Dan ben je ook wel een respectloze randdebiel, zeg.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, het kan ook om 23:57 geweest zijn, maar net voor twaalven in elk geval.
Gelukkig staat de KNVB niet bekend om z'n willekeurquote:Op woensdag 1 september 2021 16:49 schreef Haringkop het volgende:
Lijkt me dat de KNVB dit uiteindelijk wel gaat honoreren. Anders is er wel sprake van willekeur.
Als je ziet hoe moeizaam de afgelopen wedstrijden lopen zou het wel eens cruciaal kunnen zijn of hij wel of niet mee doet.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:42 schreef fetX het volgende:
Tja. In het ergste geval speel je zonder Sini. Ook dan moet je gewoon van Heracles winnen lijkt me. Maar wel vreemd als ze dit niet honoreren, ja. Zou willekeur zijn.
Zo erg was het ook weer niet. Tegen Utrecht kun je verliezen en die pot tegen Elfsborg ging nergens meer om.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je ziet hoe moeizaam de afgelopen wedstrijden lopen zou het wel eens cruciaal kunnen zijn of hij wel of niet mee doet.
Tegen Utrecht kun je verliezen ja. Maar het is wel een directe concurrent en je wordt volledig weggespeeld.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo erg was het ook weer niet. Tegen Utrecht kun je verliezen en die pot tegen Elfsborg ging nergens meer om.
Tegen Eagles was het ook al heel moeizaam. Zonder hem blijft er qua creativiteit heel weinig over.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo erg was het ook weer niet. Tegen Utrecht kun je verliezen en die pot tegen Elfsborg ging nergens meer om.
Weggespeeld? Dat is behoorlijk overdreven. Zoveel echt kansen hebben die gasten niet gehad. En het is geen directe concurrent, hoe graag ze dat zelf ook willen.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tegen Utrecht kun je verliezen ja. Maar het is wel een directe concurrent en je wordt volledig weggespeeld.
Mwa de overwinning voor Utrecht was toch gewoon zwaar terechtquote:Op woensdag 1 september 2021 19:03 schreef fetX het volgende:
Weggespeeld? Dat is behoorlijk overdreven. Zoveel echt kansen hebben die gasten niet gehad.
Dat leek moeizaam omdat we laat scoorden, maar genoeg kansen toen hoor.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen Eagles was het ook al heel moeizaam. Zonder hem blijft er qua creativiteit heel weinig over.
Dat vond ik ook ja. Het had in de 1e helft al zo 2-0 kunnen zijn en ook na de rust vond ik Utrecht (veel) beter.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa de overwinning voor Utrecht was toch gewoon zwaar terecht
En ze hadden nog 2 á 3 doelpunten kunnen maken
Utrecht doet gewoon mee voor de plekken 4/5 en is daarmee een directe concurrent voor Feyenoord, of je dat nu wilt of niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Weggespeeld? Dat is behoorlijk overdreven. Zoveel echt kansen hebben die gasten niet gehad. En het is geen directe concurrent, hoe graag ze dat zelf ook willen.
Wat is voetbal toch héérlijk opportuun na 1 aardige pot van Utrecht
Overwinning was terecht, maar echt veel kansen waren er ook weer niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa de overwinning voor Utrecht was toch gewoon zwaar terecht
En ze hadden nog 2 á 3 doelpunten kunnen maken
Ontzettend opportuun. Een week eerder is Groningen nog veel beter dan Utrecht.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Utrecht doet gewoon mee voor de plekken 4/5 en is daarmee een directe concurrent voor Feyenoord, of je dat nu wilt of niet.
Ik snap dat dat pijnlijk is, maar het is gewoon zo. En in het onderlinge duel had Feyenoord geen schijn van kans. Dat lijkt me toch verontrustend.
Oh nee jullie zullen wel 3e wordenquote:Op woensdag 1 september 2021 19:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Overwinning was terecht, maar echt veel kansen waren er ook weer niet.
Het is vooral grappig dat Utrecht na 1 aardige wedstrijd opeens een concurrent is terwijl Feyenoord daarvoor alles uitstekend op orde had. Tegen bijna allemaal tegenstanders die echt niet slechter zijn dan een Heracles oid. Als Feyenoord 100 wedstrijden goed speelt en daarna 1 slecht kunnen ze er alsnog niks van.
Ja, dat mag natuurlijk. Ik vind dat er voor wegspelen wel wat meer mag worden gevraagd dan een paar goals uit standaardsituaties en 2 echt goede kansen.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee jullie zullen wel 3e worden
Maar 'weggespeeld' vond ik niet zo heel gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |