Fijn dat je je beter voelt, hopelijk snel helemaal beter.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was om 4 uur al wakker door het hoesten en verstopte neus, maar ik voel me een stuk beter dan gisteren
quote:
Jij bent voor Ham?quote:
Mag het er hier niet over hebben van Deisyy eigenlijk, maar Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
D. Is t/m maandag niet aanwezigquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Net op het laatst aanpassen en dan gelijk foetsie gaan en D het laten oplossen
quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag het er hier niet over hebben van Deisyy eigenlijk, maar Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Dat is langquote:
Is hij nu zo klein of dat shirt zo groot?quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:57 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Hij was wel goed gekleed![]()
[ twitter ]
Beide hij is maar 1.74quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Is hij nu zo klein of dat shirt zo groot?
Jaquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Is hij nu zo klein of dat shirt zo groot?
Daar ben ik al jaren mee bezigquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar festivals zijn verboden![]()
Misschien moeten we als 40+ dat hele F1 boycotten
Hij is niet groot idd.quote:
past makkelijk in zo'n auto en scheelt ook weer wat gewicht natuurlijkquote:
Scheelt weer een 10equote:Op vrijdag 3 september 2021 13:37 schreef D. het volgende:
[..]
Iedere kilo die je kunt besparen is er weer eentje
Maar waarom moeten ze dan gewogen worden ...? Er geldt toch een minimum gewicht voor het gehele pakket..quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:37 schreef D. het volgende:
[..]
Iedere kilo die je kunt besparen is er weer eentje
Russell is ook niet klein.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee volgens mij Riccardo wel 1.80m
1.85 zelfs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |