Een gifje van een dansende Rinus en Deborah zou nóg beter zijn.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:16 schreef gianni61 het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
[ afbeelding ]
zoek even danquote:Op donderdag 2 september 2021 10:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een gifje van een dansende Rinus en Deborah zou nóg beter zijn.
is het binnen of buiten?quote:Op donderdag 2 september 2021 10:19 schreef Senn88 het volgende:
Zonder afstand idd en nee niet bij Rinus
Die had je wel heel snel bij de handquote:
Ik kan goed Googlen.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:20 schreef gianni61 het volgende:
Die had je wel heel snel bij de hand
beter. hoeveel mensen mogen daar nu bij zijn? 200 ofzo?quote:
Dacht 750quote:Op donderdag 2 september 2021 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter. hoeveel mensen mogen daar nu bij zijn? 200 ofzo?
oh, dat is al aardig wat.quote:
Marco Borsato?quote:
Zodat je weer weet waarom je dit land verlaten hebtquote:
Gewoon zeggen dat t voetbal of F1 is, dan mag alles.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:28 schreef gianni61 het volgende:
Ik wil zaterdag gaan kijken bij een veldrij wedstrijd.
Dat is gewoon buiten in een veld, maar het is een afgesloten terrein, dus verplicht zitplaatsen. Je krijgt dus alleen toegang als je een klapstoeltje meeneemt
Ik ben een culturele vluchtelingquote:Op donderdag 2 september 2021 10:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zodat je weer weet waarom je dit land verlaten hebt
Tofquote:Op donderdag 2 september 2021 10:19 schreef Senn88 het volgende:
Zonder afstand idd en nee niet bij Rinus
Geen idee zie het vanavond welquote:Op donderdag 2 september 2021 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat is al aardig wat.
Wel verplicht zitten toch?
Ah tof.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Floor Jansen van Nightwish en Henk Poort
Gaan ze dan 2 uur aan 1 stuk phantom of the opera zingen?quote:Op donderdag 2 september 2021 10:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Floor Jansen van Nightwish en Henk Poort
En sound of silence natuurlijk.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gaan ze dan 2 uur aan 1 stuk phantom of the opera zingen?
Whahaha nee ook nummers van Floor uit nightwish en disneyfilm liedjesquote:Op donderdag 2 september 2021 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook daar moet je zitten!quote:Op donderdag 2 september 2021 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat t voetbal of F1 is, dan mag alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil Henk wel 'Ik ga zwemmen' horen zingen.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 september 2021 11:07 schreef babylon het volgende:
[..]
Ook daar moet je zitten!Die controle gebeurd ook precies nergens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet bij concerten waar je moet zitten.
Het is gewoon random bedacht wat wel of niet kan. Maar dat kan altijd nog mooier, zoals in België nu![]()
Die hebben echt met een dobbelsteen gegooid om te kijken welke versoepelingen ze gingen doen
Ik zie een goede stapmeet in Begie voor mijquote:Op donderdag 2 september 2021 11:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die controle gebeurd ook precies nergens.
Het is gewoon random bedacht wat wel of niet kan. Maar dat kan altijd nog mooier, zoals in België nu![]()
Die hebben echt met een dobbelsteen gegooid om te kijken welke versoepelingen ze gingen doen
disneyfilm liedjesquote:Op donderdag 2 september 2021 11:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Whahaha nee ook nummers van Floor uit nightwish en disneyfilm liedjes
Ik kreeg van de week ook een mail over een house/trance feest in Boekarest. Met meteen ook de links naar de goedkope vluchten.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die controle gebeurd ook precies nergens.
JAAAquote:Op donderdag 2 september 2021 11:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zie een goede stapmeet in Begie voor mij
ZUIPEN!quote:Op donderdag 2 september 2021 11:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zie een goede stapmeet in Begie voor mij
quote:Op donderdag 2 september 2021 11:07 schreef babylon het volgende:
[..]
Ook daar moet je zitten!We kunnen er ook nog een religie van maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Als jij weet hoe...quote:Op donderdag 2 september 2021 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We kunnen er ook nog een religie van maken!
Vergiet op je kop en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We kunnen er ook nog een religie van maken!
Ik zou zijn volgeling zijn. Sowieso.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vergiet op je kop en gaan met die banaan.
Aan toe wel.quote:
• Sprookje verzinnenquote:
Kropje slaquote:Op donderdag 2 september 2021 11:59 schreef Senn88 het volgende:
Ben gezonde dineer/lunchrecepten aan het zoeken waar relatief weinig ingrediënten in hoeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |