Genooseswapt noemt ze dat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:10 schreef D. het volgende:
Moet je bij een zelftest ook zo'n stok in je neus?
Ja dat is niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Het is even wachten tot november en dat het vaccin dan is uitgewerkt, vallen eerst weer alle oudjes om (40+)![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Het is even wachten tot november en dat het vaccin dan is uitgewerkt, vallen eerst weer alle oudjes om (40+)![]()
![]()
Komt wel goed Dotquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klinkt niet fijn. Hopelijk knap je wel snel op.
Ik ook niet. En ik denk ook niet dat ze gebruikt gaan worden. Ik vind het weggegooid geldquote:
Ik volg niet :dquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zag ik, ik dacht alleen niet dat er bijbedoelingen waren
Ja hoor, ik wil niet het risico lopen dat ik anderen besmet. Ik heb ook maar Janssen, dus eigenlijk ben ik amper gevaccineerdquote:
Nou lekker dan , hier kan ik wat meequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hoor, ik wil niet het risico lopen dat ik anderen besmet. Ik heb ook maar Janssen, dus eigenlijk ben ik amper gevaccineerd
Soms heeft het zijn voordelen als je al eigenwijs geboren bentquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hoor, ik wil niet het risico lopen dat ik anderen besmet. Ik heb ook maar Janssen, dus eigenlijk ben ik amper gevaccineerd
Ja inderdaad, ik denk niet wij de enige zijn die denken dat je die test kan gebruiken bij klachten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja er staat dus: test jezelf vooral als je geen klachten hebt. Als je coronaklachten hebt moet je naar GGD. Praktisch heel Nederland denkt dat je deze testen juist moet gebruiken als je klachten hebt.
Zelfde zou zijn als voor een zwangerschaptest: gebruik dit om te kijken of je zwanger bent, maar als je zwangerschapsklachten hebt, ga dan naar een professionele arts.
Vind ik ook idd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik denk ook niet dat ze gebruikt gaan worden. Ik vind het weggegooid geld
ach ja. Iedereen die ik lief heb in mijn omgeving is al volledig geprikt. Voor de rest doe ik het niet meer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dag Dees, en beterschapquote:
Ik had zelf 2 gekocht en 1 gebruikt, maar van mijn werk kreeg ik nog 2 erbij. VIa post kon ik nog 2 extra vragen maar niet gedaan. Kan ze allemaal wel wegpleuren, is dikke onzin dit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan wel zelf bepalen dat je stopt voor de hersenschors
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |