Wie?quote:Op zondag 5 september 2021 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met Koffieplanter erbij zou dat wel een gigantische onderneming zijn geworden.
Ja zijn relevantie in dit spel is wel bijna tot een nulpunt genaderd.quote:
Wij zijn de BESTE!quote:Op zondag 5 september 2021 20:42 schreef Slobeend het volgende:
Gefeliciteerd allen met het verslaan van Wielerflits.
De fotokaarten van Team LottoNL sla ik toch hoger aan. Die van Rick Flens en Brian Bulgac staan nog ingelijst op de schoorsteenmantel.quote:Op zondag 5 september 2021 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is wel echt een geniale eerste prijs. Wim mag Ineos eeuwig dankbaar zijn.
Maar hij is een keer 15e geworden!quote:Op maandag 6 september 2021 11:15 schreef franklop het volgende:
Mijn stokpaardje;
Nicholas Schultz 5 en 5 fails
Ja net die keer dat ik hem niet hadquote:
Ik vond 3x genoeg.quote:Op maandag 6 september 2021 11:15 schreef franklop het volgende:
Mijn stokpaardje;
Nicholas Schultz 5 en 5 fails
Bij ons (en Koffieplanter) zie je dat niet meer op de één of andere manier. We worden nog tot de RockRacingN1Fans gerekend kennelijk.quote:Op maandag 6 september 2021 12:37 schreef Mani89 het volgende:
Waar zie je die dark horse stats ook alweer? Mijn Nick Schulz bonus heeft weer toegeslagen deze Voewelta.
Wat heeft die jongen een hoop kapot gemaakt.quote:Op maandag 6 september 2021 12:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij ons (en Koffieplanter) zie je dat niet meer op de één of andere manier. We worden nog tot de RockRacingN1Fans gerekend kennelijk.
quote:Op maandag 6 september 2021 12:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja net die keer dat ik hem niet had
winterslaapquote:Op maandag 6 september 2021 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, morgen Krieger of Planckaert?
Oh nee, we moeten weer 8 maanden wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |