Het voorkomen van 'Severe covid-19 among schoolchildren and children of preschool age' is dan ook nergens een argument voor maatregelen. Ook de weinige maatregelen in NL zijn daar niet op gebaseerd.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:20 schreef potjecreme het volgende:
Kinderen droegen daar geen maskers?
[ twitter ]
En dat is in Zweden niet? Kinderen worden opgevoed door robots?quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het voorkomen van 'Severe covid-19 among schoolchildren and children of preschool age' is dan ook nergens een argument voor maatregelen. Ook de weinige maatregelen in NL zijn daar niet op gebaseerd.
Grootste punt van zorg met besmette kinderen op de basisschool en de middelbare school is dat ze anderen besmetten die meer kans maken op gezondheidsproblemen zoals bijvoorbeeld hun leraren.
Nee, en daar heb je precies de reden waarom men liever voorkomt dat kinderen corona oplopen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En dat is in Zweden niet? Kinderen worden opgevoed door robots?
Maar scholen bleven wel open. Wij hebben kinderen met schoolachterstanden.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, en daar heb je precies de reden waarom men liever voorkomt dat kinderen corona oplopen.
Er is nogal een verschil tussen ergens een bepaalde kijk op hebben en bizarre claims de wereld in slingeren die elke vorm van onderbouwing missen. Wanneer het het eerste betreft, dan kan je het erover hebben en kan iedereen er wat van opsteken. In het geval van bizarre claims met uitblijvende onderbouwing dan kan je weinig meer dan ze weerleggen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon sterk rekening mee houden dat sommige mensen hun mening niet zo één, twee, drie gaan aanpassen. Daarnaast komt het ook bijzonder obsessief en enigszins narcistisch over te denken dat jij als een soort van 'truth warrior' constant alle meningen en visies de kop in moet drukken die volgens jou niet kloppen. Maar dat is natuurlijk iets dat we bij sommigen wel vaker terugzien, ook omtrent onderwerpen zoals migratie, klimaatverandering, social justice etc. Er mag maar één visie gelden, dát is de waarheid en al het andere betreft onzin of zogenaamde misinformatie, dan wel desinformatie. En het is precies deze autoritaire mindset dat deze groep mensen zo'n gevaar voor de samenleving maakt.
Ook onze scholen zijn geen enkele dag dicht geweest om ernstige covid onder kinderen van de basisscholen en middelbare scholen te voorkomen. Jouw geposte argument heeft daarom geen enkele waarde.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar scholen bleven wel open. Wij hebben kinderen met schoolachterstanden.
Scholen waren open voor kinderen van mensen met een vitaal beroep. De rest bleef thuis. Ik weet niet hoe snel het online leren op poten was gezet. Niet voor niets waren daar zorgen over. Zeker voor kinderen met ouders die zelf bijna niet tot 10 kunnen tellen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ook onze scholen zijn geen enkele dag dicht geweest om ernstige covid onder kinderen van de basisscholen en middelbare scholen te voorkomen. Jouw geposte argument heeft daarom geen enkele waarde.
Nogmaals: jij suggereert met het posten van die tweet dat we in Nederland basis en/of middelbare scholen zouden sluiten om te voorkomen dat kinderen van die scholen ernstig ziek met covid zouden worden.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Scholen waren open voor kinderen van mensen met een vitaal beroep. De rest bleef thuis. Ik weet niet hoe snel het online leren op poten was gezet. Niet voor niets waren daar zorgen over. Zeker voor kinderen met ouders die zelf bijna niet tot 10 kunnen tellen.
Je weet toch dat, hoe meer jullie reageren en ons proberen overtuigen, hoe meer dit BNW topic bovenaan in de AT komt te staan, en hoe meer mensen die dit eigenlijk niet willen lezen, het nu toch misschien wel zullen lezen.quote:[b]Op zaterdag 4 september 2021 13:02 schreef Isdatzo : Het gaat me er ook meer om dat wanneer de onzin hier niet weerlegd wordt mensen die meelezen misschien nog gaan denken dat er wat in zit.
Oh maar dat probeer ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je weet toch dat, hoe meer jullie reageren en ons proberen overtuigen,
Voila topic staat weer boven AT...weer fragiele mensen die gaan meelezenquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh maar dat probeer ik helemaal niet.
Ja dat herinner ik mij ... in 2 jaar is er eenmalig een debat geweest waarin 3 tegenstanders amper 10 min aan het woord kwamen, daarna nooit meer... complete censuur.quote:
Jammer dat er geen getallen bij staan.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:14 schreef devlinmr het volgende:
#vaccinatiespijt
https://www.rd.nl/artikel/941563-spijt-om-niet-halen-coronaprik
Wat is ongevaccineerd? 0 prikken, 1 prik, 2 prikken binnen 2 weken? Zijn deze mensen te dik?quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:14 schreef devlinmr het volgende:
#vaccinatiespijt
quote:Het wordt tijd voor nuance in het debat. We moeten van het idee afkomen dat ongevaccineerden de oorzaak van alle problemen zijn.”
De NPV-directeur benadrukt dat de meeste mensen weinig last hebben van corona, ook degenen die niet zijn gevaccineerd.
Er zijn in de media toch veel kritische geluiden te horen, en dat precies jouw visie geen podium geboden wordt maakt het nog geen censuur.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja dat herinner ik mij ... in 2 jaar is er eenmalig een debat geweest waarin 3 tegenstanders amper 10 min aan het woord kwamen, daarna nooit meer... complete censuur.
In Nederland gewoon 0 prikken.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Wat is ongevaccineerd? 0 prikken, 1 prik, 2 prikken binnen 2 weken? Zijn deze mensen te dik?
Veel belangrijker, ga je als veteraan, gezondheidszorg medewerker of toch weer gewoon als kikkerquote:Op zondag 5 september 2021 00:11 schreef potjecreme het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Dam later op de dag?
Ze komen allemaal. Die rare dames, de dansleraar, Forumleider en mensn die zich zorgen maken over de kant die we op gaan. Geen Franse praktijken hier. Nederland moet geen aliexpress China worden.quote:Op zondag 5 september 2021 00:29 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Veel belangrijker, ga je als veteraan, gezondheidszorg medewerker of toch weer gewoon als kikker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |