SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Lolquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:15 schreef gianni61 het volgende:
Ik zie nu pas dat Bos nog zijwieltjes heeft in de OP
GOEDEMIDDAGquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:15 schreef gianni61 het volgende:
Ik zie nu pas dat Bos nog zijwieltjes heeft in de OP
Ja, misschien heeft US daar ook heel veel van, maar dat weet ik nietquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat het zo'n ding was om te voorkomen dat je fiets niet omflikkert als je hem ergens neerzet
13 Porsches keer twee zijwieltjes is 26. Best een boelquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, misschien heeft US daar ook heel veel van, maar dat weet ik niet
Champignons zijn smerig.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunch is gebakken champignons, dan spek nog even meebakken en als laatste drie eieren erdoor. Was poging tot een soort omelet, ziet er niet uit. Maar het is wel lekker, en keto
Je moet niet te vaak naar de OP kijkenquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
13 Porsches keer twee zijwieltjes is 26. Best een boel
Ik zie nu pas die badeend bij plonscaaf, dus ook voor mij een goedemiddag.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je moet niet te vaak naar de OP kijken
nou dat weer. "Professor Ama vindt er wat van"quote:
Ik heb geen verstand van zijwieltjes, ik had al vrij jong een fietsje zonder.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, misschien heeft US daar ook heel veel van, maar dat weet ik niet
Het ging over standaarden. Fles had het over zijwieltjes.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van zijwieltjes, ik had al vrij jong een fietsje zonder.
Maar gebakken champignonsquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dat weer. "Professor Ama vindt er wat van"
Nare dingen zijn dat, fietsstandaarden, nutteloos ook.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ging over standaarden. Fles had het over zijwieltjes.
Ik vond ze best handig ?quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nare dingen zijn dat, fietsstandaarden, nutteloos ook.
quote:
Betere kwaliteit regelen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Windkracht 0,1 en fietsje flikkerde alweer om.
Nietes, jij begon. Of had je de verkeerde post gekwoot?quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ging over standaarden. Fles had het over zijwieltjes.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:36 schreef UitStraling het volgende:
Champignons vind ik ook wat van, ben daar een keer serieus mee verleid, kreeg ik champignons in bed na de kennismakingswip, gebakken champignons met whiskycocktailsaus en fricandeau, zat ik daar te smikkelen in een vreemd bed om 04:00 uur snachts, ben toen maar langer gebleven
Die had je kunnen weten.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:37 schreef LTVDK het volgende:
Meh, knakworstjes vielen tegen, was van die unox meuk uit blik dat ik nog in de kast vond
Je moet ook verse knakworstjes kopen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:37 schreef LTVDK het volgende:
Meh, knakworstjes vielen tegen, was van die unox meuk uit blik dat ik nog in de kast vond
Ik had het over US z'n hoge standaarden en jij had het over Porsche met zijwieltjesquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes, jij begon. Of had je de verkeerde post gekwoot?
Mja dat klopt wel inderdaad, waren ook nog eens van die kleintjes, die gebruik ik eigenlijk alleen maar om 'kindjes*' mee te makenquote:
Grappig genoeg ken ik die naam weer wel.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja dat klopt wel inderdaad, waren ook nog eens van die kleintjes, die gebruik ik eigenlijk alleen maar om 'kindjes*' mee te maken
*kindjes zijn miniknaks in bladerdeeg uit de oven, zo noemde mijn oma die altijd
Ja dat weet ik, heb ik normaal ook, maar dan had ik eerst naar de supermarkt moeten gaanquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Je moet ook verse knakworstjes kopen.
Die heb ik hier wel vaker laten vallenquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grappig genoeg ken ik die naam weer wel.
Los van FOK.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik hier wel vaker laten vallen
Ja dus?quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, heb ik normaal ook, maar dan had ik eerst naar de supermarkt moeten gaan
Hij is z'n coronagehamster aan het opeten?quote:
Nou, gewoonquote:
maar je kwoottje een post over de zijwieltjes van de fiets van Bosquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het over US z'n hoge standaarden en jij had het over Porsche met zijwieltjes
quote:
quote:
Enige dat ik toen gehamsterd heb zijn dingen die ik toch zelden eet zoals pasta en rijstquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is z'n coronagehamster aan het opeten?
Oh, maar dat stond er los vanquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar je kwoottje een post over de zijwieltjes van de fiets van Bos
Waarom eet je dat zelden ?quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enige dat ik toen gehamsterd heb zijn dingen die ik toch zelden eet zoals pasta en rijst
Heb meestal alleen groenten en vlees bij het avondetenquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom eet je dat zelden ?
Ah oke!quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb meestal alleen groenten en vlees bij het avondeten
ja goed hoor, vlees was nog op tijd ontdooid. Vanavond iets wat de Plus zomedalek komt brengen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, maar dat stond er los van![]()
Hoe was je bbq gisteren ?
Is hier een specifieke reden voor?quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb meestal alleen groenten en vlees bij het avondeten
quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja goed hoor, vlees was nog op tijd ontdooid. Vanavond iets wat de Plus zomedalek komt brengen.
Ik heb gisteren de speklapjes per ongeluk in de hens gezet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja goed hoor, vlees was nog op tijd ontdooid. Vanavond iets wat de Plus zomedalek komt brengen.
dat is een beetje domquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de speklapjes per ongeluk in de hens gezet.
Lol, nuttig wel.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enige dat ik toen gehamsterd heb zijn dingen die ik toch zelden eet zoals pasta en rijst
RIP lapjes.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de speklapjes per ongeluk in de hens gezet.
Vooral gemak, alleen groente en vlees is in een kwartiertje klaar, als je rijst moet gaan koken en alles ben je zo een half uur verder. Plus het is een beetje nutteloze vulling, liever gewoon een onsje groenten meer.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is hier een specifieke reden voor?
Ja zit wat in, ik eet het ook amper, ook uit ongeduld eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral gemak, alleen groente en vlees is in een kwartiertje klaar, als je rijst moet gaan koken en alles ben je zo een half uur verder. Plus het is een beetje nutteloze vulling, liever gewoon een onsje groenten meer.
Die knakworstjes stonden er geloof ik al wel een tijdje, keer gekocht om kindjes te maken voor bezoek en dan zal het wel in de bonus zijn geweest, maar was nog tot 2023 houdbaar.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, nuttig wel.![]()
Ik heb toen wel wat makkelijk houdbaar ingeslagen mochten we in quarantaine moeten, maar niets wat ik niet sowieso al vaker at.
Vind het altijd zo teleurstellend als je een uur in de keuken aan het klooien bent en het vervolgens in 10 minuutjes weer op hebtquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zit wat in, ik eet het ook amper, ook uit ongeduld eigenlijk.
Maar ik heb nog een call openstaan die asap opgepakt moet wordenquote:
Dat dacht je. Ik hoor net van de manager dat jij vanmiddag het koffiezetapparaat moet schoonmaken.quote:
Z'n eigen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat dacht je. Ik hoor net van de manager dat jij vanmiddag het koffiezetapparaat moet schoonmaken.
die van alle eettentjes in heel Foqueville denkquote:
Daar hebben wij zwakzinnigen voorquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat dacht je. Ik hoor net van de manager dat jij vanmiddag het koffiezetapparaat moet schoonmaken.
Beetje naar dat je Buda zwakzinnig noemtquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar hebben wij zwakzinnigen voor
Kunstquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus hoelaat kom je de koffiemachine hier poetsen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik werk toch niet bij de klantenservice?quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik heb nog een call openstaan die asap opgepakt moet worden
Staat op de planning in mijn thuiswerkkantoorquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Morgen zeker eerst plonzen in dat ene zwembad?quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat op de planning in mijn thuiswerkkantoor
Je vakantiedagen in te dienen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Nu begint het grote wat-ben-ik-vergeten-getwijfel
Dat moet nog even wachten; eerst naar ons huis, een stukje uit de buurt van Boedapestquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen zeker eerst plonzen in dat ene zwembad?
Nee, of ik een bijlage bij een mail ben vergetenquote:
Tussen de palingbeestjes?quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
K zit buiten in de zon aan het water
Je vader is er nu toch al ook?quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat moet nog even wachten; eerst naar ons huis, een stukje uit de buurt van Boedapest
bakken is altijd beterquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:05 schreef dud0r het volgende:
Zal ik eieren bakken of koken voor de lunch?
quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je vader is er nu toch al ook?
Waar zit je? Dicht bij huis?quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zullen hier vast ook zwemmen :p
Parkkade. Kijk je naar hotel New Yorkquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar zit je? Dicht bij huis?
Ja maar ik ga niet een gebakken ei op een gekookt ei doen héquote:
Misschien een gepocheerd ei er tussen nog?quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet een gebakken ei op een gekookt ei doen hé
Dadelijk heb je palingballen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zullen hier vast ook zwemmen :p
quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Parkkade. Kijk je naar hotel New York
Lekker beetje mondain aan het doenquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Parkkade. Kijk je naar hotel New York
quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. :p kan je naar toe maar gaat ook via aanmeldingquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die plek ken ik wel. Liggen de marineschepen er al?
quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gepocheerd is ook wel erg lekkerquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien een gepocheerd ei er tussen nog?
quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker beetje mondain aan het doen
En sinds wanneer wordt brood met speculaaskruiden gemaakt?quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Hoezo niet?![]()
Je doet toch ook speculaasjes op brood?
bij twijfel altijd een uitsmijter ham-kaasquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gepocheerd is ook wel erg lekker![]()
Maar heb de koekenpan nu al aan staan
wat boeit die kruiderij nou toch tsjonge.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
En sinds wanneer wordt brood met speculaaskruiden gemaakt?
FTFYquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij twijfel altijd een uitsmijter ham-kaas
is er wat bijzonders te doen of zo dan?quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Was ook naar hotel New York gereden net maar ze hebben dat stuk waar je gewoon kan zitten nu afgesloten
het is een blubjequote:
binnen 1,5m?quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:14 schreef bitterbal het volgende:
Maar zat net lekker op bankje en ineens kwam er iemand naast zitten
Geen idee maar het zijn de havendagen tochquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is er wat bijzonders te doen of zo dan?
en toen heb je hem geswiped?quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:14 schreef bitterbal het volgende:
Maar zat net lekker op bankje en ineens kwam er iemand naast zitten
quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee maar het zijn de havendagen toch
i knowquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:15 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hallo hallo
[..]
Het is een gianni
En toen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes. Terwijl die het vroeg ging die al zitten
Ja maar weet niet of het daaraan gerelateerd is :pquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]dan is het antwoord dus "Ja, de Havendagen". Dank u
Misschien is het wel zo'n vieze gore opa met een trilei in.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee oude opa. Maar hij zit niet stil en dan beweegt het bankje de hele tijd
Nou ja nu zit die dus naast me en ria zijn vrouw zit op het bankje naast hem. Die ging daar er dus naast zittenquote:
Lekker gewipt dusquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee oude opa. Maar hij zit niet stil en dan beweegt het bankje de hele tijd
Nou lijkt me wel dan hequote:Op vrijdag 3 september 2021 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar weet niet of het daaraan gerelateerd is :p
weet je wat werktquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja nu zit die dus naast me en ria zijn vrouw zit op het bankje naast hem. Die ging daar er dus naast zitten
Dan is het toch niet hetzelfde baklap.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat boeit die kruiderij nou toch tsjonge.
Thuis te blijven? :pquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
weet je wat werktom rustig alles voor jezelf te hebben?
quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:19 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Alles dikke vette prima!
Trouwdag komt steeds dichterbij
Ik wilde zeggen: de politie is je vriend.quote:
Ik weet toch niet dat dat vandaag is johquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je het allemaal zo goed weet waarom vraag je het dan![]()
![]()
Ownooooesquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben ineens misselijk, wat is dit.
ripquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
oh jeequote:Op vrijdag 3 september 2021 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, zoiets ja.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:29 schreef Karzai het volgende:
Keiharde leugens, nog 2 uurtjes dan is het weekend😎
mini ijsdraakjes op komstquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
ik ben al thuisquote:
zou voor de zeker een breinaald pakken en dat de trap af vallenquote:
Wel mooi knalroze dan.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:32 schreef Karzai het volgende:
Alvast een leuk behangetje uitzoeken voor de babykamer
De horror.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het zal je maar per ongeluk gebeuren terwijl je geen kinderen wil
Ik denk dat je beter wat anders kunt proberen, het is hier Texas nietquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou voor de zeker een breinaald pakken en dat de trap af vallen
Alleen als het een jongen wordt.quote:
en Joop even een paar schoppen in de buik laten gevenquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou voor de zeker een breinaald pakken en dat de trap af vallen
Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen als het een jongen wordt.
Hmm nee nog niet. Zit net rapporten te bekijken van kassa maar kan wel zien dat vakantie voorbij is hier. Minder verkocht deze week helaas.quote:
ho ho, dat mag het kind toch zeker zelf bepalen!quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen als het een jongen wordt.
Gevulde koekquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:37 schreef Ama het volgende:
We hebben nog drie stokbroden, drie gewone broden, drie gevulde koeken en drie zaadbrooden.
zaadbroden klinkt een beetje vies.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:37 schreef Ama het volgende:
We hebben nog drie stokbroden, drie gewone broden, drie gevulde koeken en drie zaadbrooden.
Ik wil wel adopteren. Heeft Gergi het kind dat ie zo graag wil, en ik hoef er niet viesdik voor te wordenquote:
Maken jullie ook van die too good to go boxen dan?quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm nee nog niet. Zit net rapporten te bekijken van kassa maar kan wel zien dat vakantie voorbij is hier. Minder verkocht deze week helaas.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil wel adopteren. Heeft Gergi het kind dat ie zo graag wil, en ik hoef er niet viesdik voor te worden
peo nee, als ik al een kind moet opvoeden dan moet er wel iets van mijn goede genen in zittenquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil wel adopteren. Heeft Gergi het kind dat ie zo graag wil, en ik hoef er niet viesdik voor te worden
Afrikaans negerkindje?quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
PRIMAquote:
Zeg je nou dat ijs geen goede genen heeft?quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
peo nee, als ik al een kind moet opvoeden dan moet er wel iets van mijn goede genen in zitten
Nee brood gaat de vriezer in en kopen deelnemers van hier doordeweeks als de winkel dicht is.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maken jullie ook van die too good to go boxen dan?
nee, ik zeg alleen dat mijn genen altijd superieur zijnquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ijs geen goede genen heeft?
ja ik moest grijpen wat ik kon voordat bal langskwamquote:
Ja hallo wij hebben ook nog.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
zo maar eens even een gevulde koek halen bij de overkant denk
Heeft 'ie op zich een punt mee.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ijs geen goede genen heeft?
Ik wil graag drie gangmakers.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee brood gaat de vriezer in en kopen deelnemers van hier doordeweeks als de winkel dicht is.
Schijnt lekker te zijn, met sesam en zonnebloem enz.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zaadbroden klinkt een beetje vies.
ik heb zin in een kersenflapquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil graag drie gangmakers.
Jumbo zit stukje verderop.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang ze niet kunnen praten, hebben ze geen inspraak in de aankleding.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ho ho, dat mag het kind toch zeker zelf bepalen!
Aaaawquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik moest grijpen wat ik kon voordat bal langskwam
* Dr_Flash geeft 1 gevulde koek aan buda
Met kipfiletjes?quote:
Kersenflappen zijn zo ontzettend veel beter dan appelflappenquote:
Soort van Chicken & waffles.quote:
Je bent zelf een gangmaker.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, chicken & waffles is echt een ding?quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Soort van Chicken & waffles.
Ik zou het eten
Ga ik NU voor je maken.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
doe mij maar een broodje aromat
Nee joh, droog biscuitjequote:Op vrijdag 3 september 2021 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een gangmaker.
Oke, Mariakaakjequote:
Daar heb je ovens voorquote:
Echt, wat een superzware taak. Het is maar goed dat ze jou hebben.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:45 schreef Ama het volgende:
Vreselijk als er straks gevulde koeken blijven liggen. Moet ik zelf maar meenemen naar huis helaas.
Het zag er heel raar uitquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, chicken & waffles is echt een ding?![]()
Dat had ik laatst op het strand.
@:tamieke
Onder zwarte amerikanen in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, chicken & waffles is echt een ding?![]()
Dat had ik laatst op het strand.
@:tamieke
poeh, je hebt het maar zwaar. Ik zou het niet kunnen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:45 schreef Ama het volgende:
Vreselijk als er straks gevulde koeken blijven liggen. Moet ik zelf maar meenemen naar huis helaas.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Onder zwarte amerikanen in ieder geval wel.
Doen jullie niet mee aan to goed to go?quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm nee nog niet. Zit net rapporten te bekijken van kassa maar kan wel zien dat vakantie voorbij is hier. Minder verkocht deze week helaas.
True. Zou niet etenquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vind jij al redelijk snel
maar iets dat er raar uitziet kan toch lekker zijn..quote:
Ja vast, maar liever niet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar iets dat er raar uitziet kan toch lekker zijn..
Zijn die wafels dan een beetje zoetig of meer neutraal?quote:
Zoetigquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn die wafels dan een beetje zoetig of meer neutraal?
Ik wil een wafelijzer kopen nuquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ZoetigWas best een lekkere combi met pittige kip
Werkt nietquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
https://scontent-amt2-1.x(...)28051420388439_n.jpg
Of even naar de Wassenaarse Slagquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil een wafelijzer kopen nu
oh niet eens. Gare gore kut hoere facebook.quote:
Voorheen was ik daar binnen 15 minuten, maar maak daar nu maar een halve dagreis vanquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of even naar de Wassenaarse Slag
nu zin in verse wafelsquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil een wafelijzer kopen nu
Even de schoen in de juiste richting zetten en gassenquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voorheen was ik daar binnen 15 minuten, maar maak daar nu maar een halve dagreis van
Whieepwhieeepquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even de schoen in de juiste richting zetten en gassen![]()
Gezellig met Wattenschijfje.
En misschien wil meneer 4E ook mee
Ja, mooi verhaal dat.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even de schoen in de juiste richting zetten en gassen![]()
Gezellig met Wattenschijfje.
En misschien wil meneer 4E ook mee
ik zie deze nu op 9gag langs komenquote:
Newbiesquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Voor iemand die net met de sc meeleest is dit totale abracadrabra
quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:16 schreef gianni61 het volgende:
wijkopenautos.nl is grappig
Lokkertje: 4100
Wat je echt krijgt: 2862![]()
Toch wel een tikkeltje ironisch dat de minister voor zorg om gezondheidsproblemen stoptquote:Minister voor Medische Zorg Tamara van Ark vertrekt uit het kabinet. Ze kampte al langer met gezondheidsproblemen
https://www.bndestem.nl/p(...)idsredenen~ad3f114b/
Vroeger had je in Breda een goede in de Houtmarktpassage, die kent Buda denk ik ook wel, 2 kroketten voor een euroquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, eentje om het af te leren dan![]()
[ afbeelding ]
Ik wist niet eens dat we een ministerie voor medische zorg haddenquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel een tikkeltje ironisch dat de minister voor zorg om gezondheidsproblemen stopt
Ik vind Maggie De Block ook wel een goed voorbeeld voor de Belgische Volksgezondheid..quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel een tikkeltje ironisch dat de minister voor zorg om gezondheidsproblemen stopt
Bejaarden meegenomen?quote:
Toch doen er het genoeg puur voor cashquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:16 schreef gianni61 het volgende:
wijkopenautos.nl is grappig
Schatting: 4100
gegarandeerde prijs: 2862![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind Maggie De Block ook wel een goed voorbeeld voor de Belgische Volksgezondheid..
denk dat het prima konquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:26 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat het te koud was voor strand maar wel lekker weer
ja vind dat wat raar welquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind Maggie De Block ook wel een goed voorbeeld voor de Belgische Volksgezondheid..
Ik overweeg het ook, puur omdat ik geen zin heb in marktplaats mensenquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch doen er het genoeg puur voor cash
Tol in Arnhem, 2 frikandellen voor een guldenquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger had je in Breda een goede in de Houtmarktpassage, die kent Buda denk ik ook wel, 2 kroketten voor een euro
Maggie Het Block toch?quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
beetje hetzelfde als wat jij hier doet:quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:29 schreef bitterbal het volgende:
' kijk Ria, das zo sleepboot'
' kijk Ria, daar komt de reddingsbrigade'
' kijk Ria... '
[ afbeelding ]
Noem jij ballie nu een Riaquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje hetzelfde als wat jij hier doet:
Kijk jongens, deze boot kwam langs
kijk jongens, deze heeft een hijskraan
quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, wij zijn Ria, Ballie is de bejaarde man waarvan ze de naam niet verteld heeftquote:
ik weet zijn naam nietquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, wij zijn Ria, Ballie is de bejaarde man waarvan ze de naam niet verteld heeft
quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat weet jij helemaal nietquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:32 schreef bitterbal het volgende:
maar jullie zitten niet rustig op een bankje in de zon
correct, ik zit in een zitzak in de zonquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:32 schreef bitterbal het volgende:
boe!quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:33 schreef Ama het volgende:
Jammer, collega kocht de laatste 3 gevulde koeken vlak voor sluitingstijd.
Nee wij zijn gewoon aan het werkquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:32 schreef bitterbal het volgende:
maar wel buiten in de zonquote:
Veel te warm, 24 graden en volle bak zonquote:
midden van het land is het minder warmquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel te warm, 24 graden en volle bak zon
en toch voelt het warmer aanquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
midden van het land is het minder warm
Ik heb al lekker weekend. Vandaag wel weer wat KM gemaakt. Aalst en dan nog voorbij de Hut van Mie Pils @UitStraling. En ook het laatste huis op de Irenelaan...quote:
pics van je stappentellertquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb al lekker weekend. Vandaag wel weer wat KM gemaakt. Aalst en dan nog voorbij de Hut van Mie Pils @:UitStraling. En ook het laatste huis op de Irenelaan...
de hut van Mie Pils klinkt als een gezellig bruin cafequote:Op vrijdag 3 september 2021 14:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb al lekker weekend. Vandaag wel weer wat KM gemaakt. Aalst en dan nog voorbij de Hut van Mie Pils @:UitStraling. En ook het laatste huis op de Irenelaan...
gerund door een Chinees genaamd Miequote:Op vrijdag 3 september 2021 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de hut van Mie Pils klinkt als een gezellig bruin cafe
Ik dacht een oud vrouwtje die Mia heetquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gerund door een Chinees genaamd Mie
Of een plat pratende Brit die het over zijn medicatie heeftquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht een oud vrouwtje die Mia heet
quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of een plat pratende Brit die het over zijn medicatie heeft
quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of een plat pratende Brit die het over zijn medicatie heeft
Ja hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |