Jackpot. Dat is op 21 september.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Iets met Prinsjesdag te maken wellicht?
Dan zijn alle scholen weer minimaal 2 weken open en is er meer zicht op wat dit doet met de besmettingen. Denk ik.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De vraag is meer waarom die vijf dagen wat uit zouden maken.
Inderdaad, nooit.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:14 schreef Stoney3K het volgende:
Deze pandemie gaat nooit afgelopen zijn.
Vriendelijk bedankt de CEO van Pfizer.
Degenen die straks mogelijk rondzwalken met kwakkelende immuunsystemen en de IC's bevolken zijn vrees ik jij en je gelijkgestemde vrienden.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:22 schreef Tarado het volgende:
ging het maar over feestjes, ik maak me meer zorgen om jou en je gelijkgestemde vrienden en vriendinnen die met teveel tegelijk opgenomen gaan worden, ik hoop dat het mee gaat vallen
Meer besmettingen dan ooit vergeleken met dezelfde periode vorig jaar voor de massavaccinaties.quote:
Zucht.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:40 schreef Za het volgende:
[..]
Meer besmettingen dan ooit vergeleken met dezelfde periode vorig jaar voor de massavaccinaties.
In Nederland 10x zoveel in de UK 34x zoveel.
Men hoopt waarschijnlijk dat de besmettingsaantallen weer explosief gaan stijgen; lekker lockdownen!quote:Op donderdag 2 september 2021 18:13 schreef josja het volgende:
Wat moet er nog gebeuren in die 5 dagen dan? Zit er een of ander cruciaal beslissingsmoment in ofzo?
Klopt, die wordt endemisch.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:46 schreef Za het volgende:
[..]
Deze pandemie gaat nooit meer afgelopen zijn.
Wanneer zit Ab Drank weer aan de discussietafel?quote:Op donderdag 2 september 2021 18:49 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Men hoopt waarschijnlijk dat de besmettingsaantallen weer explosief gaan stijgen; lekker lockdownen!
Je zogenaamd "meelevende" antivaxx-act begint een beetje vermoeiend te worden...quote:Op donderdag 2 september 2021 18:36 schreef Za het volgende:
[..]
Degenen die straks mogelijk rondzwalken met kwakkelende immuunsystemen en de IC's bevolken zijn vrees ik jij en je gelijkgestemde vrienden.
Ik hoop oprecht heel hard dat dat niet zo zal zijn.
Ik post al minstens 10 maanden over het feit dat we met een diffuse verspreiding te maken hebben en we er daarom nooit meer vanaf komen.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:50 schreef Wantie het volgende:
Klopt, die wordt endemisch.
Vergelijk met vorig jaar loopt wat mank vanwege het feit dat we toen meer pockets besmettingen hadden, nu is het over heel Nederland verspreid.
Los van de meer besmettelijke variant.
Een beetje?quote:Op donderdag 2 september 2021 18:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Je zogenaamd "meelevende" antivaxx-act begint een beetje vermoeiend te worden...
Het lijkt me gewoon verschrikkelijk.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
Je zogenaamd "meelevende" antivaxx-act begint een beetje vermoeiend te worden...
Je hebt gelijk, een beetje erg veel dekt de lading een heel stuk beter.quote:
Heel sneu voor hen dat dit virus de wereld is overkomen. Dat betekent echter niet dat iedereen vanaf heden zich moeten schikken naar de noden van hen die in potentie het meeste risico lopen in het geval van besmetting. Niemand hoeft te worden opgesloten, behalve wanneer dat de eigen wens is, dan waarschijnlijk ingegeven door de eigen medische situatie.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:05 schreef Za het volgende:
permanent opsluiten van ouderen en zwakkeren in speciale units, afgesloten van de buitenwereld, opdat jij je vrijheid en feestjes kunt genieten?
Ach een Telegraafje.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Pás vijf dágen later.Dat zou toch juist enorm meevallen als dat op de 25e al kan? Vijf dágen, mèn.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)0-september-te-vroegquote:De aangekondigde datum van 20 september gaat niet gehaald worden voor de afschaffing van een paar belangrijke coronamaatregelen. Verplichte mondkapjes in het ov, de voorgeschreven zitplaats in cafés, bij voorkeur thuiswerken: die regels worden waarschijnlijk vijf dagen later beëindigd.
Dat bevestigen bronnen aan RTL Nieuws na berichtgeving in De Telegraaf. De datum waarop het kabinet mikte met deze volgende stap van het openingsplan, zou niet worden gehaald omdat de wet hiervoor moet worden aangepast.
TvT als je gaat klaverjassen?quote:Voor alle locaties, of mensen er nu staan of zitten, zou straks gaan gelden dat mensen vanaf een bezetting van 75 personen een bewijs van herstel, negatieve test of vaccinatie moeten tonen. Maar die groepsgrootte gaat straks omlaag. Wie zich dan nog moet laten testen voor toegang, betaalt dan bovendien een eigen bijdrage.
Bij voorkeur thuiswerken een regel? Haha grapjassen. Is gewoon een advies.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)0-september-te-vroeg
Duurt lang hè, zo'n wet aanpassen.
Ook leuk:
[..]
TvT als je gaat klaverjassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |