Komt aandragen?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:59 schreef miss_sly het volgende:
Jij komt aandragen met deze meneer en claimt iets. Dan kun je vast ook onderbouwen waarom we deze meneer moeten vertrouwen, behalve dan op het feit dat hij 30 jaar geleden iemand was die over HIV het nodige heeft ontdekt.
Ja, maar we weten niet hoe stabiel ze zijn. Om een voorbeeld te geven, op sommige dagen vertrekken veel meer vliegtuigen dan op andere dagen, dus binnen 48 uur van die dag zullen er meer tests voor vakantie zijn dan andere dagen.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Als deze factoren grosso modo stabiel blijven zou dat geen verschil moeten maken.
Het aantal testen is weer net zo hoog als een maand geleden (+10000 erbij sinds maandag)quote:Op woensdag 1 september 2021 15:57 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Sterker nog, het percentage positief is gedaald.
Jouw appel op autoriteit drogredenatie begint vermoeiend te worden.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:58 schreef Za het volgende:
[..]
Komt aandragen?
Bedank mij gewoon, je geeft meerdere maken aan dat een andere user je geen antwoord geeft, en ik probeer daarbij behulpzaam te zijn.
De ontdekker van HIV, Nobelprijswinnaar op gebied van immunologie en virologie, besluit zelf maar of je er waarde aan hecht.
Indien jouw interesse of die van zalc gewekt is kunnen jullie er zelf verder mee aan de slag. Succes!
*proestquote:Op woensdag 1 september 2021 15:58 schreef Za het volgende:
[..]
Komt aandragen?
Bedank mij gewoon, je geeft meerdere maken aan dat een andere user je geen antwoord geeft, en ik probeer daarbij behulpzaam te zijn.
De ontdekker van HIV, Nobelprijswinnaar op gebied van immunologie en virologie, besluit zelf maar of je er waarde aan hecht.
Indien jouw interesse of die van zalc gewekt is kunnen jullie er zelf verder mee aan de slag. Succes!
Dat kan het antwoord niet zijn, immers mogen geteste ongevaccineerden wel los gaan tussen geteste (en potentieel besmette) gevaccineerden.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
Heel simpel.. Ik wil straks nog wel naar het ziekenhuis kunnen als ik iets breek... Gevaar is als al die ongevaccineerden los gaan, het aantal nodige Ic-bedden weer massaal stijgt.
Om de doodeenvoudige redenen om uiteindelijk zoveel mogelijk mensen (indirect) te bewegen tot een vaccinatie.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:16 schreef Za het volgende:
[..]
Dat kan het antwoord niet zijn, immers mogen geteste ongevaccineerden wel los gaan tussen geteste (en potentieel besmette) gevaccineerden.
Je zult er dus vanaf een andere kant naar moeten kijken, ongevaccineerden mogen zich bij events alleen tussen gevaccineerden bevinden indien getest en negatief bevonden.
Er lijkt dan sprake te zijn van een afscherming van de gevaccineerden, om welke reden zou dat zijn IYO?
Jij doet een drogredenatie door te verwijzen naar de autoriteit van de bron, argumentum ad verecundiam, ik trek die autoriteit in twijfel door te stellen dat ik niet bekend ben met fatsoenlijk onderzoek van de door hem gestelde conclusies.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:58 schreef Za het volgende:
[..]
Komt aandragen?
Of gewoon omdat gevaccineerden daadwerkelijk drastisch minder risico vormen? Zowel om ziek te worden als om anderen te besmetten?quote:Op woensdag 1 september 2021 16:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Om de doodeenvoudige redenen om uiteindelijk zoveel mogelijk mensen (indirect) te bewegen tot een vaccinatie.
Nee, dat kan het niet zijn, want dan ondermijn je in één klap het heilige huisje der Hugo, namelijk de testsamenleving.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Of gewoon omdat gevaccineerden daadwerkelijk drastisch minder risico vormen? Zowel om ziek te worden als om anderen te besmetten?
Je bent abuis, lees maar even teug in de vorige thread.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:07 schreef Mammietje het volgende:
*proest![]()
Ik moest lachen.![]()
Volgens mij gaf Miss Sly aan dat jij andere users geen antwoord geeft.![]()
Maar verder bemoei ik mij er niet mee.![]()
[ afbeelding ]
Eindelijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:20 schreef _serial_ het volgende:
Om de doodeenvoudige redenen om uiteindelijk zoveel mogelijk mensen (indirect) te bewegen tot een vaccinatie.
quote:Op woensdag 1 september 2021 16:24 schreef Za het volgende:
Vervolgens eist Miss Sly dat ik vragen ga beantwoorden van andere users nav de vraag die Miss Sly had aan user Twinkle, waarop ze geen antwoord kreeg en naar aanleiding waarvan andere users dan weer vragen hebben.
De kans dat een niet geteste gevaccineerde het doorgeeft aan een (ongevaccineerde) ander, is kleiner als bij een positief geteste ongevaccineerde.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:16 schreef Za het volgende:
[..]
Dat kan het antwoord niet zijn, immers mogen geteste ongevaccineerden wel los gaan tussen geteste (en potentieel besmette) gevaccineerden.
De afscherming gebeurd op basis van gevaccineerden en negatief getesten ten opzicht van niet of positief geteste ongevaccineerden.quote:Je zult er dus vanaf een andere kant naar moeten kijken, ongevaccineerden mogen zich bij events alleen tussen gevaccineerden bevinden indien getest en negatief bevonden.
Er lijkt dan sprake te zijn van een afscherming van de gevaccineerden, om welke reden zou dat zijn IYO?
En de meeste 'breakthrough' besmettingen gaan straks van een paars naar een groen persoon, met andere woorden, 1 nieuwe besmetting in totaal. Want de kans op een doorbraakinfectie is niet 100%.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:30 schreef ipa84 het volgende:
Over dat gevaccineerde wel het virus kunnen verspreiden maar wel veel minder heeft ook gewoon zijn effect dat je minder besmettingen krijgt.
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Het heeft idd niets met veiligheidsmaatregelen te maken, maar met een bewust gecreëerde onveiligheidssituatie met als doel zoveel mogelijk vaccinaties.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:20 schreef _serial_ het volgende:
`quote:Op woensdag 1 september 2021 16:16 schreef Za het volgende:
[..]
Je zult er dus vanaf een andere kant naar moeten kijken, ongevaccineerden mogen zich bij events alleen tussen gevaccineerden bevinden indien getest en negatief bevonden.
Nee, dat doel is de samenleving zo veel mogelijk open houden, ook om de mensen die in de horeca en entertainment werken nog van wat omzet te voorzien.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:36 schreef Za het volgende:
[..]
Het heeft idd niets met veiligheidsmaatregelen te maken, maar met een bewust gecreëerde onveiligheidssituatie met als doel zoveel mogelijk vaccinaties.
Wat is dit dan? Mag je niet gewoon vrij naar België rijden en/of andersom? Coronaboete, coronabewijsquote:Sinds de controles in het grensgebied begonnen zijn, werden er vijf coronaboetes uitgeschreven. Recente cijfers over het aantal voertuigen en personen dat is gecontroleerd, zijn nog niet bekend. In de eerste vijf dagen werden 255 mensen steekproefsgewijs gecontroleerd, toen schreef de Koninklijke Marechaussee drie boetes uit omdat reizigers geen geldig coronabewijs konden tonen.
Ik vind dit stuk beter en genuanceerder dan een beperkte Teletekst-pagina: https://nos.nl/artikel/23(...)neel-gevaccineerd-isquote:Op woensdag 1 september 2021 16:29 schreef Kickinalfa het volgende:
https://nos.nl/teletekst#115
Privacy voor zorgpersoneel? Afschaffen volgens het OMT.
Ongevaccineerden zijn een gevaar voor anderen volgens hetzelfde OMT.
Klopt en bij een breakthrough infectie heb je ook al 90% minder kans om in het ziekenhuis te komen dan heb je een veel hogere piek nodig om de zorg weer te laten overstromen.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:33 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En de meeste 'breakthrough' besmettingen gaan straks van een paars naar een groen persoon, met andere woorden, 1 nieuwe besmetting in totaal. Want de kans op een doorbraakinfectie is niet 100%.
Die combinatie zorgt ervoor dat de R-waarde tussen gevaccineerden onderling onder de 1 blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |