Een goedenavond. Mijn vriendin is gek op gereedschap, voor haar is het speelgoed en ze vindt het heerlijk om lekker te sleutelen, knutselen, fröbelen, repareren en weet ik wat nog meer, of dat nou om haar fiets of haar rollerski's gaat of om dingen in het huis.
Nou heeft ze thuis, in Brazilië, een bij elkaar geraapt allegaartje met van alles en nog wat aan gereedschap, grotendeels oud en allemaal incompleet. Heeft ze al jaren veel plezier mee en het heeft zijn nut bewezen, maar nu ze hopelijk enigszins binnenkort hier kan komen wonen is het tijd voor een upgrade.
Van mijn vader heeft ze al een eerste set gehad, een mooie set stiftsleutels (?) waar ze helemaal gelukkig mee is

Nu zouden we dit graag beetje bij beetje uit gaan breiden voor haar, met natuurlijk een klein verrassingseffect, dus ik wil haar ook niet teveel vragen naar wat ze precies wil en zelf heb ik er vrij weinig verstand van. Een set schroevendraaiers, een set steeksleutels...Zo ver kom ik ongeveer.
Tl;dr - Ik wil mijn vriendin op weg helpen naar een mooie verzameling gereedschap, wat voor setjes en dingen zijn daar sowieso altijd nuttig voor om in de verzameling te hebben?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval