Tja, ze hebben prima stappen gezet met die motor. Maar het blijft de derde motor in het veld, hoe hard ze ook roepen dat ze heel snel beter worden.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niemand interesse in de GP2 engine? Hoe kan dat nou.
Ja dat roepen ze al 6 jaarquote:Op woensdag 8 september 2021 18:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja, ze hebben prima stappen gezet met die motor. Maar het blijft de derde motor in het veld, hoe hard ze ook roepen dat ze heel snel beter worden.
Er zijn de afgelopen jaren ook best veel coureurs doorgestroomd vanuit de F2. 3 coureurs van vorig seizoen stroomden door, jaar ervoor 1 en het jaar daarvoor ook 3. En die 7 rijden volgend seizoen ook allemaal (weer) mee, op een gegeven moment zijn de plekken dan opquote:Op woensdag 8 september 2021 16:31 schreef 4-elements het volgende:
Wat zijn de opties voor Alfa? Nyck? Gio? Zou er dan geen enkele coureur doorstromen van F2 naar F1? Als Oscar Piastri kampioen wordt in de F2 heeft hij een stoeltje meer dan verdiend. Zou zijn 3e opeenvolgende titel zijn.
Tja, finiancieel gaat dat gewoon niet lukken.quote:Op woensdag 8 september 2021 21:43 schreef Gezicht het volgende:
Gewoon tijd voor een stuk of 2 à 4 stoeltjes extra op de grid
Ze hebben op sommige banen het nu al lastig qua verkeer met 20 auto's. Ik denk dat een groter probleem is dat paydrivers de plekken in nemen van de betere coureursquote:Op woensdag 8 september 2021 21:43 schreef Gezicht het volgende:
missen we dan echt coureurs, we missen competitieve auto's, ben al blij dat het nu een tweestrijd is maar er zouden 4-5 teams om het kampioenschap moeten strijden al blijft dat moeilijkquote:Op woensdag 8 september 2021 21:43 schreef Gezicht het volgende:
Hij pakte wel 'per ongeluk' de snelste ronde afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan het zien, ik denk eerlijk gezegd niet dat het erin zit, hij wist al een tijdje dat ze niet met hem door zouden gaan maar reed toch in dienst van Hamilton
Is slechts een aanname van jou.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:12 schreef babylon het volgende:
Er zal vast niet in staan dat hij zich als aars moet gedragen.
En hield in in sector 3... Doe het dan goed.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij pakte wel 'per ongeluk' de snelste ronde afgelopen zondag.
Ok man. Cool.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Is slechts een aanname van jou.
quote:Op donderdag 9 september 2021 07:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag aankondiging Russell bij Mercedes
Deze week geen bericht gezien dat het bevestigd is door het Mercedes team.quote:
quote:Op donderdag 9 september 2021 07:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze week geen bericht gezien dat het bevestigd is door het Mercedes team.
Als je wel de officiële aankondiging kan vinden, be my guest
quote:Op donderdag 9 september 2021 07:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze week geen bericht gezien dat het bevestigd is door het Mercedes team.
Als je wel de officiële aankondiging kan vinden, be my guest
Gemist dusquote:Op donderdag 9 september 2021 07:47 schreef franklop het volgende:
[..]
[ twitter ]
Deze bijvoorbeeld? Het staat er ook bij 'it's official'
Ik denk dat Nyck volgend jaar nog gewoon bij Mercedes FE kampioen gaat proberen te worden. Daarna wellicht bij Merc als 2e coureur (na het pensioen van Lewis), of in plaats van Latifi bij Williams.quote:Op donderdag 9 september 2021 09:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat kan er kloppen van de geruchten dat Alfa in 2022 overstapt naar MB motoren en dat Nick dus naar Alfa gaat? En Williams zou de RB motoren hebben volgend jaar.
Klinkt mij als bullshit maar geruchtenmolen online is daar wel stellig in
lijkt me logistiek gezien onmogelijkquote:Op donderdag 9 september 2021 09:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
En Williams zou de RB motoren hebben volgend jaar.
Moeten de huidige teams eerst afzien van de $200 miljoen instapgeld. Dan zouden er twee nieuwe teams bij kunnen komen. Die zijn er wel namelijk, maar vinden dit bedrag te hoog.quote:Op woensdag 8 september 2021 21:43 schreef Gezicht het volgende:
Is ook al ontkend door Vasseur.quote:Op donderdag 9 september 2021 09:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat kan er kloppen van de geruchten dat Alfa in 2022 overstapt naar MB motoren en dat Nick dus naar Alfa gaat? En Williams zou de RB motoren hebben volgend jaar.
Klinkt mij als bullshit maar geruchtenmolen online is daar wel stellig in
Mercedes stopt daarmee.quote:Op donderdag 9 september 2021 09:21 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik denk dat Nyck volgend jaar nog gewoon bij Mercedes FE kampioen gaat proberen te worden. Daarna wellicht bij Merc als 2e coureur (na het pensioen van Lewis), of in plaats van Latifi bij Williams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |