abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201166338
Nogmaals, een vraag aan de gevaccineerden alhier.

Wanneer je kijkt naar het beleid van de overheid inzake veiligheid corona, worden ongevaccineerden gezien als een bedreiging voor gevaccineerden.

Immers, bij events/gatherings mogen gevaccineerden ongehinderd ongetest binnenkomen, maar een ongevaccineerde mag zich alleen in hun midden begeven wanneer deze van tevoren getest en negatief bevonden is.

De enige conclusie die je kunt trekken is dat er vrees is dat ongevaccineerden een gevaar vormen voor gevaccineerden, en dat terwijl ze beschermd zijn door het vaccin.

Deze bescherming der gevaccineerden zie je in vele landen terug, wat is de vrees? BVD
pi_201166359
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 13:50 schreef Za het volgende:

Wanneer je kijkt naar het beleid van de overheid inzake veiligheid corona, worden ongevaccineerden gezien als een bedreiging voor gevaccineerden.

Immers, bij events/gatherings mogen gevaccineerden ongehinderd ongetest binnenkomen, maar een ongevaccineerde mag zich alleen in hun midden begeven wanneer deze van tevoren getest en negatief bevonden is.

De enige conclusie die je kunt trekken is dat er vrees is dat ongevaccineerden een gevaar vormen voor gevaccineerden, en dat terwijl ze beschermd zijn door het vaccin.

Deze bescherming der gevaccineerden zie je in vele landen terug, wat is de vrees? BVD
Een vraag aan jou: reageer eens op de posts van zalkc over je post over Montagnier.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201166366
quote:
4s.gif Op woensdag 1 september 2021 13:53 schreef miss_sly het volgende:

Een vraag aan jou: reageer eens op de posts van zalkc over je post over Montagnier.
Laat Zalc zelf maar publicaties van Montagnier opzoeken, dat is mijn taak niet.
  woensdag 1 september 2021 @ 13:54:17 #279
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_201166367
quote:

Heel simpel.. Ik wil straks nog wel naar het ziekenhuis kunnen als ik iets breek... Gevaar is als al die ongevaccineerden los gaan, het aantal nodige Ic-bedden weer massaal stijgt.
The name is Putler, Vladimir Putler
  woensdag 1 september 2021 @ 13:55:04 #280
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201166377
quote:
Denk eerder dat de ongevaccineerden een gevaar zijn voor andere ongevaccineerden die daar dan ook zullen zijn.
  woensdag 1 september 2021 @ 13:55:46 #281
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_201166383
quote:

Nee, ongevaccineerden zijn nog te talrijk om geen bedreiging te vormen voor de zorgcapaciteit. Zij zijn de groep die veel risico op opname loopt.

quote:
Het testen is bedoeld om het risico binnen de risicogroep te verlagen

quote:
Nee, de conclusie is nog steeds dat er nog teveel ongevaccineerden ziek kunnen worden.

quote:
Dat de ongevaccineerden de zorg overspoelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door zalkc op 01-09-2021 14:31:26 ]
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 1 september 2021 @ 13:57:14 #282
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_201166396
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 13:54 schreef Za het volgende:

[..]
Wat er niet is kan ik niet vinden, de laatste publicatie staat vast ge;inkt in het wiki artikel van post #278 over DNA EMS
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_201166420
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 13:54 schreef Za het volgende:

[..]
Jij komt aandragen met deze meneer en claimt iets. Dan kun je vast ook onderbouwen waarom we deze meneer moeten vertrouwen, behalve dan op het feit dat hij 30 jaar geleden iemand was die over HIV het nodige heeft ontdekt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201166474
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 13:55 schreef zalkc het volgende:

[..]
Nee, ongevaccineerden zijn nog te talrijk om geen bedreiging te vormen voor de zorgcapaciteit. Zij zijn de griep die veel risico op opname loopt.
[..]
Het testen is bedoeld om het risico binnen de risicogroep te verlagen
[..]
Nee, de conclusie is nog steeds dat er nog teveel ongevaccineerden ziek kunnen worden.
[..]
Dat de ongevaccineerden de zorg overspoelen.
Hij zei griep! :P Iedereen hooivorken gereed?

Zonder gekheid, zelfs als 100% van de bevolking gevaccineerd is kan de zorg nog overspoeld raken omdat het niet 100% effectief is.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2021 14:04:54 ]
pi_201166488
zkh cijfers?
pi_201166513
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:05 schreef Oriente het volgende:
zkh cijfers?
twitter

Ernst Kuipers is boos dat iedereen hem gisterenavond aan het uitlachen was, dat hij nu de cijfers niet wilt prijsgeven _O-
pi_201166558
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:07 schreef Oliver23 het volgende:

[..]
[ twitter ]

Ernst Kuipers is boos dat iedereen hem gisterenavond aan het uitlachen was, dat hij nu de cijfers niet wilt prijsgeven _O-
LCPS is nog aan het uitzoeken hoe 51 + 8 - 16 + 27 - 12 (ongeveer) totaal 51 is, zoals eerder deze week?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2021 14:10:53 ]
pi_201166613
quote:

Je conclusie "worden ongevaccineerden gezien als een bedreiging voor gevaccineerden" lijkt mij niet juist

Wat volgens mij de conclusie is dat
- Gevaccineerden minder snel in het ziekenhuis komen
- De druk op ziekenhuizen naar beneden moest

En daarna krijg je een spel om de vaccinatiegraad op te krikken door (in)direct druk te leggen op ongevaccineerden en/of "voordelen" worden gegeven aan gevaccineerden (zoals niet testen bij meetings).
  woensdag 1 september 2021 @ 14:15:04 #289
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_201166627
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:04 schreef chratnox het volgende:

[..]
Hij zei griep! :P Iedereen hooivorken gereed?

Zonder gekheid, zelfs als 100% van de bevolking gevaccineerd is kan de zorg nog overspoeld raken omdat het niet 100% effectief is.
We moeten toch ergens een zondebok aan gaan wijzen. Mijn voorkeur gaat dan toch uit naar een groep waar ik niet in zit zodat ik heel hard kan roepen dat zij de oorzaak van alles zijn.
pi_201166665
quote:
9s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:15 schreef Mallerd01 het volgende:

[..]
We moeten toch ergens een zondebok aan gaan wijzen. Mijn voorkeur gaat dan toch uit naar een groep waar ik niet in zit zodat ik heel hard kan roepen dat zij de oorzaak van alles zijn.
Ja true. Het is de schuld van de Rabobank.
pi_201166725
quote:
17s.gif Op woensdag 1 september 2021 12:10 schreef Noek het volgende:

[..]
Dat is fantastisch! Dan houden we het gewoon lekker zo want jij vindt het oprecht niet erg. Jij kan er weer lekker een jaartje tegenaan. Ga jij wel eens naar de bieb? Nee? Dan flikkeren we die bij voorbaat vast dicht.
Ik vind het oprecht niet erg dat ik nergens meer heen zou kunnen als ik uit principe niet wil mee doen aan een testmaatschappij. Ik zeg toch niet dat alles maar dicht moet omdat IK het niet erg vind?
pi_201166735
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:23 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Daling, like gezet
  woensdag 1 september 2021 @ 14:26:18 #294
8369 speknek
Another day another slay
pi_201166750
quote:

Een ongevaccineerde die besmet raakt moet ook in isolatie. De vrees is dus dat ze een last zijn voor de mensen die wel meedoen met de samenleving.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 1 september 2021 @ 14:30:23 #295
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_201166796
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:18 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ja true. Het is de schuld van de Rabobank.
Het vervelende is natuurlijk dat je gelijk hebt met je oorspronkelijke post: gevaccineerden kunnen de zorg nog steeds overspoelen, is het niet met corona dan vinden we straks wel weer wat anders. Het nadeel daarvan is dat het een gebed zonder eind wordt, hebben we straks eindelijk beleid op ziekenhuiscijfers schieten ze in een kramp zodra het ook maar lijkt alsof ze gaan stijgen.
pi_201166801
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:23 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
KOEKOEK
pi_201166802
quote:
AMSTERDAM (ANP) - De Europese toezichthouder voor vaccins doet onderzoek naar het coronavaccin van Moderna, nadat er in Japan onbekende deeltjes in sommige flesjes waren gevonden. "Het bedrijf heeft bevestigd dat de partij niet bestemd was voor de Europese Unie. Productie kan doorgaan nu we een voorlopige inschatting van de risico's hebben gemaakt", laat het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) weten. Het EMA wil van Moderna onder meer weten wat de oorzaak van de vervuiling is.

Japanse vaccineerders hebben zwarte en roze deeltjes gevonden in meerdere naalden en flesjes van het Moderna-vaccin. Een aantal regio's in Japan heeft het vaccineren met het middel daarom tijdelijk gestopt. Het is nog niet duidelijk om wat voor stof het gaat, maar volgens de Japanse overheid kan het zijn dat de naalden verkeerd in de flesjes zijn gestoken en dat daarbij een deel van de stop is afgebroken.
https://www.msn.com/nl-nl(...)ANYxCT?ocid=msedgntp
pi_201166811
quote:
2s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:30 schreef Mallerd01 het volgende:

[..]
Het vervelende is natuurlijk dat je gelijk hebt met je oorspronkelijke post: gevaccineerden kunnen de zorg nog steeds overspoelen, is het niet met corona dan vinden we straks wel weer wat anders. Het nadeel daarvan is dat het een gebed zonder eind wordt, hebben we straks eindelijk beleid op ziekenhuiscijfers schieten ze in een kramp zodra het ook maar lijkt alsof ze gaan stijgen.
Daarom is de enige houdbare manier ook om de capaciteit van de zorg te verhogen tot een punt dat corona naast de huidige bezetting kan bestaan. Dat uiteraard naast de vaccinaties e.d.
  woensdag 1 september 2021 @ 14:32:46 #299
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_201166816
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:31 schreef chratnox het volgende:

[..]
Daarom is de enige houdbare manier ook om de capaciteit van de zorg te verhogen tot een punt dat corona naast de huidige bezetting kan bestaan. Dat uiteraard naast de vaccinaties e.d.
En hoever moeten we het dan gaan verhogen? Is er al een idee met hoeveel corona-gevallen we op jaarbasis moeten gaan leren leven?
pi_201166819
quote:
5s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:32 schreef Mallerd01 het volgende:

[..]
En hoever moeten we het dan gaan verhogen? Is er al een idee met hoeveel corona-gevallen we op jaarbasis moeten gaan leren leven?
Gommers gaf eerder aan dat er structureel 100 tot 200 IC bedden bij zouden moeten komen. Ik weet niet waar dat op gebaseerd is, maar dat klinkt wel logisch. Eigenlijk om de bezetting van nu op te vangen zonder te hoeven afschalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')