Hmm on my wayquote:Op zondag 5 september 2021 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal de drank alvast klaar zetten voor je bezoek later deze avond
Waarom zou ik een broodje nemen en dan een taco daar op doenquote:Op zondag 5 september 2021 19:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker hoor, het proberen waard!!
Het is speciaal gekruid gehakt op een broodje en dan in combinatie met guacomolequote:Op zondag 5 september 2021 19:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zou ik een broodje nemen en dan een taco daar op doen![]()
Doe toch ook geen Doritos op m'n broodje
Bahquote:Op zondag 5 september 2021 17:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Eén keer had ik wel de intentie om een dralla te leggen in het zwembad maar toch kon ik het niet.
Plassen in het zwembad water weer wel
Dus de vulling van een taco en niet een hele tacoquote:Op zondag 5 september 2021 19:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het is speciaal gekruid gehakt op een broodje en dan in combinatie met guacomole![]()
Ja, gewoon even proberen danquote:Op zondag 5 september 2021 19:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus de vulling van een taco en niet een hele tacozeg dat dan
Nee jij hebt het over een taco op brood.quote:Op zondag 5 september 2021 19:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja, gewoon even proberen dan
Tja Subway heeft het zo bedacht....quote:Op zondag 5 september 2021 19:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee jij hebt het over een taco op brood.
Dit is een taco [ afbeelding ]
Subway moet eerst maar eens bedenken hoe ze brood willen maken zonder zoveel suiker zodat het daadwerkelijk brood mag hetenquote:Op zondag 5 september 2021 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja Subway heeft het zo bedacht....
Volgens mij valt het suikergehalte echt enorm meequote:Op zondag 5 september 2021 20:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Subway moet eerst maar eens bedenken hoe ze brood willen maken zonder zoveel suiker zodat het daadwerkelijk brood mag heten
https://www.theguardian.c(...)y-bread-is-not-breadquote:Op zondag 5 september 2021 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Volgens mij valt het suikergehalte echt enorm mee
Volgens mij is die honingbrood het zoetst...quote:Op zondag 5 september 2021 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Volgens mij valt het suikergehalte echt enorm mee
Ohquote:Op zondag 5 september 2021 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)y-bread-is-not-bread
hoi schatjequote:Op maandag 6 september 2021 09:48 schreef puzziepie het volgende:
morgen naar Mestreech![]()
![]()
Goedemorgen liefjes , ik moet weer gaan![]()
Lekker Sjeng City onveilig makenquote:Op maandag 6 september 2021 09:48 schreef puzziepie het volgende:
morgen naar Mestreech![]()
![]()
Goedemorgen liefjes , ik moet weer gaan![]()
Haha zo is dat!quote:Op maandag 6 september 2021 06:55 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Geerft niks hoor, je moet het toch ergens kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |