Het is een oogstfeest, we moeten vieren dat we weer lekker vreten kunnenquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Moeten we gaan vieren dat de winter eraan komt?
quote:
Vaak wel toch?!quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Google heeft natuurlijk altijd gelijk
Door omstandigheden volg ik wel eens wat tegenstrijdige groepen op Facebook. Leuk om twee totaal tegenstrijdige meningen achter elkaar als absolute waarheid gepresenteerd te krijgenquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:02 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Alles wat daar staat moet je natuurlijk wel geloven
Willem engel zou ik niet googelenquote:
Denk dat dat sowieso later op gang komt..quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:04 schreef Domnivoor het volgende:
Voor mij begint de herfst als de bomen verkleuren en de massale vogeltrek op gang komt. Dat verschilt per jaar en per regio. De levende natuur houdt zich niet aan kalenders en equinoxen.
Ik kom alleen in zweverige groepenquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Door omstandigheden volg ik wel eens wat tegenstrijdige groepen op Facebook. Leuk om twee totaal tegenstrijdige meningen achter elkaar als absolute waarheid gepresenteerd te krijgen
Willem Engel is wel waar, hij bestaat echt!quote:
Waar staat dat op internetquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Willem Engel is wel waar, hij bestaat echt!
op verschillende plekkenquote:
Ik heb 1 gezamenlijke FB-vriend met Engel, zie ik nu.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb 1 gezamenlijke FB-vriend met Engel, zie ik nu.
Ik wel met een Willem Engel, maar da's een anderequote:Op vrijdag 3 september 2021 16:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Had gekundquote:
En hoe denkt deze Willem Engel over de andere? Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wel met een Willem Engel, maar da's een andere
En die fb vriend heeft vast al 3 vaccinaties en post alleen vrolijke bloemetjes?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Morgen maar. Dan is het echt belangrijk.quote:
Vandaag al gevallen bladeren gezien in Belgiëquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:04 schreef Domnivoor het volgende:
Voor mij begint de herfst als de bomen verkleuren en de massale vogeltrek op gang komt. Dat verschilt per jaar en per regio. De levende natuur houdt zich niet aan kalenders en equinoxen.
Deze Willem Engel denkt niet zo heel veel. Of hij deelt allen met directe vrienden (verstandig). Ik kan zien dat hij van motoren en gitaren houdt, meer niet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En hoe denkt deze Willem Engel over de andere? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |