abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201214233
Kinderen droegen daar geen maskers?

twitter
pi_201214389
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 20:20 schreef potjecreme het volgende:
Kinderen droegen daar geen maskers?

[ twitter ]
Het voorkomen van 'Severe covid-19 among schoolchildren and children of preschool age' is dan ook nergens een argument voor maatregelen. Ook de weinige maatregelen in NL zijn daar niet op gebaseerd.
Grootste punt van zorg met besmette kinderen op de basisschool en de middelbare school is dat ze anderen besmetten die meer kans maken op gezondheidsproblemen zoals bijvoorbeeld hun leraren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201214428
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 20:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het voorkomen van 'Severe covid-19 among schoolchildren and children of preschool age' is dan ook nergens een argument voor maatregelen. Ook de weinige maatregelen in NL zijn daar niet op gebaseerd.
Grootste punt van zorg met besmette kinderen op de basisschool en de middelbare school is dat ze anderen besmetten die meer kans maken op gezondheidsproblemen zoals bijvoorbeeld hun leraren.
En dat is in Zweden niet? Kinderen worden opgevoed door robots?
pi_201214573
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 20:38 schreef potjecreme het volgende:

[..]
En dat is in Zweden niet? Kinderen worden opgevoed door robots?
Nee, en daar heb je precies de reden waarom men liever voorkomt dat kinderen corona oplopen.
pi_201214673
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 20:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nee, en daar heb je precies de reden waarom men liever voorkomt dat kinderen corona oplopen.
Maar scholen bleven wel open. Wij hebben kinderen met schoolachterstanden.
  zaterdag 4 september 2021 @ 20:52:28 #256
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201214719
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zou er gewoon sterk rekening mee houden dat sommige mensen hun mening niet zo één, twee, drie gaan aanpassen. Daarnaast komt het ook bijzonder obsessief en enigszins narcistisch over te denken dat jij als een soort van 'truth warrior' constant alle meningen en visies de kop in moet drukken die volgens jou niet kloppen. Maar dat is natuurlijk iets dat we bij sommigen wel vaker terugzien, ook omtrent onderwerpen zoals migratie, klimaatverandering, social justice etc. Er mag maar één visie gelden, dát is de waarheid en al het andere betreft onzin of zogenaamde misinformatie, dan wel desinformatie. En het is precies deze autoritaire mindset dat deze groep mensen zo'n gevaar voor de samenleving maakt.
Er is nogal een verschil tussen ergens een bepaalde kijk op hebben en bizarre claims de wereld in slingeren die elke vorm van onderbouwing missen. Wanneer het het eerste betreft, dan kan je het erover hebben en kan iedereen er wat van opsteken. In het geval van bizarre claims met uitblijvende onderbouwing dan kan je weinig meer dan ze weerleggen.

Weet je wat pas een gevaar voor de samenleving is: het al dan niet opzettelijk op basis van onjuiste informatie uitvergroten van de vermeende gevaren van coronavaccinaties. Verder laat het me totaal koud wat jij (of anderen op de foks) van me vinden, en als het tegendeel het geval was zou ik me zorgen gaan maken.
Huilen dan.
pi_201214907
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 20:50 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Maar scholen bleven wel open. Wij hebben kinderen met schoolachterstanden.
Ook onze scholen zijn geen enkele dag dicht geweest om ernstige covid onder kinderen van de basisscholen en middelbare scholen te voorkomen. Jouw geposte argument heeft daarom geen enkele waarde.
pi_201215028
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 21:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ook onze scholen zijn geen enkele dag dicht geweest om ernstige covid onder kinderen van de basisscholen en middelbare scholen te voorkomen. Jouw geposte argument heeft daarom geen enkele waarde.
Scholen waren open voor kinderen van mensen met een vitaal beroep. De rest bleef thuis. Ik weet niet hoe snel het online leren op poten was gezet. Niet voor niets waren daar zorgen over. Zeker voor kinderen met ouders die zelf bijna niet tot 10 kunnen tellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door potjecreme op 04-09-2021 21:10:05 ]
pi_201215287
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 21:04 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Scholen waren open voor kinderen van mensen met een vitaal beroep. De rest bleef thuis. Ik weet niet hoe snel het online leren op poten was gezet. Niet voor niets waren daar zorgen over. Zeker voor kinderen met ouders die zelf bijna niet tot 10 kunnen tellen.
Nogmaals: jij suggereert met het posten van die tweet dat we in Nederland basis en/of middelbare scholen zouden sluiten om te voorkomen dat kinderen van die scholen ernstig ziek met covid zouden worden.

Dat hebben we nooit gedaan en die tweet is daarmee een non-argument.
pi_201215311
quote:
7s.gif [b]Op zaterdag 4 september 2021 13:02 schreef Isdatzo : Het gaat me er ook meer om dat wanneer de onzin hier niet weerlegd wordt mensen die meelezen misschien nog gaan denken dat er wat in zit.
Je weet toch dat, hoe meer jullie reageren en ons proberen overtuigen, hoe meer dit BNW topic bovenaan in de AT komt te staan, en hoe meer mensen die dit eigenlijk niet willen lezen, het nu toch misschien wel zullen lezen.
Dus...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 4 september 2021 @ 21:22:30 #261
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201215551
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 21:14 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Je weet toch dat, hoe meer jullie reageren en ons proberen overtuigen,
Oh maar dat probeer ik helemaal niet.
Huilen dan.
pi_201215653
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 21:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Oh maar dat probeer ik helemaal niet.
Voila topic staat weer boven AT...weer fragiele mensen die gaan meelezen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201215774
“Mijn mening kostte me mijn baan”, vertelt gezondheidswetenschapper Drs. Sam Brokken…

"Op basis van negen maanden wetenschappelijke data blijkt meer en meer dat de huidige maatregelen disproportioneel zijn", schrijft Drs. Sam Brokken, lector Gezondheidswetenschappen en onderzoeker, in een open brief aan de Belgische regering en expertgroepen. Zijn brief werd ondertekend door meer dan 1.400 professionals uit de medische sector. Het kwam hem duur te staan want na een tv optreden in België waarin hij zijn opvattingen rondom vaccinatie nader toelichtte volgde zijn ontslag.

https://rumble.com/vm1g5k(...)pper-drs.-sam-b.html
pi_201216055
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 21:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
na een tv optreden in België
Ja dat herinner ik mij ... in 2 jaar is er eenmalig een debat geweest waarin 3 tegenstanders amper 10 min aan het woord kwamen, daarna nooit meer... complete censuur.
pi_201217335
quote:
Jammer dat er geen getallen bij staan.
pi_201217484
quote:
Wat is ongevaccineerd? 0 prikken, 1 prik, 2 prikken binnen 2 weken? Zijn deze mensen te dik?
pi_201217587
Uit hetzelfde artikel
quote:
Het wordt tijd voor nuance in het debat. We moeten van het idee afkomen dat ongevaccineerden de oorzaak van alle problemen zijn.”

De NPV-directeur benadrukt dat de meeste mensen weinig last hebben van corona, ook degenen die niet zijn gevaccineerd.

https://www.rd.nl/artikel/941563-spijt-om-niet-halen-coronaprik
  zaterdag 4 september 2021 @ 22:50:20 #269
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201218095
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 21:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja dat herinner ik mij ... in 2 jaar is er eenmalig een debat geweest waarin 3 tegenstanders amper 10 min aan het woord kwamen, daarna nooit meer... complete censuur.
Er zijn in de media toch veel kritische geluiden te horen, en dat precies jouw visie geen podium geboden wordt maakt het nog geen censuur.
Huilen dan.
pi_201219459
Gaan er nog mensen naar de Dam later op de dag?
pi_201219598
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 22:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Wat is ongevaccineerd? 0 prikken, 1 prik, 2 prikken binnen 2 weken? Zijn deze mensen te dik?
In Nederland gewoon 0 prikken.

Wat als ze dik zijn? Dan telt het niet ofzo?
pi_201219626
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 22:31 schreef UncleScorp het volgende:
Uit hetzelfde artikel
[..]

Tja het blijven refo's en die willen niet vaccineren want god ofzo
pi_201219690
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 00:11 schreef potjecreme het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Dam later op de dag?
Veel belangrijker, ga je als veteraan, gezondheidszorg medewerker of toch weer gewoon als kikker
pi_201220850
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 00:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Veel belangrijker, ga je als veteraan, gezondheidszorg medewerker of toch weer gewoon als kikker
Ze komen allemaal. Die rare dames, de dansleraar, Forumleider en mensn die zich zorgen maken over de kant die we op gaan. Geen Franse praktijken hier. Nederland moet geen aliexpress China worden.
pi_201221111
Stormloop in VS op paardenmiddel als 'coronamedicijn' baart experts zorgen https://www.nu.nl/coronav(...)-experts-zorgen.html (via @nunl)

5G Bill Gates slaaf of blind worden... Moeilijke keuze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')