Niet vaak geprikt worden huehuequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit idd.
Ik ben nog geen een keer getest en dat hou ik graag zo
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi dat jij kijkt, want zelf doen ze dat niet.
Wordt ons gewoon niet gegund.quote:
Geen idee! Ik heb er geen bal verstand van. Ik vind ze alleen maar mooi en statig.quote:
getest of geprikt worden is nogal een verschilquote:
Contempt in your eyes as I turn to kiss his lipsssssquote:
Ik gok van wel?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:10 schreef D. het volgende:
Moet je bij een zelftest ook zo'n stok in je neus?
Dit zegt me dan weer niks.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet echt, dacht vanmorgen even dat het weer de goede kant op ging, maar de paracetamollen hadden me op het verkeerde been gezet, dus vanmiddag stortte ik in
Je kan wel zelf bepalen dat je stopt voor de hersenschorsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:10 schreef D. het volgende:
In je gok.quote:
Het prikt wel in je neus hoor, vorige week voor het eerst zo'n zelftest gedaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
getest of geprikt worden is nogal een verschil
En ik ben al gechipt
Jep.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:10 schreef D. het volgende:
Dan zie je dat woord Maulwurf staanquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn eigen post quoten? Of mis ik (nog steeds) iets?
Lastig he? Zo´n zwangerschapstest..quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Het prikt wel in je neus hoor, vorige week voor het eerst zo'n zelftest gedaan
Knapquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Heel veel op gevoel/gehoor volgens mij. De keepers kunnen wel zien
Klinkt niet fijn. Hopelijk knap je wel snel op.quote:
ik blijf sowieso zoveel mogelijk bij mensen uit de buurt , geen zin om ziek te wordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Het prikt wel in je neus hoor, vorige week voor het eerst zo'n zelftest gedaan
Hoi haagsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Lastig he? Zo´n zwangerschapstest..
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je bent slimmer danals je denkt
stop when you feel resistancequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan wel zelf bepalen dat je stopt voor de hersenschors
Me neusquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je bent slimmer dan je denkt
Weet ik, vanavond allemaal al gelezenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik blijf sowieso zoveel mogelijk bij mensen uit de buurt , geen zin om ziek te worden
En voor een naald ben ik sowieso niet bang
Inderdaad, ik had me er niet zo verdiept eigenlijk, dus dacht dat ik met een zelftest wel weg kwamquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die zelftests slaan nergens op, wassen neus dit dat
Dat zag ik, ik dacht alleen niet dat er bijbedoelingen warenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zie je dat woord Maulwurf staan
Nog niet geprobeerdquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan wel zelf bepalen dat je stopt voor de hersenschors
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik laat mij helemaal niet meer testen nu ik gevaccineerd ben. Ze kunnen de pot op.
Dat is knap , ik heb het er nu pas over.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Weet ik, vanavond allemaal al gelezen
Jup! Maar je bepaald zelf hoe diepquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:10 schreef D. het volgende:
Dag drakinquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:08 schreef drakin het volgende:
Ik hou dit niet meer bij
Ga maar film kijken of boek lezen, dat laatste weinig tijd voor gehad
Jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:10 schreef D. het volgende:
Ja er staat dus: test jezelf vooral als je geen klachten hebt. Als je coronaklachten hebt moet je naar GGD. Praktisch heel Nederland denkt dat je deze testen juist moet gebruiken als je klachten hebt.quote:
Ik steek ze liever in een wassen neusquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die zelftests slaan nergens op, wassen neus dit dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |