moest je een half uur blijven zitten?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik heb geen spijt, enige waar ik van baalde was dat ik langer moest blijven zitten nadat ik het vaccin kreeg
En ik ben al zo'n stuk ongeduld , ik moest maar ene kwartier langer daar blijven maar dat leek wel een uur
Jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
moest je een half uur blijven zitten?
Heb jij vrienden?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een vriend van mij ging keertje naar GGD test straat, ze gingen zo diep dat er een stukje hersenschors mee terug kwam. Hij is nu helemaal achterlijk. Was ie altijd al wel een beetje maar nu nog erger.
Na 2 min. zitten vond ik het mooi genoeg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik heb geen spijt, enige waar ik van baalde was dat ik langer moest blijven zitten nadat ik het vaccin kreeg
En ik ben al zo'n stuk ongeduld , ik moest maar ene kwartier langer daar blijven maar dat leek wel een uur
Ik was ook erg ongeduldigquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Na 2 min. zitten vond ik het mooi genoeg.
Neequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zag je Ralph Inbar niet in de buurt?
Die is dead.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zag je Ralph Inbar niet in de buurt?
Ik heb wel betere dingen te doen.quote:
Zoals?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel betere dingen te doen.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel betere dingen te doen.
Modderatortjes op Fok plagen.quote:
Auw auw auw auw!quote:
Ik heb een auto-immuun ziekte , ik heb voor dat vaccin al een half uur in een ruimte moeten praten over welk vaccin en hoe wat wel of niet , ik was er helemaal klaar meequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond 5 minuten ook meer dan genoeg.
Ja dan heb je er onderhand wel voldoende tijd aan besteedquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een auto-immuun ziekte , ik heb voor dat vaccin al een half uur in een ruimte moeten praten over welk vaccin en hoe wat wel of niet , ik was er helemaal klaar mee
Jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dan heb je er onderhand wel voldoende tijd aan besteed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |