abonnement Unibet Coolblue
pi_201192090
Ik hoop dat je snel in rustiger vaarwater terecht komt, FFT!

Hier is mijn oudste op woensdag begonnen in groep 3. Wat een verschil zeg, nu is het de hele dag spelen voorbij, maar begint het spelenderwijs leren. Hij is super trots, maar ik merk wel dat het een impact heeft. Zoveel woedebuien hadden we lang niet gezien. Vanmorgen zelfs omdat de duutser het durfde hem goedemorgen te zeggen terwijl hij zich aan het aankleden was :o

Dan komen dit weekend de schoonouders ook nog. Ik kijk al uit naar volgend weekend....
  vrijdag 3 september 2021 @ 10:22:14 #227
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201192118
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
En? Hoe bevalt de koffie? :P

Ik werk vandaag weer thuis O+ Ik moet zeggen dat de mix me wel bevalt :Y
Het welbekende cafeīnearme bruine prutje...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201192156
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 09:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Hi, even gauw :W
Heb een zware week achter de rug (sollicitatie, twijfel, werkdruk, spanningen met directie en gisteren heel slecht nieuws van een lieve oom dat hij op 3 plekken uitzaaiingen heeft (nadat hij naar de dokter ging voor buikpijn) en ze volgende week gaan kijken wat ze nog kunnen maar dat er over een paar maanden wordt gesproken ;( ) en vandaag nog een laatste zware dag en dan vakantie.
Andere bedrijf heeft zelf afgezegd vanwege dat ik twijfelde wat te kiezen dus heb nu geen keuze meer en ga naar eerst aangenomen bedrijf per 27 sept.
Heb brownies en mini Spaanse saucijzenbroodjes gisteren gebakken voor vandaag. Zou vnv met vriendinnen afspreken maar afgezegd want erg moe en was vannacht sinds half 4 wakker.
Hard doorwerken nu en alles afsluiten daarna en dan hopelijk rond 17.30u naar huis.

Hoop dat hier alles goed gaat en lees gauw weer bij in mn vakantie xx
Ach wat een hectische zaken en dan ook nog heel verdrietig dat nieuws van je oom. Dat kost je wel heel veel energie, je vriendinnen begrepen vast ook wel dat je te moe bent. Nog even vandaag je schouders er onder en dan heeeeerlijk vakantie. En daarna een frisse nieuwe start bij een ander bedrijf, met hopelijk niet-wappie mensen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201192233
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 09:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Hi, even gauw :W
Heb een zware week achter de rug (sollicitatie, twijfel, werkdruk, spanningen met directie en gisteren heel slecht nieuws van een lieve oom dat hij op 3 plekken uitzaaiingen heeft (nadat hij naar de dokter ging voor buikpijn) en ze volgende week gaan kijken wat ze nog kunnen maar dat er over een paar maanden wordt gesproken ;( ) en vandaag nog een laatste zware dag en dan vakantie.
Andere bedrijf heeft zelf afgezegd vanwege dat ik twijfelde wat te kiezen dus heb nu geen keuze meer en ga naar eerst aangenomen bedrijf per 27 sept.
Heb brownies en mini Spaanse saucijzenbroodjes gisteren gebakken voor vandaag. Zou vnv met vriendinnen afspreken maar afgezegd want erg moe en was vannacht sinds half 4 wakker.
Hard doorwerken nu en alles afsluiten daarna en dan hopelijk rond 17.30u naar huis.

Hoop dat hier alles goed gaat en lees gauw weer bij in mn vakantie xx
Dat klinkt ontzettend hectisch allemaal.

Sterkte
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201192301
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 09:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Hi, even gauw :W
Heb een zware week achter de rug (sollicitatie, twijfel, werkdruk, spanningen met directie en gisteren heel slecht nieuws van een lieve oom dat hij op 3 plekken uitzaaiingen heeft (nadat hij naar de dokter ging voor buikpijn) en ze volgende week gaan kijken wat ze nog kunnen maar dat er over een paar maanden wordt gesproken ;( ) en vandaag nog een laatste zware dag en dan vakantie.
Andere bedrijf heeft zelf afgezegd vanwege dat ik twijfelde wat te kiezen dus heb nu geen keuze meer en ga naar eerst aangenomen bedrijf per 27 sept.
Heb brownies en mini Spaanse saucijzenbroodjes gisteren gebakken voor vandaag. Zou vnv met vriendinnen afspreken maar afgezegd want erg moe en was vannacht sinds half 4 wakker.
Hard doorwerken nu en alles afsluiten daarna en dan hopelijk rond 17.30u naar huis.

Hoop dat hier alles goed gaat en lees gauw weer bij in mn vakantie xx
Wat veel tegelijk FFT, logisch dat je doodmoe bent en dat zullen je vriendinnen vast begrijpen.
Zal best een rare dag zijn maar zo lekker vakantie en dan uitgerust de nieuwe baan in.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201192504
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik hoop dat je snel in rustiger vaarwater terecht komt, FFT!

Hier is mijn oudste op woensdag begonnen in groep 3. Wat een verschil zeg, nu is het de hele dag spelen voorbij, maar begint het spelenderwijs leren. Hij is super trots, maar ik merk wel dat het een impact heeft. Zoveel woedebuien hadden we lang niet gezien. Vanmorgen zelfs omdat de duutser het durfde hem goedemorgen te zeggen terwijl hij zich aan het aankleden was :o

Dan komen dit weekend de schoonouders ook nog. Ik kijk al uit naar volgend weekend....
Oei. Waar komen de woedebuien vandaan? Is-ie gestresst? En sterkte dit weekend -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201192506
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:22 schreef fietsie het volgende:

[..]
Het welbekende cafeīnearme bruine prutje...
-O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201192533
Vandaag ging Mini-G voor het eerst alleen op de fiets naar school en hij komt vanmiddag ook alleen terug. G vind het maar moeilijk (kleine jongetjes worden groot en zo _O-). Ik vind het vooral spannend. We zaten allebei op de live locatietracking via Whatsapp te kijken _O-

Eens kijken hoe lang het duurt voor hij echt niet meer naar de BSO wil _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201192553
En ik heb sinds een paar dagen zo'n Google deurbel hangen zodat ik kan zien wat er gebeurt en sneller kan reageren als ik op zolder zit zonder van de trap af te donderen :P

Ik geloof dat ik nog niet onder de indruk ben van de functionaliteiten :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201192789
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 09:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Hi, even gauw :W
Heb een zware week achter de rug (sollicitatie, twijfel, werkdruk, spanningen met directie en gisteren heel slecht nieuws van een lieve oom dat hij op 3 plekken uitzaaiingen heeft (nadat hij naar de dokter ging voor buikpijn) en ze volgende week gaan kijken wat ze nog kunnen maar dat er over een paar maanden wordt gesproken ;( ) en vandaag nog een laatste zware dag en dan vakantie.
Andere bedrijf heeft zelf afgezegd vanwege dat ik twijfelde wat te kiezen dus heb nu geen keuze meer en ga naar eerst aangenomen bedrijf per 27 sept.
Heb brownies en mini Spaanse saucijzenbroodjes gisteren gebakken voor vandaag. Zou vnv met vriendinnen afspreken maar afgezegd want erg moe en was vannacht sinds half 4 wakker.
Hard doorwerken nu en alles afsluiten daarna en dan hopelijk rond 17.30u naar huis.

Hoop dat hier alles goed gaat en lees gauw weer bij in mn vakantie xx
Tjee FFT dat is ook wel heel veel te verwerken, kost bergen pieker en energie.
Is dit dan echt je laatste werkdag ook meteen?
Ja dus, lezen bloes :P
Veel sterkte met alles en hopelijk rust je lekker uit voor je aan je nieuwe baan begint :*
pi_201192834
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
Vandaag ging Mini-G voor het eerst alleen op de fiets naar school en hij komt vanmiddag ook alleen terug. G vind het maar moeilijk (kleine jongetjes worden groot en zo _O-). Ik vind het vooral spannend. We zaten allebei op de live locatietracking via Whatsapp te kijken _O-

Eens kijken hoe lang het duurt voor hij echt niet meer naar de BSO wil _O-
Als ik dit zo lees ben ik blij dat dit allemaal nog niet bestond in de jaren 90 toen de Blueskindertjes helemaal naar een andere wijk cq dorp moesten fietsen voor de middelbare school.
Had de neiging om stiekum achter ze aan te fietsen _O-
En na een zenuwdag (ik in de zenuwen) kwamen zij heel relaxed binnen alsof ze al jaaaaaaaren alleen fietsten :D
pi_201192976
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:02 schreef PdeHoog het volgende:
En ik heb sinds een paar dagen zo'n Google deurbel hangen zodat ik kan zien wat er gebeurt en sneller kan reageren als ik op zolder zit zonder van de trap af te donderen :P

Ik geloof dat ik nog niet onder de indruk ben van de functionaliteiten :{
Zoon F. heeft ook zo'n deurbel.
Sta je in Amsterdam bij de Mac gaat zijn 'deurbel' af. Kan ie dus ook kijken wie er voor de deur staat: oooh een vriendje van de kinderen :D
Voor mij is dit echt een soort iets uit een netflix serie _O-

Hij had laatst iemand voor zijn deur, 's avonds laat in het donker, die hun bloembakken die voor de voordeur staan wilde jatten.
Ze lagen al op bed, en hadden de meldingen uitgezet.. dus dit zagen ze terug :o :o
pi_201193002
Gister haalde de net nieuwe oppas de kinderen uit school, omdat we allebei precies een vergadering hadden. Dat vond ik ook wel spannend. Vind ze ze wel terug, met de kinderen op de fiets terug naar huis, etc. Zeker omdat ze de kinderen nog maar 1x had gezien.

Tevens, kitten spam:
pi_201193021
Grappig, die F1 hemelsbreed zo dichtbij ons huis dat we het hier kunnen horen met de juiste wind.
We hebben wel Ziggo sport aan om het te kunnen zien.
Die tribunes helemaal oranje!

We komen het dorp niet uit dit weekend _O-
pi_201193041
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:
Gister haalde de net nieuwe oppas de kinderen uit school, omdat we allebei precies een vergadering hadden. Dat vond ik ook wel spannend. Vind ze ze wel terug, met de kinderen op de fiets terug naar huis, etc. Zeker omdat ze de kinderen nog maar 1x had gezien.

Tevens, kitten spam: [ afbeelding ]
Oh wat een schatjes!!
En ging het goed met de oppas? Vinden ze haar leuk?
pi_201193043
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:
Gister haalde de net nieuwe oppas de kinderen uit school, omdat we allebei precies een vergadering hadden. Dat vond ik ook wel spannend. Vind ze ze wel terug, met de kinderen op de fiets terug naar huis, etc. Zeker omdat ze de kinderen nog maar 1x had gezien.

Tevens, kitten spam: [ afbeelding ]
Ohhhh wat een heerlijke spam…ga maar door
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 september 2021 @ 11:34:02 #242
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201193048


Ik ga de stad ook niet uit dit weekend. Besloten om morgen een Trage Tocht door Haarlem te lopen :P. 14km naar Elswout en via De Hout weer terug,
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201193077
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:33 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh wat een schatjes!!
En ging het goed met de oppas? Vinden ze haar leuk?
Ja, ging goed. De jongens vinden elke oppas en elke volwassene leuk. Zo lang ze maar aandacht krijgen...

Ik moet nog aan haar wennen want ze is heel terughoudend, maar zolang de jongens haar leuk vinden, helemaal prima.
pi_201193078
Vind het ook best sympathiek van zigg o dat niet abonnees ook kunnen kijken dit weekend
We have far more in common than that which devides us..
pi_201193100
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Vind het ook best sympathiek van zigg o dat niet abonnees ook kunnen kijken dit weekend
Is volgens mij verplicht met dit soort evenementen in NL
pi_201193117
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:34 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ga de stad ook niet uit dit weekend. Besloten om morgen een Trage Tocht door Haarlem te lopen :P. 14km naar Elswout en via De Hout weer terug,
Die kant op kan prima.
Ik ga straks een rondje fietsen met boodschappen op de terugweg. Even kijken hoe het bij de spoorwegovergang van Overveen is *)
Die hebben ze dichtgegooid met hekken omdat er elke 5 minuten een trein rijdt...
Je zal bij dat station wonen :X
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 september 2021 @ 11:38:56 #247
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201193138
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Is volgens mij verplicht met dit soort evenementen in NL
F1 niet. Die staat niet op de zogenaamde Evenementenlijst. De TT van Assen bijvoorbeeld wel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Die kant op kan prima.
Ik ga straks een rondje fietsen met boodschappen op de terugweg. Even kijken hoe het bij de spoorwegovergang van Overveen is *)
Die hebben ze dichtgegooid met hekken omdat er elke 5 minuten een trein rijdt...
Je zal bij dat station wonen :X
Idd. Had gezien dat de route niet het spoor over gaat :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201193171
Ik vind het allemaal flauwekul :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201193192
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:38 schreef borisz het volgende:

[..]
F1 niet. Die staat niet op de zogenaamde Evenementenlijst. De TT van Assen bijvoorbeeld wel.
[..]

Bijzonder, benieuwd of die er dan nog wel op gaat komen. Als ze vaker hier gaan racen.

Sowieso benieuwd hoe we volgend jaar F1 gaan volgen.
pi_201193233
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Als ik dit zo lees ben ik blij dat dit allemaal nog niet bestond in de jaren 90 toen de Blueskindertjes helemaal naar een andere wijk cq dorp moesten fietsen voor de middelbare school.
Had de neiging om stiekum achter ze aan te fietsen _O-
En na een zenuwdag (ik in de zenuwen) kwamen zij heel relaxed binnen alsof ze al jaaaaaaaren alleen fietsten :D
:D :D :D Ik vermoed dat G dat ook heeft :P Hij is bijna 10 en redelijk voorzichtig. Laten we ervanuit gaan dat het allemaal goed komt ;) Plus dat hij op de terugweg met een vriendje meeloopt het eerste stuk zodat ze nog kunnen "ouwehoeren" over games :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')