Nou, ze hebben er 5 minuten afgereden in 10-12 km oidquote:Op zaterdag 4 september 2021 15:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rekenen ze erop dat anderen het overnemen? Dit kan je met 5 renners toch niet volhouden?
Tijd om op de volgende klim wat ballast overboord te gooien dusquote:Op zaterdag 4 september 2021 15:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou, ze hebben er 5 minuten afgereden in 10-12 km oidDit gaat niet goed.
6 minuten nog maar, dat gaat niet veel meer helpen denk ik.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tijd om op de volgende klim wat ballast overboord te gooien dus
Als je zoveel verliest in zo'n korte tijd heb je echt zitten lummelen. Misschien is het te laat maar ze zullen nog niet op de limiet zitten voorin.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
6 minuten nog maar, dat gaat niet veel meer helpen denk ik.
Bagger en bagger?quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:58 schreef Mani89 het volgende:
Er is niet echt veel te kiezen he morgen?
Maakt het nog wel leuk qua spanning. Ofzoquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:58 schreef Mani89 het volgende:
Er is niet echt veel te kiezen he morgen?
Koen & Twan ook nog een optiequote:Op zaterdag 4 september 2021 18:10 schreef Mani89 het volgende:
Dit is wat ik nu heb.
[ afbeelding ]
Sjon? DLC? Gross? Sivakots? Jack Haga? Ludvigsson?
Alleen maar Denenquote:Op zaterdag 4 september 2021 18:10 schreef Mani89 het volgende:
Dit is wat ik nu heb.
[ afbeelding ]
Hep Magnus er dit keer wel zin in?quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:10 schreef Mani89 het volgende:
Dit is wat ik nu heb.
[ afbeelding ]
Scullyquote:Op zaterdag 4 september 2021 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Wie wordt de Will Barta van deze tijdrit jongens? Weten we het nog, Will Barta? Lachwekkend was dat zeg.
Rui Oliveiraquote:Op zaterdag 4 september 2021 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Wie wordt de Will Barta van deze tijdrit jongens? Weten we het nog, Will Barta? Lachwekkend was dat zeg.
Dat zou een nog grotere konijn zijn.quote:
Howsonquote:Op zaterdag 4 september 2021 20:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou een nog grotere konijn zijn.
idd of misschien toch Cort... maar duur dus moet hoog eindigenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |