Echt wel,vind ik leuk als hij dit doet.quote:
Noooo! Ik heb een van 9 tot 5 mentaliteitquote:Op woensdag 1 september 2021 20:35 schreef MCH het volgende:
Is @:deisyy aan het overwerken zodat ze op verkansie kan
Sinds kort.quote:
Zo heb ik nog ergens n mix van paul liggen met 80’s mix. speciaal voor mij gemaakt toen bij rigequote:Op woensdag 1 september 2021 21:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt wel,vind ik leuk als hij dit doet.
aloa.quote:
quote:
Dat is zeker gaaf.Ik heb een birthday mix van @MadMasterquote:Op woensdag 1 september 2021 21:08 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Zo heb ik nog ergens n mix van paul liggen met 80’s mix. speciaal voor mij gemaakt toen bij rige
Ik heb een dirndl van @MadMasterquote:Op woensdag 1 september 2021 21:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is zeker gaaf.Ik heb een birthday mix van @:Madmaster.
Altijd baas boven baas.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een dirndl van @:MadMaster
Een wat?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een wat?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook nicequote:Op woensdag 1 september 2021 21:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is zeker gaaf.Ik heb een birthday mix van @:Madmaster
quote:
Mannen die niet weten wat een dirndl isquote:
Geen idquote:Op woensdag 1 september 2021 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Mannen die niet weten wat een dirndl is
Ga je het nog zeggen?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd, je mag bij mij komen werken.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noooo! Ik heb een van 9 tot 5 mentaliteit
Stuur picca in dm van jou in dirndl aubquote:Op woensdag 1 september 2021 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@mario390 kan ons dat vast wel vertellen denk ikquote:Op woensdag 1 september 2021 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
je moet een spatie doen voor je mention op mobielquote:Op woensdag 1 september 2021 21:15 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
@:mario390 kan ons dat vast wel vertellen denk ik
Ja, ik krijg klachten van Google dat ik te veel gebruik van maak.quote:
Doe maar even een foto danquote:Op woensdag 1 september 2021 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Vroeger veel op cassettebandjes van verschillende DJ`s.Daar is weinig van over.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:13 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ook nice
Heb van the vinyljunkie ook erg veel materiaal gehad van voor ie bekend was ,was me maatje in dc++
Wat schuift het?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je mag bij mij komen werken.
Ah vandaarquote:Op woensdag 1 september 2021 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet een spatie doen voor je mention op mobiel
Ik noem dat een jurkje maar wie ben ik.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt eraan!quote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Stuur picca in dm van jou in dirndl aub
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:19 schreef cafca het volgende:
[..]Heb jij echt 30cm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er nog veel liggen , alleen geen cassettedeck meerquote:Op woensdag 1 september 2021 21:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger veel op cassettebandjes van verschillende DJ`s.Daar is weinig van over.
Ik dacht dat jij alles wistquote:Op woensdag 1 september 2021 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik krijg klachten van Google dat ik te veel gebruik van maak.
Dirndulquote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Dirndl, ik weet niet eens hoe je het uitspreekt.
Ik was daar.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:19 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Heb er nog veel liggen , alleen geen cassettedeck meer
Geen idee of ze t nog doen überhaupt
Ook veel van parties
O.a. De eerste hellraiser met high energy live on stage
Ter kontrole...quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gooi hem dan wel in de groepsapp.
Ik vind zo'n zwarte gewoon lillukquote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Je had m liever zelf aangehad?
Die tape heb ik ook digitaalquote:Op woensdag 1 september 2021 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was daar.![]()
Veel van die sets zijn wel te vinden.
Wat is de taakomschrijving?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Gezelligheid van mij, nooit stress, doen waar je zin in hebt en ook wel goed salaris.
Voor wie?quote:
Boefje.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:22 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Die tape heb ik ook digitaal
Is de originele
Toen “geleend”![]()
Uit deck getrokken daar
Ik was al een beetje bang want Louis heeft altijd twee wedstrijden nodig voordat hij goed in de wedstrijd zitquote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is zeker gaaf.Ik heb een birthday mix van @:Madmaster
Ik ben te goed voor deze wereld…quote:Op woensdag 1 september 2021 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:19 schreef cafca het volgende:
[..]GofferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat weet Mario ook wel.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Dirndl, ik weet niet eens hoe je het uitspreekt.
Ja, rijden ze alweer tuterend door je buurt?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar helaas moeten we er wel mee dealen
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, rijden ze alweer tuterend door je buurt?
De gulle geverquote:Op woensdag 1 september 2021 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ik ben te goed voor deze wereld…
CUL is een paar deurtjes verderquote:Op woensdag 1 september 2021 21:29 schreef mazaru het volgende:
Mijn nieuwe buit van Toogoodtogo![]()
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:29 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
En dat moet vandaag nog op?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:29 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Grote blij 🤗quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Ik moet altijd zo lachen om "Vers Bereid"
Dat is net zoiets als: "Live opgenomen"
"Uit eigen keuken."quote:Op woensdag 1 september 2021 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Ik moet altijd zo lachen om "Vers Bereid"
Dat is net zoiets als: "Live opgenomen"
Dat is een mooie maz!quote:Op woensdag 1 september 2021 21:29 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Nee kan morgen en overmorgen ook nog. En daarna ga ik snuffelen maar dan zal er toch niet veel meer over zijnquote:
Nee, dan maar lekker een eitje…quote:Op woensdag 1 september 2021 21:31 schreef MCH het volgende:
Ik weet niet of ik varkenslever in me mond zou stoppen
Technisch gezien is dat ook een lever, maar dan in de dopquote:Op woensdag 1 september 2021 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dan maar lekker een eitje…
Ow ik dacht gewoon dat we Duitse woordjes gingen opnoemenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tsss.. ik houd gewoon van mooie dingen ja !
Ja ik heb alleen die kaasdingetjes weggegeven. De rest vind ik lekkerquote:
Geil !quote:Op woensdag 1 september 2021 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik dacht gewoon dat we Duitse woordjes gingen opnoemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Geen kaas lustenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen die kaasdingetjes weggegeven. De rest vind ik lekker
Wat zit er allemaal in die kip bowl?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee kan morgen en overmorgen ook nog. En daarna ga ik snuffelen maar dan zal er toch niet veel meer over zijn
kipquote:Op woensdag 1 september 2021 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal in die kip bowl?
Kip.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit was vreemde kaas.quote:
Vertel…quote:Op woensdag 1 september 2021 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Technisch gezien is dat ook een lever, maar dan in de dop
En kaassalade.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit was vreemde kaas.
Ik eet alleen oude kaas
Dit moet kunnenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:34 schreef chufi het volgende:
Als we dit niet winnen .... drink ik mn bier op
Was dat met roggebrood? Ik zie het niet goed.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen die kaasdingetjes weggegeven. De rest vind ik lekker
hollandse tapasquote:Op woensdag 1 september 2021 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was dat met roggebrood? Ik zie het niet goed.
quote:
Goede kaas is gewoon lekker maar het moet niet te blauwaderig wordenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kaas achtige snacks zijnvaak ook niet te vreten. Kaasstengels enzo![]()
Behalve: Hamkaas chips
Pfff kaasamateur..quote:Op woensdag 1 september 2021 21:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Goede kaas is gewoon lekker maar het moet niet te blauwaderig worden
Als dat de verklaring is, dan lust ik er nog wel een paar.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waar denk je dat die kip later zijn lever vandaan heeft?
Die ziet er lekker uit.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
< Geeft je een dozijnquote:Op woensdag 1 september 2021 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dat de verklaring is, dan lust ik er nog wel een paar.
Lever of eieren zijn me dan om het even…
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was dat met roggebrood? Ik zie het niet goed.
Me mond?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:31 schreef MCH het volgende:
Ik weet niet of ik varkenslever in me mond zou stoppen
* FreshFruit zet kaas op het lijstjequote:Op woensdag 1 september 2021 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pfff kaasamateur..
Heerlijke Roquefort.
Of een Blue Stilton met een Fles port er op zijn kop in een weekje
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die ziet er lekker uit.
[ afbeelding ]
Rare combi en die zielige ananas uit blik maar zou het wel eten denk ikquote:Op woensdag 1 september 2021 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die ziet er lekker uit.
[ afbeelding ]
Ziet er inderdaad goed uit, die ga je meteen opeten?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die ziet er lekker uit.
[ afbeelding ]
Kippenlevertjes mogen ook…quote:Op woensdag 1 september 2021 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Geeft je een dozijn
Lekker fris volgens mijquote:Op woensdag 1 september 2021 21:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Rare combi en die zielige ananas uit blik maar zou het wel eten denk ik
Maak maar een food review blog, er schijnt weer ruimte op de markt te zijn voor zulk soort video'squote:
Dat is voor morgen. Ik moet maar een paar maaltijden extra eten de komende twee dagenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad goed uit, die ga je meteen opeten?
Als je een hamburger van mij wil hebben, dan kan dat.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan moet je eerst ff broeden.
Zo flauw deze.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Maak maar een food review blog, er schijnt weer ruimte op de markt te zijn voor zulk soort video's
Ik weet waar die foto staatquote:
Top!quote:Op woensdag 1 september 2021 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je een hamburger van mij wil hebben, dan kan dat.
Stuur ik je een kwakkie stierensperma en een koeieneicel toe…
Ik ga voor de optie van Deisyy dan…quote:Op woensdag 1 september 2021 21:40 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Maar wel in ketjap en sambal gekruiden dan
En lekkere toetjesquote:Op woensdag 1 september 2021 21:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is voor morgen. Ik moet maar een paar maaltijden extra eten de komende twee dagen
Das is mutti's jurk?quote:
Heb je ook gelezen over die vakantie naar Duitsland?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Jammer toch, het begon net goed te lopen
Dat moet er ook bijquote:Op woensdag 1 september 2021 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga voor de optie van Deisyy dan…
Heb je het weleens gegeten? Het is echt heel lekkerquote:Op woensdag 1 september 2021 21:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat doe je, dit past niet in m'n jetsetspeedbootbeeld van jou.
Zelfs rauw zijn ze nog lekker.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:43 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dat moet er ook bij
ongekruidde kiplever is
Niet helemaal het laatste denk ik, zeker weer donaties omgezet in ritjes naar de mcdrive?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je ook gelezen over die vakantie naar Duitsland?
Oke, de dirndl van Deisyy:quote:Op woensdag 1 september 2021 21:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Vorige keer was je hulp ook geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Nee, maak maar als ik moe ben na het waterskieeenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je het weleens gegeten? Het is echt heel lekker
Zijn sommige mensen nogal boos over,willen hun donaties terug.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet helemaal het laatste denk ik, zeker weer donaties omgezet in ritjes naar de mcdrive?
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je omschrijft Deissy treffend
😳 rauwquote:Op woensdag 1 september 2021 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs rauw zijn ze nog lekker.
Ik ben geen sambal liefhebber…
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oke, de dirndl van Deisyy:Aha erlebnis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook dat is Duits…
Ah vandaar dat ze achter lopen ..quote:Op woensdag 1 september 2021 21:05 schreef mario390 het volgende:
@:chufi
problems in moldawie
weg drone, nog geen spel
[..]
Oke, de dirndl van Deisyy:Die heb je snel gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
[..]
Oke, de dirndl van Deisyy:Er moet nog een @Deisyy inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daar ben jij 1 van?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn sommige mensen nogal boos over,willen hun donaties terug.
Ja doei, dan gaan we jetsetuitetenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, maak maar als ik moe ben na het waterskieeen
We gaan wel modern splitten dan hoorquote:Op woensdag 1 september 2021 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja doei, dan gaan we jetsetuiteten
Nee hoor,volg het antigroepje op Twitter.Komt rare shit voorbij.quote:
Ik staakquote:
ja, vage shitquote:Op woensdag 1 september 2021 21:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor,volg het antigroepje op Twitter.Komt rare shit voorbij.
Ik vind het nog steeds een geweldige verrassingquote:Op woensdag 1 september 2021 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom hier niet vaak meer, maar elke keer als ik er ben popt die foto weer op…
Ik las zoiets idd, daarom vroeg ik het .. morgen verderquote:Op woensdag 1 september 2021 21:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik staakSerieus. Er zijn racistische haat raids gaande op twitch (een raid is wanneer je je viewers naar een ander kanaal stuurt en is iets positiefs) Vandaag is er een boycot omdat Twitch, terwijl ze wel de middelen hebben, er geen ene fuck aan doet.
Ik heb afkickverschijnselen
Owquote:Op woensdag 1 september 2021 21:46 schreef MCH het volgende:
[..]
We gaan wel modern splitten dan hoor
Zolang ze sommige FOKkers met rust laten bemoei ik me niet.quote:
Na middernachtquote:Op woensdag 1 september 2021 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las zoiets idd, daarom vroeg ik het .. morgen verder
Daar valt over te pratenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je moet ook zelf naar huis waterfietsen
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is het bij jullie ook zo benauwd?
15 graden.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:49 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]![]()
Net deur dicht gedaan werd fris hier
Vond het ook koud vandaag maar wil de kachel nog lang niet aanquote:Op woensdag 1 september 2021 21:49 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:49 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]![]()
Na die woorden kan ik het topic weer uitsluipen…quote:Op woensdag 1 september 2021 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een geweldige verrassing
Tsja, Twitch is nogal internationaal. Ik hou mijn eigen tijdzone aan.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis maar welke klok er gehanteerd wordt..
Fixedquote:Op woensdag 1 september 2021 21:50 schreef chufi het volgende:
Met tennis verslaan we wel ook de Noor
Je UI beweegt op de beat van Darkraver.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, Twitch is nogal internationaal. Ik hou mijn eigen tijdzone aan.
Jij hebt een eigen tijdzone voor jou alleen.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, Twitch is nogal internationaal. Ik hou mijn eigen tijdzone aan.
Net bewoog ie op de beat van So What hierquote:Op woensdag 1 september 2021 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je UI beweegt op de beat van Darkraver.
Vroeger, toen waren de mannen nog van staal en de boten van houtquote:Op woensdag 1 september 2021 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je moet ook zelf naar huis waterfietsen
idd zo lang mogelijk uitquote:Op woensdag 1 september 2021 21:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Vond het ook koud vandaag maar wil de kachel nog lang niet aan
+7quote:Op woensdag 1 september 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroeger, toen waren de mannen nog van staal en de boten van hout
Het was 20 gradenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Vond het ook koud vandaag maar wil de kachel nog lang niet aan
En dan is het benauwd?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik heb alles open staan
De lucht nog schoon,en de sex nog vies.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kom gerust vaker buurtenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na die woorden kan ik het topic weer uitsluipen…
Klam en benauwd hier... maar dat heb ik eigenlijk al een weekjequote:
Je moet het gewoon zo gezellig maken met wijn en bier dat je het gevoel hebt dat je naar huis waterfietstquote:Op woensdag 1 september 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij welquote:Op woensdag 1 september 2021 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
+7
Gelukkig ben ik vroeger geboren
Is dat niet leeftijd gebondenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klam en benauwd hier... maar dat heb ik eigenlijk al een weekje
Opvliegers.quote:
Heb je opvliegers?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klam en benauwd hier... maar dat heb ik eigenlijk al een weekje
Spuit 11.quote:
vies????quote:Op woensdag 1 september 2021 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De lucht nog schoon,en de sex nog vies.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik ben altijd gezelligquote:Op woensdag 1 september 2021 21:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Je moet het gewoon zo gezellig maken met wijn en bier dat je het gevoel hebt dat je naar huis waterfietst
Juich maar niet te hard. Die krengen komen ineens weer terugquote:Op woensdag 1 september 2021 21:57 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]Na ruim 10 jaar opvliegers lijken die van mij sinds een half jaartje eindelijk voorbij te zijn.
Was je ook tien jaar chagrijnig in de overgang?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:57 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]Na ruim 10 jaar opvliegers lijken die van mij sinds een half jaartje eindelijk voorbij te zijn.
Als ik SBE was geweest was ik nu je broer geweestquote:
oh ja vergeet dat jullie ouder zijnquote:Op woensdag 1 september 2021 21:57 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja ze hadden de douche nog niet uitgevonden
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Juich maar niet te hard. Die krengen komen ineens weer terug
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik SBE was geweest was ik nu je broer geweest
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh ja vergeet dat jullie ouder zijn
Je lever ook?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb ook spierpijn al een paar dagen in mijn bovenlichaam...
Verder voel ik me KIP lekker wel.
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Juich maar niet te hard. Die krengen komen ineens weer terug
en je hebt je lever nogquote:Op woensdag 1 september 2021 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pfff wat een tijd zegquote:Op woensdag 1 september 2021 21:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik sta op skerp.quote:
Ik ben een opvliegerontkennerquote:Op woensdag 1 september 2021 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pfff wat een tijd zeg![]()
Ik heb er amper last van (gehad), ik prijs mezelf gelukkig.
Dan had dat jurkje wel wat vreemd geweest.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wappie.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik ben een opvliegerontkenner
Als je t niet erkend kun je het ook niet krijgen
Mwa.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maareh.. opvliegers duh... ben geen wijf
Misschien moet een ander daar over oordelenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
penopauze dus>quote:Op woensdag 1 september 2021 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maareh.. opvliegers duh... ben geen wijf
Het was niet fijn neequote:Op woensdag 1 september 2021 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pfff wat een tijd zeg![]()
Ik heb er amper last van (gehad), ik prijs mezelf gelukkig.
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Nee, die pastte niet naast mijn Porsche Cabrio in de garagequote:Op woensdag 1 september 2021 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
penopauze dus>
heb je een motor?
Waarom denk je dat ik hier zit?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:02 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja maar door jullie voel ik me op de een of ander manier weer heel jong
En een 20 jaar jongere vriendin,of een cabrio.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
penopauze dus>
heb je een motor?
Wat fijn dat je migraine een stuk minder is, mijn zus had elke week wel migraine, maar na de overgang helemaal niet meer, ik hoop dat het voor jou ook zo verloopt.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:59 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Ik heb ze eigenlijk alleen nog maar als ik niet genoeg slaap. De migraine is ook een stuk minder.
ZE KOMEN NIET TERUG!!!
aah ja cabrioquote:Op woensdag 1 september 2021 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, die pastte niet naast mijn Porsche Cabrio in de garage
Heb je honger?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet een ander daar over oordelen
Zo is dat, sommige dingen moet je afdwingen door het heel graag te willen.....of niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Met een zijspan?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
penopauze dus>
heb je een motor?
Placebo Domingoquote:Op woensdag 1 september 2021 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is dat, sommige dingen moet je afdwingen door het heel graag te willen.....of niet.
Ik heb er dit jaar pas 2 gehad. *keeping fingers crossed.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat fijn dat je migraine een stuk minder is, mijn zus had elke week wel migraine, maar na de overgang helemaal niet meer, ik hoop dat het voor jou ook zo verloopt.
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:02 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Lul.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:02 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dat heb ik andersom juistquote:Op woensdag 1 september 2021 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, die pastte niet naast mijn Porsche Cabrio in de garage
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wel met een labradoodle er in.
Womanmagnet
En ik maar denken dat dat jou wel zou aanspreken vanwege je voorkeur voor mannen met vlechtjes in hun haar.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:04 schreef MCH het volgende:
Kan het weer over voetbal gaan ipv oude vrouwenkwaaltjes
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat jou wel zou aanspreken vanwege je voorkeur voor mannen met vlechtjes in hun haar.
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat jou wel zou aanspreken vanwege je voorkeur voor mannen met vlechtjes in hun haar.
SOLIDAAAAAAASSS.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Afdwingen?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is dat, sommige dingen moet je afdwingen door het heel graag te willen.....of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |