Hey Deisyy hoe voel je je vandaag?quote:
Die is wel heel erg lekkerquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Is niet echt puur mangosap, maar het lijkt erop.
https://www.ah.nl/producten/product/wi195915/maaza-mango
Ik kijk ook niet. Kreeg een heel vrolijk bericht van Online dat ik gratis mocht kijken. Ze houden het maar lekker. Stinkende elitesportquote:
Gaat goedquote:
Ik was om 4 uur al wakker door het hoesten en verstopte neus, maar ik voel me een stuk beter dan gisterenquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Deisyy hoe voel je je vandaag?
Mooi, nog de laatste restjes wegwerkenquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was om 4 uur al wakker door het hoesten en verstopte neus, maar ik voel me een stuk beter dan gisteren
Nou dat inderdaad, arrogantjes zijn het allemaal!quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet. Kreeg een heel vrolijk bericht van Online dat ik gratis mocht kijken. Ze houden het maar lekker. Stinkende elitesport
Het valt me wel tegen, ik rook niet meer dus hoopte minder te kuchen. Maar maandag is het overquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi, nog de laatste restjes wegwerken
Dat soort nakuchen is helaas vaak hardnekkig ( tenminste bij mij)
Mooie TT voor de volgende Ik denk niet dat het gewaardeerd wordt als ik deze aan ga passen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:48 schreef pullup het volgende:
GEEN F1 in 40+ DIT WEEKEINDE !!
Zegt het voort
Verstappen op 1?quote:
Een nieuw woord voor het groene boekje: PROTEST40PLUSSERSquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:48 schreef pullup het volgende:
SAMEN MET DE BOEREN OP DE TREKKER TEGEN DE F1!!
Waarom kort dan?quote:
Net op het laatst aanpassen en dan gelijk foetsie gaan en D het laten oplossenquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie TT voor de volgende Ik denk niet dat het gewaardeerd wordt als ik deze aan ga passen.
Fijn dat je je beter voelt, hopelijk snel helemaal beter.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was om 4 uur al wakker door het hoesten en verstopte neus, maar ik voel me een stuk beter dan gisteren
quote:
Jij bent voor Ham?quote:
Mag het er hier niet over hebben van Deisyy eigenlijk, maar Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
D. Is t/m maandag niet aanwezigquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Net op het laatst aanpassen en dan gelijk foetsie gaan en D het laten oplossen
quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag het er hier niet over hebben van Deisyy eigenlijk, maar Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Dat is langquote:
Is hij nu zo klein of dat shirt zo groot?quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij was wel goed gekleed
[ twitter ]
Beide hij is maar 1.74quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Is hij nu zo klein of dat shirt zo groot?
Jaquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Is hij nu zo klein of dat shirt zo groot?
Daar ben ik al jaren mee bezigquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar festivals zijn verboden
Misschien moeten we als 40+ dat hele F1 boycotten
Hij is niet groot idd.quote:
Scheelt weer een 10equote:Op vrijdag 3 september 2021 13:37 schreef D. het volgende:
[..]
Iedere kilo die je kunt besparen is er weer eentje
Maar waarom moeten ze dan gewogen worden ...? Er geldt toch een minimum gewicht voor het gehele pakket..quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:37 schreef D. het volgende:
[..]
Iedere kilo die je kunt besparen is er weer eentje
Russell is ook niet klein.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee volgens mij Riccardo wel 1.80m
1.85 zelfs.quote:
Jouw zakJapanner spinde als eerstequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |