Bronnen binnen Wolfsburg spreken over done dealquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
MEER INFORMATIE GRAAG AUB JA DANK U
Dank u.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die niet of die wel kijken?
Micky gaat naar Bommel.
Ik haat je.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie er wordt nu doorgeschakeld naar Bas Dost van Club Brugge.
Ik geloof hier niets van. Ik ga wel aan het werk, aan jullie heb ik NIETSquote:
Grapje makker. Als ik wat hoor hou ik je op de hoogte. Staat op de achtergrond aan hier.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geloof hier niets van. Ik ga wel aan het werk, aan jullie heb ik NIETS
Die kant gaat het wel op jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je schakelt in voor Diallo en vdVen en je eindigt straks met Dost en Viergever.
Kanjerzooi
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie er wordt nu doorgeschakeld naar Bas Dost van Club Brugge.
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag over de transfer is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
FOK! had vandaag een "vraag wat je wil" dingetje moeten organiseren met zolderkamerautist.
“Waarom kopieer je altijd de scoops van Gouka en Krabbendam en presenteer je ze als je eigen?”quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
FOK! had vandaag een "vraag wat je wil" dingetje moeten organiseren met zolderkamerautist.
Op Twitter zou je nu een block hebben.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Waarom kopieer je altijd de scoops van Gouka en Krabbendam en presenteer je ze als je eigen?”
En dan kijken of ie boos wordt
Hij oogt woedend ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Feyenoord.TM zit zich echt op te vreten achter zn telefoon lijkt t.
Die had zich helemaal voorgesteld een paar prima scoops te kunnen melden, live. Eindresultaat is 0 spelers waarschijnlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja, hij is nogal ziedend.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Omdat vandaag een drama is. Twee prima spelers voor de bank tegen een lage vergoeding weg en er niks voor terug halen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:34 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Waarom is dat? Because it is not happening?
Hij vindt de selectie veel te smal ('gaat je opbreken') en krijg de indruk dat hij verwacht had dat er nogal wat ('grote') namen bij zouden komen. Bij Van de Ven oogde hij ook echt teleurgesteld. Maar het is nog lang geen 24:00 uur natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:34 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Waarom is dat? Because it is not happening?
Als we er niet nog 2 spelers bij krijgen hebben we een GROOT PROBLEEM.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die had zich helemaal voorgesteld een paar prima scoops te kunnen melden, live. Eindresultaat is 0 spelers waarschijnlijk
Berghuis huren, die is bij Ajax toch overbodig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Als we er niet nog 2 spelers bij krijgen hebben we een GROOT PROBLEEM.
Zeker.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Als we er niet nog 2 spelers bij krijgen hebben we een GROOT PROBLEEM.
Last minute en vrolijk worden gaan slecht samen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:36 schreef hhh38 het volgende:
Ik vermoed dat er nog wel iets gaat komen vanavond, precies als niemand het meer verwacht.
De vraag is of we daar vrolijk van gaan worden.
Daar heeft hij wel een punt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij vindt de selectie veel te smal ('gaat je opbreken') en krijg de indruk dat hij verwacht had dat er nogal wat ('grote') namen bij zouden komen. Bij Van de Ven oogde hij ook echt teleurgesteld. Maar het is nog lang geen 24:00 uur natuurlijk.
Tot zover mijn microanalyse van Rutger.
Neres mag ook, vindt @Caland leuk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Berghuis huren, die is bij Ajax toch overbodig.
Dat laatste sowieso al zullen we volgend jaar ook weer een nieuw team krijgen. Verwacht dan wel 2/3 grote verkopen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker.
Maar ook dan; genieten van de wedstrijden waarin het goed gaat, bouwen aan het volgende seizoen.
Klopt, maar dan hebben we ook een heel jaar gehad om ons daar op voor te bereiden, inclusief een scouting die dan een vol jaar heeft kunnen draaien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso al zullen we volgend jaar ook weer een nieuw team krijgen. Verwacht dan wel 2/3 grote verkopen.
Zijn ze eigenlijk nog bezig met het verlengen van Senesi? Anders gaat daar ook niet de hoofdprijs voor komen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso al zullen we volgend jaar ook weer een nieuw team krijgen. Verwacht dan wel 2/3 grote verkopen.
Speeltuinvoetballer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neres mag ook, vindt @:caland leuk.
Shitload aan troep.quote:FC Afkicken is hét online voetbalkanaal van Nederland!
Luister je onze podcasts al?
🎙️ De Cor Potcast
🎙️ Pantelic Podcast
🎙️ Peesjevee
🎙️ FC Buitenland
🎙️ De Voetbalpodcast
🎙️ FC Betting
🎙️ Lo Stadio
🎙️ Podcasten met Petersen
🎙️ FC Afkicken
🎙️ Wereldpod
🎙️ Showkeepers
🎙️ De Vrienden van de Media
En dan gaat komende zomer je halve basis weg met Senesi, Malacia, Kokcu, Til en Nelson. Hoe wil je dan bouwen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker.
Maar ook dan; genieten van de wedstrijden waarin het goed gaat, bouwen aan het volgende seizoen.
Met nieuwe spelers.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En dan gaat komende zomer je halve basis weg met Senesi, Malacia, Kokcu, Til en Nelson. Hoe wil je dan bouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |