Maar hij is een keer 15e geworden!quote:Op maandag 6 september 2021 11:15 schreef franklop het volgende:
Mijn stokpaardje;
Nicholas Schultz 5 en 5 fails
Ja net die keer dat ik hem niet hadquote:
Ik vond 3x genoeg.quote:Op maandag 6 september 2021 11:15 schreef franklop het volgende:
Mijn stokpaardje;
Nicholas Schultz 5 en 5 fails
Bij ons (en Koffieplanter) zie je dat niet meer op de één of andere manier. We worden nog tot de RockRacingN1Fans gerekend kennelijk.quote:Op maandag 6 september 2021 12:37 schreef Mani89 het volgende:
Waar zie je die dark horse stats ook alweer? Mijn Nick Schulz bonus heeft weer toegeslagen deze Voewelta.
Wat heeft die jongen een hoop kapot gemaakt.quote:Op maandag 6 september 2021 12:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij ons (en Koffieplanter) zie je dat niet meer op de één of andere manier. We worden nog tot de RockRacingN1Fans gerekend kennelijk.
quote:Op maandag 6 september 2021 12:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja net die keer dat ik hem niet had
winterslaapquote:Op maandag 6 september 2021 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, morgen Krieger of Planckaert?
Oh nee, we moeten weer 8 maanden wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Ik hoop het wel, dat zorgt toch altijd voor een lach en een traan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben de RockRacingFans ook weer toenadering gevonden?
Hopelijk wordt er dit jaar weer ouderwets gelekt uit de Discord.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, dat zorgt toch altijd voor een lach en een traan.
Tegen beter weten in.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben de RockRacingFans ook weer toenadering gevonden?
Slobeend heeft aangegeven het geestelijk niet meer aan te kunnen om aan een Discord deel te nemen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk wordt er dit jaar weer ouderwets gelekt uit de Discord.
Slobeend moet zichzelf even wat moed indrinken in een bruin café in Groningen, paar dvd'tjes van Diederik Ebbinge aan en er vol voor gaan. Broezen en geen flauwekulletjes. Kom op he.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Slobeend heeft aangegeven het geestelijk niet meer aan te kunnen om aan een Discord deel te nemen.
Eens, its only banter.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slobeend moet zichzelf even wat moet indrinken in een bruin café in Groningen, paar dvd'tjes van Diederik Ebbinge aan en er vol voor gaan. Broezen en geen flauwekulletjes. Kom op he.
Mauro Schmid lijkt me banter.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:14 schreef Mani89 het volgende:
@:Koffieplanter heeft zijn eerster draft opgestuurd en ik kom nu al niet meer bij van het lachen. God help ons.
Mani is voornemens om Luca Wackermann een plekje in zijn ploeg te geven. Kijk niet gek op als hij tijdens Etna oppert om Scarponi op te stellen.quote:
Emil A?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:31 schreef franklop het volgende:
Ik ga elke dag de top 9 van het 'Wielerorakel ' opstellen
https://twitter.com/wielerorakelquote:
Voor CM mis ik minimaal 2 namen in die top 30 van rit 1.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:36 schreef franklop het volgende:
[..]
https://twitter.com/wielerorakel
Op zich wel grappig om te zien hoe hij dat simuleert.
Beetje jammer dat blijkbaar de helft van de scorito gebruikers het team langs hem halen. Luie spelers zijn dat
Wel mooi inderdaad, al is het hele model wel gebaat bij een aantal aannames op teamtactiek en koersverloop. Niet voor niks ook dat ze het liefst TT's voorspellen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:36 schreef franklop het volgende:
[..]
https://twitter.com/wielerorakel
Op zich wel grappig om te zien hoe hij dat simuleert.
Beetje jammer dat blijkbaar de helft van de scorito gebruikers het team langs hem halen. Luie spelers zijn dat
Worden ze bij Emil wel genoemd? Anders heb je waarschijnlijk 2 mooie dark horses te pakken.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor CM mis ik minimaal 2 namen in die top 30 van rit 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |