abonnement Unibet Coolblue
pi_201391389
COR / Studie: Herstelde COVID-patiënten hebben geen baat bij vaccin

Weer zo’n niet gereviewed artikel. De ts heeft er patent op. Kan er effectief tegen dit soort onzin worden opgetreden?
pi_201391525
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 22:13 schreef NightDancert het volgende:
COR / Studie: Herstelde COVID-patiënten hebben geen baat bij vaccin

Weer zo’n niet gereviewed artikel. De ts heeft er patent op. Kan er effectief tegen dit soort onzin worden opgetreden?
Ja. Deze TS heeft een peer reviewed hoge bijdrage in het posten van allerhande artikelen. En heeft zelf weinig eigen inbreng in de discussies.
Ik overleg het achter, met mijn peers.
Definitely not CIA
  Moderator donderdag 16 september 2021 @ 22:23:54 #28
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201391607
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 22:13 schreef NightDancert het volgende:
COR / Studie: Herstelde COVID-patiënten hebben geen baat bij vaccin

Weer zo’n niet gereviewed artikel. De ts heeft er patent op. Kan er effectief tegen dit soort onzin worden opgetreden?
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:24 schreef Momo het volgende:

[..]
Het liefst ga ik wel uit van peer-reviewde studies, maar het alles kan gepeerreviewed zijn binnen korte tijd, we zullen binnenkort vast meer studies zien in deze hoek.
[..]
Voor alsnog goed genoeg om geplaatst te worden, auteurs lijken ook in het vakgebied te werken, het is geen YouTube filmpje of een aantal losse oneliners op het internet.
Ik reageerde 4 september al op de precies zelfde vraag van je over hetzelfde topic. Blijf je proberen tot dat iemand het topic wel sluit?
pi_201391619
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 22:23 schreef Momo het volgende:

[..]
[..]
Ik reageerde 4 september al op de precies zelfde vraag van je over hetzelfde topic. Blijf je proberen tot dat iemand het topic wel sluit?
Oh Jezus, ik had niet eens door dat ik dit al gepost had. My bad :')
pi_201391682
Ik ga overigens als moderator niet controleren of een studie al dan niet peer reviewed is.
Wel wil ik de mening van de user er bij. Wat wil hij/zij er mee duidelijk maken?
Definitely not CIA
pi_201394805
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 22:23 schreef Momo het volgende:

[..]
[..]
Ik reageerde 4 september al op de precies zelfde vraag van je over hetzelfde topic. Blijf je proberen tot dat iemand het topic wel sluit?
Die user heeft sowieso een patent op het onleesbaar maken van topics met ellenlange linkdumps.

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 17-09-2021 12:12:20 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201404525
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 22:13 schreef NightDancert het volgende:
COR / Studie: Herstelde COVID-patiënten hebben geen baat bij vaccin

Weer zo’n niet gereviewed artikel. De ts heeft er patent op. Kan er effectief tegen dit soort onzin worden opgetreden?
Niet peer reviewed staat gelijk aan onzin???
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201404604
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 22:20 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Deze TS heeft een peer reviewed hoge bijdrage in het posten van allerhande artikelen. En heeft zelf weinig eigen inbreng in de discussies.
Ik overleg het achter, met mijn peers.
In de meeste FB topics van de verschillende subfora wordt als advies gegeven om niet te praten met mensen met wie je toch ruzie krijgt.

Ik volg dat advies op. Ik wil best in gesprek gaan met mensen, maar de sfeer hier in COR is zo ontzettend giftig door een klein groepje mensen.

Je zei tegen mij dat ik meer in discussie moet gaan. Zou jij in discussie gaan als ik jou zou aanspreken met "meid" op een denigrerende manier?

Verwacht je echt van mij dat ik hier bijv. op in ga?

COR / Werkt Ivermectin tegen Covid-19? #2

"He knul, je snapt er geen hol van"
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201405478
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 september 2021 20:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
In de meeste FB topics van de verschillende subfora wordt als advies gegeven om niet te praten met mensen met wie je toch ruzie krijgt.

Ik volg dat advies op. Ik wil best in gesprek gaan met mensen, maar de sfeer hier in COR is zo ontzettend giftig door een klein groepje mensen.

Je zei tegen mij dat ik meer in discussie moet gaan. Zou jij in discussie gaan als ik jou zou aanspreken met "meid" op een denigrerende manier?

Verwacht je echt van mij dat ik hier bijv. op in ga?

COR / Werkt Ivermectin tegen Covid-19? #2

"He knul, je snapt er geen hol van"
Zet gewoon een TR in het vervolg. Zoals je al deed, zag ik. Dan pakken we dat op. Zoals ik nu ook doe.
En ja. Het is de bedoeling dat je ook wat meedoet in het gesprek. Of in elk geval geen topics opent die louter bestaan uit het dumpen van alleen maar (Engelse) artikelen.
Definitely not CIA
pi_201469666
Er is een thread gesloten, omdat de spreker een ontslagen arts zou zijn betreffen @capricia en @miss_sly

COR / CP: Alle gevaccineerden moeten deze winter in quarantaine.

Zijn credentials, staan uitgebreid in de thread, hij mocht geen hoofd van het Garches meer zijn vanwege omstreden uitspraken als deze:

"We leven al tien maanden in een nachtmerrie. We betreden een gezondheidsdictatuur. De Nationale Assemblee heeft een wetsvoorstel om alle vrijheden te onderdrukken. Als je niet wordt ingeënt, ben je tweederangsburger. We moeten reageren."

"Ik was een aantal jaren vice-voorzitter van de WHO-expertgroep voor vaccins in Europa. Daar hebben we heden niet te maken met vaccins, maar met experimentele producten die potentieel gevaarlijk zijn, omdat we nog niet alle resultaten hebben over bijwerkingen."


Christian Perronne, ec-vice president of the WHO European Advisory Group of immunization wordt uiteraard niet geacht zo vrijelijk dergelijke gedachten uit te spreken.

Maar waarom mag zijn mening hier niet besproken worden?

Waarom zo bang voor een andere mening, en nog wel van iemand als Perronne?
Wil je hem werkelijk wegzetten als wappie?
pi_201470063
quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:09 schreef Za het volgende:
Er is een thread gesloten, omdat de spreker een ontslagen arts zou zijn betreffen @:capricia en @:miss_sly

COR / CP: Alle gevaccineerden moeten deze winter in quarantaine.

Zijn credentials, staan uitgebreid in de thread, hij mocht geen hoofd van het Garches meer zijn vanwege omstreden uitspraken als deze:

"We leven al tien maanden in een nachtmerrie. We betreden een gezondheidsdictatuur. De Nationale Assemblee heeft een wetsvoorstel om alle vrijheden te onderdrukken. Als je niet wordt ingeënt, ben je tweederangsburger. We moeten reageren."

"Ik was een aantal jaren vice-voorzitter van de WHO-expertgroep voor vaccins in Europa. Daar hebben we heden niet te maken met vaccins, maar met experimentele producten die potentieel gevaarlijk zijn, omdat we nog niet alle resultaten hebben over bijwerkingen."


Christian Perronne, ec-vice president of the WHO European Advisory Group of immunization wordt uiteraard niet geacht zo vrijelijk dergelijke gedachten uit te spreken.

Maar waarom mag zijn mening hier niet besproken worden?

Waarom zo bang voor een andere mening, en nog wel van iemand als Perronne?
Wil je hem werkelijk wegzetten als wappie?
Jij vindt zijn credentials kennelijk belangrijk, maar deze zijn allemaal dus niet meer van toepassing, anders was hij niet ontslagen en uit functies gezet. Er hoeft niet voor iedere twitteraar met een mening een topic aangemaakt worden. Je kunt zijn mening prima bespreken in het centrale topic.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201470275
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:41 schreef miss_sly het volgende:

Jij vindt zijn credentials kennelijk belangrijk, maar deze zijn allemaal dus niet meer van toepassing, anders was hij niet ontslagen en uit functies gezet. Er hoeft niet voor iedere twitteraar met een mening een topic aangemaakt worden. Je kunt zijn mening prima bespreken in het centrale topic.
Zijn credentials zijn er nog steeds, je kunt iemand niet achteraf zijn prestaties afnemen.
Hij mag alleen niet meer de functie van afdelingshoofd bekleden, voor het overige is hij nog gewoon werkzaam.

quote:
Er hoeft niet voor iedere twitteraar met een mening een topic aangemaakt worden.
Het is nietzomaar iemand, ik doe nog even een overzicht, zodat je ook kunt zien dat hij niet "uit al zijn functies ontslagen" is.


-PhD gekwalificeerd in interne geneeskunde en hoogleraar infectieuze en tropische ziekten aan de Universiteit van Versailles-St Quentin, Paris-Saclay, Frankrijk.

-Sinds 1994 is hij hoofd van een afdeling geneeskunde van het Universitair Ziekenhuis Raymond Poincaré in Garches, groep Universitaire Ziekenhuizen van Parijs.

-Hij had belangrijke verantwoordelijkheden binnen verschillende instellingen: het Pasteur-instituut in Parijs (vice-directeur van het nationale tuberculosereferentiecentrum), het Franse college van professoren van infectieuze en tropische ziekten.

-Voorzitter Franse nationale technische adviesgroep van deskundigen op het gebied van immunisatie (voorzitter).

-Voorzitter Frans Geneesmiddelenbureau (van verschillende werkgroepen die op feiten gebaseerde aanbevelingen doen), Hoge Raad voor Openbare Hygiëne in Frankrijk (voorzitter).

-Voorzitter Franse Hoge Raad voor Volksgezondheid van de Commissie voor overdraagbare ziekten), INSERM, Nationale Raad van Universiteiten

-Vice Voorzitter van de Europese adviesgroep van deskundigen voor immunisatie bij de WHO.

-Hoofdonderzoeker van verschillende grote klinische onderzoeken. Hij is auteur of co-auteur van meer dan 300 wetenschappelijke publicaties in peer-reviewed tijdschriften.

-Sinds 1994 is Christian Perronne betrokken bij de behandeling van chronische Lyme en aanverwante ziekten.

-Hij leidt een coalitie van patiënten en artsen voor de herkenning van de chronische ziekte van Lyme en andere crypto-infecties in Frankrijk.

-Hij is mede-oprichter en vice-voorzitter van de Franse Federatie tegen door teken overgedragen ziekten (FFMVT) en voorzitter van de wetenschappelijke raad. Nationale Raad van Universiteiten (voorzitter voor infectieuze en tropische ziekten), en de Europese Adviesgroep van deskundigen op het gebied van immunisatie bij de Wereldgezondheidsorganisatie (vice-voorzitter).

En zo iemand heeft dan een mening, die jou niet aanstaat.
pi_201470303
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 15:02 schreef Za het volgende:

[..]
Zijn credentials zijn er nog steeds, je kunt iemand niet achteraf zijn prestaties afnemen.
Hij mag alleen niet meer de functie van afdelingshoofd bekleden, voor het overige is hij nog gewoon werkzaam.
[..]
Het is nietzomaar iemand, ik doe nog even een overzicht, zodat je ook kunt zien dat hij niet "uit al zijn functies ontslagen" is.

-PhD gekwalificeerd in interne geneeskunde en hoogleraar infectieuze en tropische ziekten aan de Universiteit van Versailles-St Quentin, Paris-Saclay, Frankrijk.

-Sinds 1994 is hij hoofd van een afdeling geneeskunde van het Universitair Ziekenhuis Raymond Poincaré in Garches, groep Universitaire Ziekenhuizen van Parijs.

-Hij had belangrijke verantwoordelijkheden binnen verschillende instellingen: het Pasteur-instituut in Parijs (vice-directeur van het nationale tuberculosereferentiecentrum), het Franse college van professoren van infectieuze en tropische ziekten.

-Voorzitter Franse nationale technische adviesgroep van deskundigen op het gebied van immunisatie (voorzitter).

-Voorzitter Frans Geneesmiddelenbureau (van verschillende werkgroepen die op feiten gebaseerde aanbevelingen doen), Hoge Raad voor Openbare Hygiëne in Frankrijk (voorzitter).

-Voorzitter Franse Hoge Raad voor Volksgezondheid van de Commissie voor overdraagbare ziekten), INSERM, Nationale Raad van Universiteiten

-Vice Voorzitter van de Europese adviesgroep van deskundigen voor immunisatie bij de WHO.

-Hoofdonderzoeker van verschillende grote klinische onderzoeken. Hij is auteur of co-auteur van meer dan 300 wetenschappelijke publicaties in peer-reviewed tijdschriften.

-Sinds 1994 is Christian Perronne betrokken bij de behandeling van chronische Lyme en aanverwante ziekten.

-Hij leidt een coalitie van patiënten en artsen voor de herkenning van de chronische ziekte van Lyme en andere crypto-infecties in Frankrijk.

-Hij is mede-oprichter en vice-voorzitter van de Franse Federatie tegen door teken overgedragen ziekten (FFMVT) en voorzitter van de wetenschappelijke raad. Nationale Raad van Universiteiten (voorzitter voor infectieuze en tropische ziekten), en de Europese Adviesgroep van deskundigen op het gebied van immunisatie bij de Wereldgezondheidsorganisatie (vice-voorzitter).

En zo iemand heeft dan een mening, die jou niet aanstaat.
Het maakt me helemaal niet uit wat iemands mening is. We kunnen niet voor iedere twitteraar een topic openen. Daarvoor is het algemene, centrale topic meer dan geschikt. We gaan hier ook niet de discussie dunnetjes overdoen met ellenlange posts wat mij betreft.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201470409
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 15:05 schreef miss_sly het volgende:

Het maakt me helemaal niet uit wat iemands mening is. We kunnen niet voor iedere twitteraar een topic openen. Daarvoor is het algemene, centrale topic meer dan geschikt. We gaan hier ook niet de discussie dunnetjes overdoen met ellenlange posts wat mij betreft.
Die ellenlange post betrof de prestaties van de man. Thread waardig genoeg.
Natuurlijk staat zijn mening je niet aan, daarom is het topic op slot.
pi_201470448
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 15:15 schreef Za het volgende:

[..]
Die ellenlange post betrof de prestaties van de man. Thread waardig genoeg.
Natuurlijk staat zijn mening je niet aan, daarom is het topic op slot.
Er staan genoeg meningen in COR die de mjine niet zijn. UIteraard blijven die allemaal gewoon staan. Net zoals er topics zijn over zaken waar ik anders over denk. Ook die blijven open. Het heeft niets met de mening te maken.

Nogmaals, bespreek de mening van deze man in het centrale topic. Daar past het prima.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201520996
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 00:53 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik wel.
Trein, waarom haal je dan bij voorbaat die zuigposts van sherlock dan niet weg?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 26 september 2021 @ 01:09:52 #42
408813 crew  trein2000
pi_201521002
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 01:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Trein, waarom haal je dan bij voorbaat die zuigposts van sherlock dan niet weg?
Omdat ik niet van de meningenpolitie ben. Wel van de op-de-man-spelen-politie.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_201581219
Mijn laatste note :D. Aan wie heb ik die te danken? Hardop gelachen _O-.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator vrijdag 1 oktober 2021 @ 22:15:49 #44
236264 crew  capricia
pi_201599257
quote:
14s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn laatste note :D. Aan wie heb ik die te danken? Hardop gelachen _O-.
Notes komen met een x aantal dagen vertraging door. Dus geen idee over welke note je het hebt :D
(En laten we niet jouw of mijn notes hier bespreken)
Definitely not CIA
pi_201715765
Beter voor in FB.

Centrale topicreeks maar weer eens uit MyAT. Omdat ik op deze post...

quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 18:47 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ik vind dit zo simpel.. als we naar andere landen kijken dan doen Hugo en co het nog best ok. Er zijn fouten gemaakt maar die had ieder ander of jijzelf ook gemaakt, mss niet dezelfde maar genoeg andere shit die je fout kan doen..

Tevens zie ook weinige geschikte andere kandidaten.

Laten we wel goed evalueren post covid crisis.. kunnen genoeg leren van deze shit.
... 'Doe geen moeite' zei wat dus gewieberd is. Als je continu zoveel te zeiken op de minister hebt kweek dan op z'n minst ook wat kortere teentjes.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 11 oktober 2021 @ 15:33:39 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201717044
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Beter voor in FB.

Centrale topicreeks maar weer eens uit MyAT. Omdat ik op deze post...
[..]
... 'Doe geen moeite' zei wat dus gewieberd is. Als je continu zoveel te zeiken op de minister hebt kweek dan op z'n minst ook wat kortere teentjes.
Ik had je gereport, mocht je dat willen weten

Ik zie echt niet wat die post van je voor constructieve of überhaupt toegevoegde waarde had in dat topic
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201717118
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 15:33 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik had je gereport, mocht je dat willen weten

Ik zie echt niet wat die post van je voor constructieve of überhaupt toegevoegde waarde had in dat topic
De 1000e keer roepen hoe kut Hugo de Jonge wel niet is heeft dat wel natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Da_Sandman op 11-10-2021 15:43:43 ]
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 11 oktober 2021 @ 15:45:34 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201717253
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
De 1000e keer roepen hoe kut Hugo de Jonge wel niet is heeft dat wel natuurlijk.
Er werd een gewoon gesprek gevoerd

Je opmerking voegde daar niets nuttigs aan toe
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 15:48:27 #49
236264 crew  capricia
pi_201717321
Ik heb die TR afgevinkt. Maar de post zelf was al verwijderd. Overigens zie ik ook geen note ofzo over die post bij Da_Sandman.
Niet echt iets heftigs dus.
Definitely not CIA
pi_201717335
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 15:45 schreef Molo het volgende:

[..]
Er werd een gewoon gesprek gevoerd

Je opmerking voegde daar niets nuttigs aan toe
En jij bent mod sinds...?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')