quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is vaak ook middelmatig of vol met rotzooi.
Ik heb geen haast , ik heb nog wat zaad van autoflowers , dat is wel leuk om te doen. lampen is niet mijn dingquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En als je haast heb.. gewoon vier 8 Watt led lampjes van de action en een kledingkast. No need for fancy stuff.
Zennnnquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen haast , ik heb nog wat zaad van autoflowers , dat is wel leuk om te doen. lampen is niet mijn ding
Vooral dat laatste iddquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is vaak ook middelmatig of vol met rotzooi.
Dat is best bijzonderquote:
Haarlak.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb weleens gehoord dat ze er fijngemalen glas op strooien.. dat lijken dan kristallen en weegt meer.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:23 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had vroeger vaak wel een plantje staan.Met heel veel liefde.
Ooit heeft mijn vader die gejat de dag dat ik wilde oogsten.
We zitten nog steeds in de kamer met de stereo op 10quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Omdat het kan.. ff de stereo op tien en een beetje ouderwets synthesizer spacen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Omdat het kan.. ff de stereo op tien en een beetje ouderwets synthesizer spacen
Suzaaaaannequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
We zitten nog steeds in de kamer met de stereo op 10
Het zal nu wel niet meer gebeuren dus ik hou het voor gezien
Whutquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:23 schreef FreshFruit het volgende:
Vof de Kunst.quote:
Kreeg het later wel weer in handen.Maar het was wel een streek.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Whut![]()
Aangifte gedaan van diefstal?
quote:
Wil je me iets zeggen?quote:
Met een ondertoon.quote:
Volgende keer maar een monnikskap kweken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kreeg het later wel weer in handen.Maar het was wel een streek.
Die zie ik niet, maar ik weet wel dat je er zelf vanuit ging dat je gisteren alweer in DTS kon, dus in die zin snap ik de vraag wel. Ik was ook ' verbaasd' dat je hier nog zatquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zie ik niet, maar ik weet wel dat je er zelf vanuit ging dat je gisteren alweer in DTS kon, du s in die zin snap ik de vraag wel. Ik was ook ' verbaasd' dat je hier nog zat
Whuuuut !! Hij kon gister al terug... en hij is er nog?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zie ik niet, maar ik weet wel dat je er zelf vanuit ging dat je gisteren alweer in DTS kon, du s in die zin snap ik de vraag wel. Ik was ook ' verbaasd' dat je hier nog zat
Vingerhoedskruid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgende keer maar een monnikskap kweken.
Dat kan ik verklaren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gezien de TT van een topic van jou gisteren dacht ik meer dat ze al weer afscheid van je hadden genomenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dacht je dat ik iedere dag een andere kleur kreeg?
Die heb ik ook, ook al zo'n wilde passant.quote:
Link plantje is dat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die heb ik ook, ook al zo'n wilde passant.
Meestal bloeit hij vroeg.. maar er staat er zelfs eentje nu nog te bloeien hier
Volgens mij had ik gisteren geen TT, dus je bent vast in de warquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gezien de TT van een topic van jou gisteren dacht ik meer dat ze al weer afscheid van je hadden genomen
Ook wel.en in het bericht van vakantie tegenstrijdige berichten.Anders had ik jullie allang al niet meer lastig gevallen.quote:
Jij zeker.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij had ik gisteren geen TT, dus je bent vast in de war
Zou ik niet doen nee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen thee van zetten dus?
Nah, en ik maar denken dat je hier nooit meer weg wilde gaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook wel.en in het bericht van vakantie tegenstrijdige berichten.Anders had ik jullie allang al niet meer lastig gevallen.
Bij ons zijn ooit de mannetjes uit de tuin gejat, nadat we de vrouwtjes al geoogst hadden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:23 schreef FreshFruit het volgende:
Was je in de war?quote:
Stuifsnuiversquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij ons zijn ooit de mannetjes uit de tuin gejat, nadat we de vrouwtjes al geoogst hadden.
Dat is wel mooi,maar hoe hield je dat gescheiden?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij ons zijn ooit de mannetjes uit de tuin gejat, nadat we de vrouwtjes al geoogst hadden.
Voel je al wat beter?quote:
Take or leave us, only please believe usquote:
Geen idee, planten waren van mijn oudere zus toen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel mooi,maar hoe hield je dat gescheiden?
Misschien hield ze van veel zaadquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Geen idee, planten waren van mijn oudere zus toen.
Nice.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien hield ze van veel zaad
Oww Godquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet echt, dacht vanmorgen even dat het weer de goede kant op ging, maar de paracetamollen hadden me op het verkeerde been gezet, dus vanmiddag stortte ik inquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet echt, dacht vanmorgen even dat het weer de goede kant op ging, maar de paracetamollen hadden me op het verkeerde been gezet, dus vanmiddag stortte ik in
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Take or leave us, only please believe us
We ain't never gonna be respectable
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |