quote:
Je weet dat dat tijdelijk werkt? Ze verwachten dat je je blijft prikken om de werking te blijven garanderen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:17 schreef Haags het volgende:
[..]
ach ja. Iedereen die ik lief heb in mijn omgeving is al volledig geprikt. Voor de rest doe ik het niet meer.
Dat klinkt al als een beter idee dan dat van Keesquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:21 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga me nu ook elke twee weken testen.
Misschien is het onzin - geen idee. Maar ik kom regelmatig bij kwetsbare ouderen over de vloer en heb geen zin om ze te besmetten.
quote:
Heb je ook Janssen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou lekker dan , hier kan ik wat mee
Ik heb al eens corona gehad. ik vertrouw er eigenlijk meer op dat mijn immuunsysteem het virus prima herkent.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je weet dat dat tijdelijk werkt? Ze verwachten dat je je blijft prikken om de werking te blijven garanderen.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Soms heeft het zijn voordelen als je al eigenwijs geboren bent
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je ook Janssen?
Nou ja, het is inmiddels duidelijk geworden dat Pfizer na 3 maanden niet heel veel meer beschermd dan Janssen.
Kan je er niet tegen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Wacht rustig af totdat het covid geNEUSsel hier voorbij is.
Mja, ik vertrouw meer op ventilatie enzo. Ik doe vaak ramen open op waar ik werk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb al eens corona gehad. ik vertrouw er eigenlijk meer op dat mijn immuunsysteem het virus prima herkent.
Die prik is mooi meegenomen maar ik denk dat het vaccin niet de uitweg uit deze pandemie is.
Goede zaak juistquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:21 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga me nu ook elke twee weken testen.
Misschien is het onzin - geen idee. Maar ik kom regelmatig bij kwetsbare ouderen over de vloer en heb geen zin om ze te besmetten.
Fijn, dank je wel!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jawel hoor, Ben alleen die massahysterie meer dan zat. Maar ga gerust je gang
Jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je ook Janssen?
Nou ja, het is inmiddels duidelijk geworden dat Pfizer na 3 maanden niet heel veel meer beschermd dan Janssen.
Het kriebelt een beetje, meer nietquote:
Hoeft van mij niet hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jawel hoor, Ben alleen die massahysterie meer dan zat. Maar ga gerust je gang
Wat moet ik vooral doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |