Misschien een eerste keer maar door een vakkundig iemand laten doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kriebelt een beetje, meer niet
Al die hysterische verhalen dat je het staafje in je hersenen voelt is complete waanzin die door watjes in de wereld is gegooid.
Toch wel ironisch dat watjes bang zijn voor watjes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al die hysterische verhalen dat je het staafje in je hersenen voelt is complete waanzin die door watjes in de wereld is gegooid.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toch wel ironisch dat watjes bang zijn voor watjes.
Dat van die maand wist ik ook nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijn zoon en schoondochter hebben daarna ook bewust gekozen voor Jansen, zij moesten dan 2 weken uitkijken. Dat bleek later een maand te moeten zijn , bij mij is dat niet eens gezegd dus al die regels bij Jansen slaan al nergens op![]()
Ik ben echt heel erg voorzichtig met mensen geworden. Ik zie vrijwel niemand . Ik heb echt geen zin om ziek te worden .
Doe je dat sinds corona of daarvoor al?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en ik slik nog steeds extra vitamine C, D en zink voor extra weerstand.
Ik heb het nu twee keer bij mezelf gedaan, dus ik ben inmiddels vakkundigquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien een eerste keer maar door een vakkundig iemand laten doen
Meer zit er niet inquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rustig.. rustig, vooral
Ik wilde iets zeggen, maar dat kan niet hierquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het nu twee keer bij mezelf gedaan, dus ik ben inmiddels vakkundig
Een maand werd het later, en daarom is mijn vertrouwen in de hele manier van het vaccin aanpak(Jansen) wel weg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat van die maand wist ik ook nietIk zie een select aantal mensen, maar wel op afstand, geen handen schudden enzo, en ik slik nog steeds extra vitamine C, D en zink voor extra weerstand.
Een vriend van mij ging keertje naar GGD test straat, ze gingen zo diep dat er een stukje hersenschors mee terug kwam. Hij is nu helemaal achterlijk. Was ie altijd al wel een beetje maar nu nog erger.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toch wel ironisch dat watjes bang zijn voor watjes.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een vriend van mij ging keertje naar GGD test straat, ze gingen zo diep dat er een stukje hersenschors mee terug kwam. Hij is nu helemaal achterlijk. Was ie altijd al wel een beetje maar nu nog erger.
[..]
Een vriend van mij ging keertje naar GGD test straat, ze gingen zo diep dat er een stukje hersenschors mee terug kwam. Hij is nu helemaal achterlijk. Was ie altijd al wel een beetje maar nu nog erger.
Ik ben dus zo'n grappig mens die dat pas sinds corona slikt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Doe je dat sinds corona of daarvoor al?
Ik slik vitamine C en D al jaren. Ik vind het wel grappig dat er mensen zijn die dat pas zijn gaan slikken sinds corona
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben dus zo'n grappig mens die dat pas sinds corona slikt.
Dat is ook wel raar idd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Doe je dat sinds corona of daarvoor al?
Ik slik vitamine C en D al jaren. Ik vind het wel grappig dat er mensen zijn die dat pas zijn gaan slikken sinds corona
[..]
ja, en eigenlijk heb je het in de zomermaanden niet echt nodig. Met name in de winter.quote:
Dat was niet wat ik bedoelde, ik heb wel gehoord, dat Janssen na 3 maanden nog maar 65% werkzaam is, maar Pfizer is dan ook maar 75% werkzaam, ik vind dat verschil niet zo groot.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een maand werd het later, en daarom is mijn vertrouwen in de hele manier van het vaccin aanpak(Jansen) wel weg.
Jij had het over dat dat vaccin na 3 maanden niet meer werkt?
Klopt, ik slik zelf ook al veel langer vit C , D en B12quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:35 schreef Haags het volgende:
[..]
ja, en eigenlijk heb je het in de zomermaanden niet echt nodig. Met name in de winter.
[..]
Nee ik heb geen spijt, enige waar ik van baalde was dat ik langer moest blijven zitten nadat ik het vaccin kreegquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was niet wat ik bedoelde, ik heb wel gehoord, dat Janssen na 3 maanden nog maar 65% werkzaam is, maar Pfizer is dan ook maar 75% werkzaam, ik vind dat verschil niet zo groot.
Had je ook spijt dat je Janssen had genomen? Ik eerst wel, maar nu maakt het me niet uit, ik denk dat we toch bij moeten gaan prikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |