abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201283142
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:59 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
Ik heb dit advies ter harte genomen. Althans voor zover het tinder betreft.

Als gold-user zat ik de laatste tijd alleen maar te ''ontvangen''. Dus gewoon te kijken wie mij liked en dan daaruit filteren. Maar ben sinds vandaag ook weer zelf gaan liken, en dan veel meer met een ''dont care'' instelling;

Vaak dacht ik bij knappe meiden vooral : ik ga jou niet liken want dat heeft toch geen zin. Maar ik moet zeggen dat ik inmiddels toch wat matches heb, ook met vrouwen waarvan ik denk :D holy **. Dus dat geeft de burger toch weer moed :)
*O* *O* *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 9 september 2021 @ 20:13:08 #152
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_201283301
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:59 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
Ik heb dit advies ter harte genomen. Althans voor zover het tinder betreft.

Als gold-user zat ik de laatste tijd alleen maar te ''ontvangen''. Dus gewoon te kijken wie mij liked en dan daaruit filteren. Maar ben sinds vandaag ook weer zelf gaan liken, en dan veel meer met een ''dont care'' instelling;

Vaak dacht ik bij knappe meiden vooral : ik ga jou niet liken want dat heeft toch geen zin. Maar ik moet zeggen dat ik inmiddels toch wat matches heb, ook met vrouwen waarvan ik denk :D holy **. Dus dat geeft de burger toch weer moed :)
Dat heb ik nou echt nog nooit gehad
pi_201283369
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:13 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Dat heb ik nou echt nog nooit gehad
Good on you toch?

Ik ben altijd best wel achterdochtig op de een of andere manier. Dat is niet goed en daar wil ik graag vanaf.
  donderdag 9 september 2021 @ 20:20:28 #154
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_201283462
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:16 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
Good on you toch?

Ik ben altijd best wel achterdochtig op de een of andere manier. Dat is niet goed en daar wil ik graag vanaf.
Ik zal je zeggen: Op mijn werk zit ik in een team met alleen maar mannen. De grootste afdeling waar ik naast werk (ik werk niet met ze samen maar ik zie ze wel vaak) bestaat uit veel knappe vrouwen.

Als ik een match heb van een knappe vrouw is dat zeker welkom :P
pi_201283566
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:20 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Ik zal je zeggen: Op mijn werk zit ik in een team met alleen maar mannen. De grootste afdeling waar ik naast werk (ik werk niet met ze samen maar ik zie ze wel vaak) bestaat uit veel knappe vrouwen.

Als ik een match heb van een knappe vrouw is dat zeker welkom :P
Snap ik :D En veel ingewikkelder dan dat moet je het eigenlijk ook niet maken.

Zelf maak ik het veel te ingewikkeld soms. ''Deze vrouw is zo knap, die zit er waarschijnlijk alleen maar op om likes te ontvangen'' of dingen van die strekking.

Eigenlijk moet je gewoon sch*jt hebben, ook als je onverhoopt wél zo'n type tegenkomt. Gewoon stoïcijns doorgaan :P Heb echt te veel bindingsangst issues na al die jaren als single :')
pi_201285514
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:30 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
"Techneut die houdt van films, whisky, en piano spelen" Met drie foto's
Ik vind het een prima zin. Ik zou nieuwsgierig zijn naar wat voor techneut je precies bent en van wat voor films je houdt. En het piano spelen wekt bij mij de indruk dat je naast je technische vaardigheden ook een gevoelige/creatieve kant hebt.

Die zin alleen is misschien wat karig. Ik ken dat datingplatform niet en weet niet hoeveel ruimte je hebt voor tekst en wat gebruikelijk is, maar je zou in ieder geval iets kunnen zeggen over waar je naar op zoek bent. Wat vind je bijvoorbeeld leuk aan iemand?

Auto's zou ik altijd uit het profiel houden, tenzij je het belangrijk vindt dat een toekomstige partner er ook van houdt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 9 september 2021 @ 22:47:44 #157
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201286115
Stomtoevallig :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 9 september 2021 @ 22:51:53 #158
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201286184
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 22:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vind het een prima zin. Ik zou nieuwsgierig zijn naar wat voor techneut je precies bent en van wat voor films je houdt. En het piano spelen wekt bij mij de indruk dat je naast je technische vaardigheden ook een gevoelige/creatieve kant hebt.

Die zin alleen is misschien wat karig. Ik ken dat datingplatform niet en weet niet hoeveel ruimte je hebt voor tekst en wat gebruikelijk is, maar je zou in ieder geval iets kunnen zeggen over waar je naar op zoek bent. Wat vind je bijvoorbeeld leuk aan iemand?

Auto's zou ik altijd uit het profiel houden, tenzij je het belangrijk vindt dat een toekomstige partner er ook van houdt.
Die auto truuk heb ik begin vh jaar nog uitgehaald..werkte prima en dat was niet eens een 108 :@
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 9 september 2021 @ 22:58:34 #159
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201286273
quote:
17s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ik vind een profieltekst wel belangrijk hoor, al zijn het maar steekwoorden, maar het geeft wel meer beeld van iemand dan alleen een foto
Nee, een fatsoenlijke tekst waar je zélf over nagedacht hebt.
pi_201287090
Ben ik de enige die eerst liked en achteraf pas kijkt of het wat is?
(Behalve bij Chinezen/Vietnamezen/Koreanen, die zitten meestal 9000 KM ver weg)

Zal waarschijnlijk niet goed zijn voor het algoritme want echt werken doet het niet :P
afspraak tandarts verzetten
pi_201287149
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 00:18 schreef Tyranoesauroes het volgende:

Zal waarschijnlijk niet goed zijn voor het algoritme want echt werken doet het niet :P
Nee, maar vind ik een debiele tactiek.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 07:54:30 #162
441859 crew  Lenny77
pi_201287794
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 00:18 schreef Tyranoesauroes het volgende:

Waarom sleepnetten uitgooien als je zelf 75% van die vrouwen niet eens wil?
  vrijdag 10 september 2021 @ 08:00:40 #163
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201287837
Hier is het vooral nope nope nope , hmm.. dat is een potentieel.. eens even de andere foto's bekijken..

is dat ook wat, dan wordt het profiel gecheckt..

En DAN volgt er evt een like
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201288872
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:46 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik kijk eerst naar de foto, dan naar de tekst. De tekst kan het niet maken maar wel breken!
De tekst heeft mij weleens over de streep getrokken :Y
  vrijdag 10 september 2021 @ 10:00:57 #165
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_201289056
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:43 schreef rival het volgende:

[..]
De tekst heeft mij weleens over de streep getrokken :Y
Mij ook. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_201290283
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 07:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Waarom sleepnetten uitgooien als je zelf 75% van die vrouwen niet eens wil?
Goeie vraag, niet geschoten is altijd mis ofzo? Zal eens kijken of selectiever zijn helpt.
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 12:06:41 #167
441859 crew  Lenny77
pi_201290731
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 11:38 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Goeie vraag, niet geschoten is altijd mis ofzo? Zal eens kijken of selectiever zijn helpt.
Ik zeg niet dat jij zo bent, maar zo krijg je dus die rare cijfers dat mannen 80% liked en vrouwen maar 20%. En boze mannetjes die zeggen dat ze 100-en likes uitsturen en dat geen enkel over het paard getilde wijf een antwoord geeft.

Zelf zou ik het heel jammer vinden als ik al vis gevangen ben in een sleepnet. Het gaat dus niet om mij, maar gewoon om de eerste de beste die zou antwoorden. Een zeer goede reden om het af te kappen zelfs.
pi_201291736
.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 12:06 schreef Lenny77 het volgende:
Zelf zou ik het heel jammer vinden als ik al vis gevangen ben in een sleepnet. Het gaat dus niet om mij, maar gewoon om de eerste de beste die zou antwoorden. Een zeer goede reden om het af te kappen zelfs.
Denk dat mannen dat toch anders zien, of ik in ieder geval :P

Mja ik zie zo'n swipe echt alleen als een voorselectie, als ik een like geef zegt dat nog heel weinig. Ja ik vind je foto's leuk, maar of het dan klikt komt pas in het gesprek of date die daar op volgt wel naar boven.
pi_201292455
Vanavond dus een date met een vrouw waarmee ik sinds een week app. Uiterlijk staat me wel aan en de eerste berichtjes ook. Maar gedurende de week worden de berichtjes steeds kneuteriger. Elke dag word ik goedemorgen gewenst met weer een lied voor de dag erbij. Onze horoscopen matchen zo goed. Of ik nog met andere vrouwen app...hartjes, knuffeltjes.. brrrr Ik krijg er steeds meer een vervelend gevoel over.

Ik had zoiets van een ONS vind ik prima maar meer hoeft van mij niet. Vanavond dus uit eten in Utrecht. Ben benieuwd. Liefst ga ik niet maar vind dat ik dit niet kan maken.
pi_201292628
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:03 schreef lichtknopje het volgende:
Vanavond dus een date met een vrouw waarmee ik sinds een week app. Uiterlijk staat me wel aan en de eerste berichtjes ook. Maar gedurende de week worden de berichtjes steeds kneuteriger. Elke dag word ik goedemorgen gewenst met weer een lied voor de dag erbij. Onze horoscopen matchen zo goed. Of ik nog met andere vrouwen app...hartjes, knuffeltjes.. brrrr Ik krijg er steeds meer een vervelend gevoel over.

Ik had zoiets van een ONS vind ik prima maar meer hoeft van mij niet. Vanavond dus uit eten in Utrecht. Ben benieuwd. Liefst ga ik niet maar vind dat ik dit niet kan maken.
Horoscopen zou ik ook kriebels van krijgen, maar het andere is toch gewoon een teken dat iemand moeite voor je wil doen?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201292739
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:17 schreef Hineni het volgende:

[..]
Horoscopen zou ik ook kriebels van krijgen, maar het andere is toch gewoon een teken dat iemand moeite voor je wil doen?
ja dat klopt wel maar ik ga er naar toe van ik zie wel en zei lijkt helemaal hoteldebotel te zijn. Dat kan toch niet na amper een week app contact waarin ik nou niet echt mee zwijmel zoals zei dat wel doet?
  vrijdag 10 september 2021 @ 14:30:49 #172
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201292780
Ik had een kerel die me al vanaf dag 1 "boefje" noemde.. daar heb ik uiteindelijk dus ook geen date mee gehad :X
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 10 september 2021 @ 14:33:21 #173
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_201292814
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:03 schreef lichtknopje het volgende:

Oh bah, daar zou ik ook niet blij van worden.
Maar je hebt je verwachtingen dus niet naar haar uit gesproken.
Of weet ze dat je het liefst een ONS wilt?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_201293533
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Oh bah, daar zou ik ook niet blij van worden.
Maar je hebt je verwachtingen dus niet naar haar uit gesproken.
Of weet ze dat je het liefst een ONS wilt?
Nou, ik heb gelijk aangegeven dat ik op date wil en van daaruit verder kijk of er een match is.
pi_201293713
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:26 schreef lichtknopje het volgende:

[..]
Nou, ik heb gelijk aangegeven dat ik op date wil en van daaruit verder kijk of er een match is.
Ze loopt wel heel hard van stapel hoor als ik het zo lees dus ik zou vanavond hoe dan ook wel enigszins terughoudend zijn en vooral ook duidelijk en eerlijk tegen haar zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')