Ik ga in herhaling vallen, maar wat een verschrikkelijk onderzoek met sturende vragen.quote:Op woensdag 1 september 2021 08:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Doe dan ook het linkje naar het onlineonderzoek:
https://survey.alchemer.e(...)over-Coronabeleid-11
Kunnen mensen dat meteen invullen
Heb ik nou voor niets een zak sinaasappelen meegenomen naar de GGD destijds? Ik zei nog, spuit effe die sinaasappelen vol, ben ik er van af, papiertje, bewijs, veilig, iedereen blij.quote:Op woensdag 1 september 2021 08:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
@:Twinkle20 postte dat gisteren. Dat mensen die zich niet laten vaccineren en zich in haar alternatieve kringen bevinden vrezen dat in het najaar de mensen die wel zijn gevaccineerd bij bosjes het loodje leggen.
Verschillende users vroegen zich af, en vroegen dat aan haar, waarom dat zou zijn, maar daarop is nog geen antwoord gekomen.
Opdrachtgever bepaalt hè.quote:Op woensdag 1 september 2021 08:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik ga in herhaling vallen, maar wat een verschrikkelijk onderzoek met sturende vragen.
Wil je alles open? Nee we bieden alleen 2 opties aan.
Optie 1 alles open behalve scholen, optie 2 overal maatregelen behalve scholen.
Na iedere keuze is ook de optie aan te geven dat je vindt dat geen van beide opties moet worden gekozen, maar dat er geen maatregelen moeten worden genomen.quote:Op woensdag 1 september 2021 08:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik ga in herhaling vallen, maar wat een verschrikkelijk onderzoek met sturende vragen.
Jep. Doomed. Komt nooit meer goed. Veel plezier nog tot het najaar. Haal er het maximale uit!!quote:Op woensdag 1 september 2021 08:46 schreef Salina het volgende:
[..]
Heb ik nou voor niets een zak sinaasappelen meegenomen naar de GGD destijds? Ik zei nog, spuit effe die sinaasappelen vol, ben ik er van af, papiertje, bewijs, veilig, iedereen blij.
Maar nee hoor, het moést per sé in de schouder.
Dus ik ben er gewoon weer ingetuind nu?
Wou net zeggen. Ik ben geen statisticus of iets dergelijk maar ik ben heel benieuwd welke conclusies men hier uit gaat trekken. Want dit is sturend…quote:Op woensdag 1 september 2021 08:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ingevuld, bedrijf staat volgens KvK ingeschreven in Delft maar aan het einde staan de adresgegevens op wss groot aandeelhouder zijn naam (?) noordbuurtseweg 24 te Zoeterwoude. Lekker vaag.quote:Op woensdag 1 september 2021 05:53 schreef Johannes788 het volgende:
Invullen graag
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-vaccinatie-druk-op
De opvolgende /3e mogelijkheid was gewoon altijd geen maatregelen.quote:Op woensdag 1 september 2021 08:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Ik ben geen statisticus of iets dergelijk maar ik ben heel benieuwd welke conclusies men hier uit gaat trekken. Want dit is sturend…
Wanneer begint het najaar? Technisch gezien. Want ik ga dus vrijdag met vakantie tm 12 september. Ben ik nog op tijd?quote:Op woensdag 1 september 2021 08:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jep. Doomed. Komt nooit meer goed. Veel plezier nog tot het najaar. Haal er het maximale uit!!
Ik zou hopen op mooi weer voorlopig, dan begint het najaar pas ergens in oktober! Kun je mooi nog Napels zienquote:Op woensdag 1 september 2021 08:55 schreef Salina het volgende:
[..]
Wanneer begint het najaar? Technisch gezien. Want ik ga dus vrijdag met vakantie tm 12 september. Ben ik nog op tijd?
Ik ga naar Napels trouwens. Onder andere.
Collega van mij zei deze week: "Je kent het spreekwoord hé: eerst Napels zien en dan sterven.".
![]()
Komt wel erg dichtbij zo.
Ik vind bijna geen enkele keuze oké, maar dat kan ik nergens aangeven. Enige is overal aangeven dat er geen maatregelen moeten gelden, maar dat vind ik dan ook weer niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 08:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Ik ben geen statisticus of iets dergelijk maar ik ben heel benieuwd welke conclusies men hier uit gaat trekken. Want dit is sturend…
Ik las: ik ga in Napels trouwen en wilde je al feliciterenquote:Op woensdag 1 september 2021 08:55 schreef Salina het volgende:
[..]
Wanneer begint het najaar? Technisch gezien. Want ik ga dus vrijdag met vakantie tm 12 september. Ben ik nog op tijd?
Ik ga naar Napels trouwens. Onder andere.
Collega van mij zei deze week: "Je kent het spreekwoord hé: eerst Napels zien en dan sterven.".
![]()
Komt wel erg dichtbij zo.
https://www.msn.com/nl-nl(...)ANY5Jp?ocid=msedgntpquote:Nog eentje op de lijst. In de nacht van dinsdag op woensdag heeft de Wereldgezondheidsorganisatie aangekondigd een nieuwe variant van het coronavirus te gaan monitoren , genaamd “Mu”, die afgelopen januari voor het eerst in Colombia werd geïdentificeerd.
De variant – B.1.621 in wetenschappelijke termen – heeft mogelijk als eigenschap dat het het vaccin kan ondermijnen.
Alle virussen, inclusief de SARS-CoV-2 die verantwoordelijk is voor Covid-19, muteren in de loop van de tijd. De meeste mutaties hebben weinig of geen effect op de eigenschappen van het virus, al maken wetenschappers zich de laatste tijd zorgen over de verminderde effectiviteit van injecties tegen de Delta-variant .
Bepaalde mutaties kunnen echter de eigenschappen van het virus beïnvloeden en bijvoorbeeld invloed hebben op hoe gemakkelijk het zich verspreidt, de ernst van de ziekte die het veroorzaakt of de effectiviteit van vaccins.
De Mu-variant werd in januari voor het eerst ontdekt in Colombia. Het is sindsdien gemeld in andere Zuid-Amerikaanse landen en in Europa.
ook afgehaaktquote:Op woensdag 1 september 2021 08:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nou daar gaan we.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)ANY5Jp?ocid=msedgntp
Variant Mu?quote:Op woensdag 1 september 2021 09:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)ANY5Jp?ocid=msedgntp
Ja eens. Erg vreemde opzet.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind bijna geen enkele keuze oké, maar dat kan ik nergens aangeven. Enige is overal aangeven dat er geen maatregelen moeten gelden, maar dat vind ik dan ook weer niet.
Ah kijk. Het inmasseren is weer begonnen. Volgende maand nieuwsberichten met: 70% van de Nederlanders vindt het een goed idee als ongevaccineerden geweigerd worden.quote:Op woensdag 1 september 2021 08:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)ANXEx8?ocid=msedgntp
Hadden we toch al eens eerder gezien geloof ik, ergens vorig jaar?quote:
Inmasseren? Door wie? En waarom wordt daarvoor MSN.com gebruikt met als bron het Franstalige BFM.tv?quote:Op woensdag 1 september 2021 09:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ah kijk. Het inmasseren is weer begonnen. Volgende maand nieuwsberichten met: 70% van de Nederlanders vindt het een goed idee als ongevaccineerden geweigerd worden.
Ik heb echt bij al die vragen als derde vraag ingevuld wil eigenlijk geen maatregelen (behalve als de zorg dik overspoelde), want er stonden serieus opties in met avondklok 20:00... en alles verder dicht.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ah kijk. Het inmasseren is weer begonnen. Volgende maand nieuwsberichten met: 70% van de Nederlanders vindt het een goed idee als ongevaccineerden geweigerd worden.
quote:Op woensdag 1 september 2021 09:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Inmasseren? Door wie? En waarom wordt daarvoor MSN.com gebruikt met als bron het Franstalige BFM.tv?
Het is gewoon een bericht van RTL Nieuws geembed op Microsoft News. Ik denk dat @Oriente MSN gebruikt als plek waar hij alle nieuwssites in de gaten houdt.quote:Welke coronamaatregelen moeten er komen als het virus de komende maanden weer opleeft? Het RIVM heeft de TU Delft gevraagd om onderzoek te doen naar de mening van Nederlanders over die vraag. Moet er wat jou betreft een vaccinatieplicht komen? En mag Testen voor Toegang gratis blijven?
Ah ik zat nog bij het Mu bericht. Mulijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
[..]
Het is gewoon een bericht van RTL Nieuws geembed op Microsoft News. Ik denk dat Oriente MSN gebruikt als plek waar hij alle nieuwssites in de gaten houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |