Zo is datquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Morgen maar. Dan is het echt belangrijk.
Zo echt wel, ik was blij dat ik weer binnen was uit de zon.quote:
Dan ga je naar de verkeerde plekkenquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo echt wel, ik was blij dat ik weer binnen was uit de zon.
Was ff met kleinzoon op pad, waarom kost mij dat toch altijd geld
Die heeft 2 vaccinaties en post vooral beestjesquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:15 schreef drakin het volgende:
[..]
En die fb vriend heeft vast al 3 vaccinaties en post alleen vrolijke bloemetjes?
of is dat een aanname![]()
die scroll ik door, als ze graag wappie willen zijn moeten ze dat helemaal zelf weten. de andere kant mensen ook.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die heeft 2 vaccinaties en post vooral beestjes![]()
Agressieve en vervelende wappies heb ik uit mijn vriendenlijst gegooid.
1 account is te klein voor zijn ego.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:19 schreef drakin het volgende:
o nee ik heb ook 1 fb vriendinnetje die bevriend is met willem engerd![]()
die engerd heeft 2 fb accounts?
Iedereen heeft inmiddels toch al 2 prikken gehad..quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:23 schreef drakin het volgende:
Ik was gisteravond nog bij een heuse wappie op bezoek en daarna bij iemand die voorrang had op de vaccinaties en ook 2 al heeft.
Hij vindt altijd wel watquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan ga je naar de verkeerde plekken
elke nacht minstens 15!quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen heeft inmiddels toch al 2 prikken gehad..
Bijna iedereen heeft er toch al twee?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:23 schreef drakin het volgende:
Ik was gisteravond nog bij een heuse wappie op bezoek en daarna bij iemand die voorrang had op de vaccinaties en ook 2 al heeft.
Of zal het mijn grote ego zijn?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze je bloed zo lekker vinden ..
Benieuwd of het ook effect heeft gehadquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:30 schreef drakin het volgende:
@:Gast_Op_Afstand_GOA zelfs reclame voor morgen in het donatiedingesbalkje
moet ik dat weer aan zetten ..quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:30 schreef drakin het volgende:
@:Gast_Op_Afstand_GOA zelfs reclame voor morgen in het donatiedingesbalkje
Fok 5 euro erbij? Voor hetzelfde geld kun je ook een focktail makenquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Benieuwd of het ook effect heeft gehadOf er daadwerkelijk meer mensen in het topic gaan posten morgen
Is dat zo?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Fok 5 euro erbij? Voor hetzelfde geld kun je ook een focktail maken
Maximale kostprijs ingrediënten ą 10 euro per week / ą 5 euro per Coctail (vergeet niet, daar ga je van over houden voor andere lekkere dingen)quote:
Dit roep je al de hele week, doe het gewoonquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:49 schreef Soury het volgende:
Ik ga morgen een keer de gehaktballen maken van de Librije. Ben benieuwd de meningen lopen nogal uiteen.
Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Heb er nog niet van gehoordquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:49 schreef Soury het volgende:
Ik ga morgen een keer de gehaktballen maken van de Librije. Ben benieuwd de meningen lopen nogal uiteen.
wat is daar speciaal aan ?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:49 schreef Soury het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |