SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Lolquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:15 schreef gianni61 het volgende:
Ik zie nu pas dat Bos nog zijwieltjes heeft in de OP
GOEDEMIDDAGquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:15 schreef gianni61 het volgende:
Ik zie nu pas dat Bos nog zijwieltjes heeft in de OP
Ja, misschien heeft US daar ook heel veel van, maar dat weet ik nietquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat het zo'n ding was om te voorkomen dat je fiets niet omflikkert als je hem ergens neerzet
13 Porsches keer twee zijwieltjes is 26. Best een boelquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, misschien heeft US daar ook heel veel van, maar dat weet ik niet
Champignons zijn smerig.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunch is gebakken champignons, dan spek nog even meebakken en als laatste drie eieren erdoor. Was poging tot een soort omelet, ziet er niet uit. Maar het is wel lekker, en keto
Je moet niet te vaak naar de OP kijkenquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
13 Porsches keer twee zijwieltjes is 26. Best een boel
Ik zie nu pas die badeend bij plonscaaf, dus ook voor mij een goedemiddag.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je moet niet te vaak naar de OP kijken
nou dat weer. "Professor Ama vindt er wat van"quote:
Ik heb geen verstand van zijwieltjes, ik had al vrij jong een fietsje zonder.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, misschien heeft US daar ook heel veel van, maar dat weet ik niet
Het ging over standaarden. Fles had het over zijwieltjes.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van zijwieltjes, ik had al vrij jong een fietsje zonder.
Maar gebakken champignonsquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dat weer. "Professor Ama vindt er wat van"
Nare dingen zijn dat, fietsstandaarden, nutteloos ook.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ging over standaarden. Fles had het over zijwieltjes.
Ik vond ze best handig ?quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nare dingen zijn dat, fietsstandaarden, nutteloos ook.
quote:
Betere kwaliteit regelen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Windkracht 0,1 en fietsje flikkerde alweer om.
Nietes, jij begon. Of had je de verkeerde post gekwoot?quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ging over standaarden. Fles had het over zijwieltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |