quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laten we hopen op erg weinig blessures.
Ik denk dat we een groter probleem hadden met Fer en Burger als centraal duo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bij nog een blessuregeval centraal achterin hebben we Fer en Burger nog een GROOT probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, denk dat het niet zo veel uitmaakt of we Varkenoordjeugd of die twee als stand-in hadden staan. Achteruit gaan we toch wel bij blessures.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:46 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik denk dat we een groter probleem hadden met Fer en Burger als centraal duo.
Op zich heb je Hendriks en Geertruida na de interlands. Tot de winter moet dat hopelijk wel lukken. Dan die Bjorkan erbij voor H2.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bij nog een blessuregeval centraal achterin hebben we Fer en Burger nog een GROOT probleem.
Hoop is uitgestelde uitgestelde teleurstelling aldus Jan de Jong.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog 7,5 uur he boys. Kan nog zat gebeuren.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:48 schreef fetX het volgende:
Mja, die spits heeft echt keihard prioriteit op dit moment. Maar, als je Burger en Haps laat gaan moet je wel echt een vervanger halen natuurlijk.
Arnesen gaat tussen 22u en 24u gewoon nog 2 transfers aankondigen.Eerste zou ik het minst erg vinden (ondanks dat je er geen fuck aan hebt) omdat cult, bij de tweede steek ik het kantoor van Koevermans in de fik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 31-08-2021 16:50:00 ]
🤪quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Het gerucht gaat dat John de Wolf z'n voetbalschoenen weer gaat aantrekken, en Robin van Persie weer in de spits.
Doe maar weer inspiratieloos Guidetti en Martina terughalen dan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Het gerucht gaat dat John de Wolf z'n voetbalschoenen weer gaat aantrekken, en Robin van Persie weer in de spits.
Vagner Love.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:58 schreef Rocket Ride het volgende:
Laten we anders nog een keer een grap maken over Charisteas of Guidetti.
Ik had graag nog een Bellamy-grapje gemaakt. Jammer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:58 schreef Rocket Ride het volgende:
Laten we anders nog een keer een grap maken over Charisteas of Guidetti.
Vorig jaar kwam het ook goed met Ie en die kwam ook niet. IK GELOOF HET PAS ALS HET OP FEYENOORD PUNT EN EL STAAT!!!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:01 schreef fetX het volgende:
Spits gaat goedkomen, nog geen naam. @:Scrummie
Ik hoop dat Van Bommel met pech langs de weg staat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
Van de Ven is definitief trouwens.
[ twitter ]
Zonde.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik vind 3,5 miljoen eigenlijk best veel geld voor een speler van Volendam. Veel plezier ermee Bommel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ook wel erg veel geld voor een eerste divisie spelertje van FC Volendam.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |