Same + Stannard.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:03 schreef GotenSSJ het volgende:
4 man mee.
Bagioli, Kron, Cort en Simmons.
en 77e voor de dag en gestegen naar plaats 24 in het AKquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:52 schreef Max23 het volgende:
Cort, Craddock, Bagioli en Padun
Ik ben zowaar de laaste dagen gestegen naar plaats 34 in het algemeen klassement, terwijl ik na een week nog schommelde tussen plaats 350-600
Deze vlucht mag wel vooruit blijven.
Is dit gespeeld?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:16 schreef Mani89 het volgende:
Wim staat 1,2 miljoen voor, het is binnen. @:wimderon
de vraag is alleen voor wiequote:
Concurrenten hebben wel weinig pfeerden, dat kan je redding zijn.quote:
Als de klassementsmannen het vandaag oke doen is het wel gespeeld ja, dan wint wim morgen zelfs met een kermisteam.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:13 schreef Aguero het volgende:
[..]
Of de puntjes worden definitief op de i gezet.
De nummer 2 heeft 5 man mee, de nummer 3 heeft er 4 (incl Schultz)quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matige groep, ach. Alleen Bardet en Champou
Schade voor Wim valt dan niet echt mee, volgens mij had een van zijn belagers Nick?
Hij heeft zelf wel Bardet en Storer.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De nummer 2 heeft 5 man mee, de nummer 3 heeft er 4 (incl Schultz)
Dat scheelt wel. Zie Bardet dit wel winnen als ze vooruit blijven.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft zelf wel Bardet en Storer.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De nummer 2 heeft 5 man mee, de nummer 3 heeft er 4 (incl Schultz)
Rekenen ze erop dat anderen het overnemen? Dit kan je met 5 renners toch niet volhouden?quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Ineos mag hier ook wel mee stoppen.
Nou, ze hebben er 5 minuten afgereden in 10-12 km oidquote:Op zaterdag 4 september 2021 15:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rekenen ze erop dat anderen het overnemen? Dit kan je met 5 renners toch niet volhouden?
Tijd om op de volgende klim wat ballast overboord te gooien dusquote:Op zaterdag 4 september 2021 15:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou, ze hebben er 5 minuten afgereden in 10-12 km oidDit gaat niet goed.
6 minuten nog maar, dat gaat niet veel meer helpen denk ik.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tijd om op de volgende klim wat ballast overboord te gooien dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |