Ben ook wel gehecht aan een vast clubje hier al mis ik nu @stokj @engine en @Geerdquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zat vorige week nog te denken aan die periode , dat heeft me toen toch best wat gedaan.
ik hou er eigenlijk altijd rekening mee dat er weer gezeik is mensen hier de boel komen overnemen en verpesten omdat ze niet in DTS kunnen, ruzies om een 'spelletje' en uit boosheid of frustratie hier de boel voor de anderen vergallen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:03 schreef dud0r het volgende:
Het valt me alweer mee dat het deze maand nog niet gebeurd is
Ik mis Fernweh ook welquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben ook wel gehecht aan een vast clubje hier al mis ik nu @:Stokj @:engine en @:Geerd
weet ikquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik hou er eigenlijk altijd rekening mee dat er weer gezeik is mensen hier de boel komen overnemen en verpesten omdat ze niet in DTS kunnen, ruzies om een 'spelletje' en uit boosheid of frustratie hier de boel voor de anderen vergallen.
Dus wat betreft hoop ik dat dit niet meer gebeurd. Dat is wel een reden voor mij dat ik hier minder ben gaan posten.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben ook wel gehecht aan een vast clubje hier al mis ik nu @:Stokj @:engine en @:Geerd
Ja klopt, maar hij komt niet meer hier gezellig baggerenquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, maar Puzzie miauw miauw je weet dat Fernweh gewoon hier op het forum rondloopt?
@Boze_Eend wanneer kom je eens langs in dagbagger?quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij komt niet meer hier gezellig baggeren![]()
Mogguh![]()
heb het helaas druk habiboquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:42 schreef stokj het volgende:
[..]
@:boze_eend wanneer kom je eens langs in dagbagger?
Oei, druk wezen sporten?quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel, beetje spierpijn van het sporten maar verder gaat het prima!
Ja, sinds 2 weken voor ik de intensiteit op. Maar het lijkt alsof het lichaam er nog niet klaar voor isquote:
Niet zo aanstellen hoor, gewoon doorbikkelen!quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, sinds 2 weken voor ik de intensiteit op. Maar het lijkt alsof het lichaam er nog niet klaar voor is
Wil ik ook wel en doe ik ook maar soms lijk ik net een HoS van 100quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen hoor, gewoon doorbikkelen!
Oei dat is minder ! Wel goed bezigquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, sinds 2 weken voor ik de intensiteit op. Maar het lijkt alsof het lichaam er nog niet klaar voor is
Beetje moe maar verder wel primaquote:
Jawel. En hoe is het verder met jou? Hoe gaat het met ijs eten?quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oei dat is minder ! Wel goed bezig’
Ijs eten?quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel. En hoe is het verder met jou? Hoe gaat het met ijs eten?
Goed bezigquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:21 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ijs eten?Met mij gaat het goed. Ben al dik 20 kilo afgevallen en ik wil vooral zo door blijven gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |