Tof! Ik had wel bij het maken van mijn longlist gisteren Atmosphere met potlood opgeschreven, want die zal er wel aan gaan dit jaar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was gisteren bij mijn eerste concert sinds de before-times. Het was een steengoede Joy Division coverband.
Ik had ze al eens eerder gezien, maar dit was met vrienden, en mevrouw Pippen wilde er ook heen, dus met plezier nog een keer gegaan.
De zanger doet een heel overtuigende, iets te oude, Ian Curtis en de band is gewoon erg strak. Ritmesectie staat als een huis!
Nu wil ik Transmission en Disorder ook in de Top 2000
Snap de gedachtegang, maar persoonlijk vind ik het onzinnig om een favoriet nummer anders te gaan beoordelen nadat de zanger van de betreffende band een grote misstap heeft begaan. Le Vent Nous Portera kwam immers twee jaar eerder uit. Als het in de omgekeerde volgorde was geweest zou ik er denk ik minder positief tegenover staan.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:51 schreef pipster het volgende:
Bij Noir Desir is de glans er ook wel wat af nadat de zanger zijn vriendin heeft doodgeslagen....
Die kan ook nog wel eens stijgen door alle ophef.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:09 schreef Idisrom het volgende:
"Brown Sugar" staat onder vuur. De Stones durven het zelf niet meer live te spelen. Ik ben benieuwd hoe woke de stemmers van de Top 2000 dit jaar zijn.
De vierde LP-kant van 'Love You Live' heb ik tenminste het vaakst opgezet op mijn kleine pick-uppie.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan ook nog wel eens stijgen door alle ophef.
Kan je nog steeds doen natuurlijk. Misschien tussen kerst en oud en nieuw.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:13 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De vierde LP-kant van 'Love You Live' heb ik tenminste het vaakst opgezet op mijn kleine pick-uppie.
Ik durf niet meer die oude naalden op mijn mooie LP's te laten ploffen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Kan je nog steeds doen natuurlijk. Misschien tussen kerst en oud en nieuw.
Ik ga ervan uit dat deze ook in de longlist staat:quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:57 schreef Tussle266 het volgende:
Longlistje klaar, 300 nummers. Toch maar even een kamerplantje aanschaffen voor de tenaamstelling van een tweede lijstje...
Het definitieve antwoord op het 'meerdere-lijstjes-inleveren-vraagstuk'. Altijd al willen weten hoe serieus ze dat namen.quote:,,Tot voor twee jaar waren gecordineerde acties om een nummer hoger in de lijst te krijgen eigenlijk niet toegestaan. Maar in 2019 veranderde dat. Nu zegt Radio 2: ‘leuk, gewoon doen’.
We filteren dat soort acties er dus niet uit. De reden dat het vroeger niet op prijs werd gesteld, was dat er toen tien keer minder stemmen werden uitgebracht dan nu. Toen kon je nog in je eentje met een avondje anoniem klikken een nummer promoveren. Nu is het aantal stemmen zo groot, dat zo’n actie nergens toe leidt.”
Een mooi voorbeeld van ontmoedigend aanmoedigen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:25 schreef Tussle266 het volgende:
Nu zegt Radio 2: ‘leuk, gewoon doen’.
[...]
Nu is het aantal stemmen zo groot, dat zo’n actie nergens toe leidt.”
Slome.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:57 schreef Tussle266 het volgende:
Longlistje klaar, 300 nummers. Toch maar even een kamerplantje aanschaffen voor de tenaamstelling van een tweede lijstje...
Ja, dit topic kon wel een switch gebruiken.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:44 schreef 4-elements het volgende:
Telkens als ik dit topic weer in mijn lijst voorbij zie komen, denk ik 'welke artiest heeft nu weer het loodje gelegd?'
Valt mee gelukkig, deze keer geen dodenbonus
Dat is wel lekker. Al heb ik vandaag dus geleerd dat de geleerden niet meer zo sterk filteren op lijstjes vanaf n plek, dus ik kan er net zo goed negen in leveren met alle 300 erop.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Slome.
Ik heb hem al klaar.
Tenzij de 35 keuzes aangepast wordt.
Uriah Heep staat al jaren met Easy Livin' in de Top 2000.quote:Op maandag 18 oktober 2021 18:31 schreef neverywhere het volgende:
Nu vroiend Marco dus ruimte heeft gemaakt mag een zeer ondergewaardeerde band er wel mte nog een plaatje in ; Uriah Heep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |