetje wie je daar treft als DGP Crew bij de ingang. Gelukkig waren ze niet te nazi bij mij en kon ik gewoon naar binnen met m'n rugtas (incl. Autodrop :Y) een flesje AA Drink + blikje energydrink :X ).

Denk een oplossing... gewoon een bestel-/bezorgsysteem. Er waren nu wel wat mobiele ijscomannen onderweg, maar als je gewoon via een app je hapje/drankje besteld en iemand weet waar je zit... dan... winning?! :+ Hoef je alleen nog weg voor de wc.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_201208552
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:48 schreef shiz het volgende:

[..]
Ik schrok wel ff toen ik mensen 's ochtends al zag teruglopen en bij de ingang stond dat tassen groter dan een A4-tje niet naar binnen mochten. Maar gelukkig was dat een beetje wie je daar treft als DGP Crew bij de ingang. Gelukkig waren ze niet te nazi bij mij en kon ik gewoon naar binnen met m'n rugtas (incl. Autodrop :Y) een flesje AA Drink + blikje energydrink :X ).

Denk een oplossing... gewoon een bestel-/bezorgsysteem. Er waren nu wel wat mobiele ijscomannen onderweg, maar als je gewoon via een app je hapje/drankje besteld en iemand weet waar je zit... dan... winning?! :+ Hoef je alleen nog weg voor de wc.
Ik denk dat het dan vooral met de hoeveelheid te maken heeft.
pi_201208584
dat ja, dat is het denk ik het geval. We hadden voldoende mee voor 2 personen. Dus 2x red bull, 2x sinas, 4 bolletjes, paar snickers en koeken. Verdeeld over meerdere vakjes in de rugzak want dan oogt het totaal aantal een stuk minder. Stukje psychologie erbij werkt altijd in dit soort gevallen ;)
Hooray for boobies!
pi_201208587
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik denk dat het dan vooral met de hoeveelheid te maken heeft.
Ja, denk het ook. Dat je niet een paar sixpacks bier meehebt en vooral ook dat je daarna daarmee een bende achterlaat (en het circuit ook minder inkomsten geniet natuurlijk). Door een statiegeldmuntje bij je toegang uit te delen had je elke keer incentivatie om je blikje/beker weer terug te brengen, dus dat was prima.

Ik moest met de trein heen/terug naar m'n ouders waar ik logeer in NL in Drenthe, dus ik was wel ff onderweg, vandaar dat ik wel wat bij me wilde hebben. Heb desondanks denk ik 3 drankjes, 1 ijsje, een broodje kip en 2 Vietnamese loempiatjes geconsumeerd. Had zo'n 2021-petje nog wel leuk gevonden als souvenier... maar niet voor 40 ekkies.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 4 september 2021 @ 14:04:58 #84
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_201208630
Wat kost nu een consumptie op cirquit?
pi_201208638
Blikje frisdrank was 3.25, geloof die Magnum ook zoiets. Dat simpel broodje kip was een whopping ¤9 (ik zei nog 'die dame naast me had er 2 besteld, ik maar 1 hè'. Bizar. De 2 Loempiatjes waren geloof ik ¤6,50.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 4 september 2021 @ 14:07:21 #86
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_201208649
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:38 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Of gewoon eten meenemen toestaan.
Dat zou sowieso fijn zijn. Ondanks dat verbod had ik wel wat koekjes en een flesje bij me. Hebben ze bij de check gezien, maar werd niets over gezegd.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 september 2021 @ 14:11:09 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201208692
Ik had gewoon een tas vol meegenomen als ik daar was :P

Het is toch wel voor een groot deel bangmakerij.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201208843
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:06 schreef shiz het volgende:
Blikje frisdrank was 3.25, geloof die Magnum ook zoiets. Dat simpel broodje kip was een whopping ¤9 (ik zei nog 'die dame naast me had er 2 besteld, ik maar 1 hè'. Bizar. De 2 Loempiatjes waren geloof ik ¤6,50.
Pizza ¤14,50 en een broodje hamburger was ¤9,50
pi_201208846
Er stond gister ook een filmpje van een oude man die zijn tas vol had met eigen voedsel. Had oma voor hem ingepakt.

Natuurlijk controleren ze daar niet zo streng op. Ze willen gewoon dat hun catering ook winst maakt.

Denk dat zo'n ventvergunning niet goedkoop is om daar te staat :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 september 2021 @ 14:31:54 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201208896
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:27 schreef Jolige_Joffer het volgende:

[..]
Pizza ¤14,50 en een broodje hamburger was ¤9,50
Als die hamburger daar net zo lekker is als in Spa, dan is dat het waard.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201208900
Broodje hamburger 9.50 :') Mijn god
pi_201208938
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:32 schreef Sfancta het volgende:
Broodje hamburger 9.50 :') Mijn god
Bijna restaurant prijzen ja
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_201208969
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:32 schreef Sfancta het volgende:
Broodje hamburger 9.50 :') Mijn god
Yolo. En door.
pi_201209120
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:34 schreef 4-elements het volgende:
Was een heerlijke dag gisteren op Zandvoort. Zoals anderen ook al zeiden, bijna alles was goed geregeld. Op weg naar het circuit 1 punt waar het nogal vastliep, de brug over de weg. De toegang zelf ging heel snel, had echt verwacht dat ik daar heel lang moest wachten. Maar totaal geen rij daar.

Op het circuit zelf hadden ze wel wat meer eettentjes mogen neerzetten. En zo'n pinstoring helpt ook niet mee natuurlijk. Heel wat mensen horen klagen en zonder eten weer terug zien komen op de tribune.

Maar dat mocht de pret niet drukken. Supergaaf om eindelijk de F1 weer op Zandvoort te mogen zien. Leuke sfeer ook. Iedereen uitgelaten dat ze weer naar een feestje mochten. Had ik als trouw Zandvoortganger niet willen missen. ^O^
Dat krijg je als je nog geen ¤10 op zak hebt :')
  zaterdag 4 september 2021 @ 14:51:12 #95
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_201209135
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:32 schreef Sfancta het volgende:
Broodje hamburger 9.50 :') Mijn god
Broodje Unox was 5,50.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_201209144
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:49 schreef Berend62 het volgende:

[..]
Dat krijg je als je nog geen ¤10 op zak hebt :')
Leuk om op zak te hebben, maar contanten nemen ze niet aan
pi_201209218
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:52 schreef PS. het volgende:

[..]
Leuk om op zak te hebben, maar contanten nemen ze niet aan
Dus ze zijn flink wat misgelopen. Maar goed ook, met enkel pinnen... :')
pi_201209726
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:37 schreef Nober het volgende:

[..]
Yolo. En door.
Dan zou ik liever honger lijden nog :@
  zaterdag 4 september 2021 @ 15:31:07 #99
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201209818
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:06 schreef shiz het volgende:
Blikje frisdrank was 3.25, geloof die Magnum ook zoiets. Dat simpel broodje kip was een whopping ¤9 (ik zei nog 'die dame naast me had er 2 besteld, ik maar 1 hè'. Bizar. De 2 Loempiatjes waren geloof ik ¤6,50.
Bioscoop prijzen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 4 september 2021 @ 15:37:14 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201209962
Bocht analyse laat mooi zien waar max de winst behaalde op Hamilton.
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')