Ja, misschien maar doen ja. Kitolano ook en een spits huren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:41 schreef Slobeend het volgende:
Dan toch maar Björkan direct ophalen.
Die kent u niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:41 schreef Slobeend het volgende:
Nog maar 9 uur. Charisteas zit al in het vliegtuig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:46 schreef Kerftminister het volgende:
Als Vd Ven niet wil kan je meer geld in een spits steken, lijkt me niet per se heel verkeerd ook.
FeyenoordTM zegt dat dit niet gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:41 schreef Slobeend het volgende:
Van Geel zag dit destijds ook al in.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:50 schreef Slobeend het volgende:
Met zo'n smalle selectie is Jong Feyenoord op zaterdag alleen maar een nadeel eigenlijk.
Heeft hij ook een bron aangedragen of is het ook een aanname?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zolderkamer heeft trouwens gezegd dat Haps vorig seizoen eruit lag wegens psychische klachten. Dat werd hier wel vermoed maar is nooit bevestigd geweest volgens mij. Bij dezen.
Dit is niet geheel onwaar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:51 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Van Geel zag dit destijds ook al in.
Mja, ik vind dat hij het niet echt heeft waargemaakt als ik het afzet tegen de transfersom. Maar daar is hij niet de enige in bij Feyenoord helaas. Haps deed het in het begin wel oké maar heeft zich na AZ eigenlijk nooit doorontwikkeld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Heeft het prima waargemaakt, maar had de pech dat hij geblesseerd raakte en Malacia toen een goede indruk maakte. Kan Malacia m.i. nog steeds makkelijk vervangen als dat nodig is. Best bezette plek van de selectie.
Normaal gesproken zou Zolderkamer dit soort dingen allang moeten weten natuurlijk. Hij heeft zo'n beetje alle lekken binnen de club. Hij heeft het vermoedelijk alleen nooit gedeeld omdat het niet bepaald handig is als zoiets uitkomt, zoiets heeft hij volgens mij ook laten weten afgelopen seizoen maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Heeft hij ook een bron aangedragen of is het ook een aanname?
Beter presteren in Europa vooral. Dat is toch je belangrijkste etalage.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het lot van Feyenoord is om altijd te weinig voor spelers te krijgen blijkbaar, er zal nog veel moeten gebeuren voor we daar vanaf zijn
Het zijn inderdaad de Waanzinnige Voordeel Weken bij Feyenoord, maar vooralsnog wordt een smalle selectie alleen maar nog smallerquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:54 schreef Maastoren het volgende:
Alles en iedereen weg en alleen Nelson halen. Wat een flopshow.
Ik denk ook wel dat het waar is hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou Zolderkamer dit soort dingen allang moeten weten natuurlijk. Hij heeft zo'n beetje alle lekken binnen de club. Hij heeft het vermoedelijk alleen nooit gedeeld omdat het niet bepaald handig is als zoiets uitkomt, zoiets heeft hij volgens mij ook laten weten afgelopen seizoen maar dat weet ik niet zeker.
Of wat spelers leveren aan Oranje. Dat lijkt nu ook weer wat beter te gaan. Mede omdat je op 2 positief goede talenten hebt lopen waar weinig toppers lopen met de Nederlandse nationaliteitquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Beter presteren in Europa vooral. Dat is toch je belangrijkste etalage.
Heeft ook weinig scoops nog vandaagquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het waar is hoor.
Feyenoordtm is ook maar een jongen van vlees en bloed.
Gozer had hiervoor ook wat andere social media accounts. Daar was hij vooral anti Ajax en lekker aan het schelden.
Ik heb nog het ventje voor me die in de eerste klas tof deed en toen huilend een paar klappen kreeg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft ook weinig scoops nog vandaag
#zolderkamerout
Het is ook wel een enorme ecto zeg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik heb nog het ventje voor me die in de eerste klas tof deed en toen huilend een paar klappen kreeg.
Zelfde school gezeten als Elan, Dven en ik.
Talentenfabriek
Ah, het leek me al iemand die met een busje werd opgehaald.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik heb nog het ventje voor me die in de eerste klas tof deed en toen huilend een paar klappen kreeg.
Zelfde school gezeten als Elan, Dven en ik.
Talentenfabriek
Optimale fysiek voor een fulltime twitteraar toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook wel een enorme ecto zeg.
Maar hij doet nu leuk werk toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, het leek me al iemand die met een busje werd opgehaald.
Rugzakjesgenot.
Die user die continu vliegtuigen van Argentinië naar Nederland in de gaten hield vond ik heel leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:13 schreef Pistolero het volgende:
Ik krijg opeens flashbacks naar de transfer van Senesi. Wat een soap was dat ook toen zeg.
Het volledige topic had toen last van moodswingsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:13 schreef Pistolero het volgende:
Ik krijg opeens flashbacks naar de transfer van Senesi. Wat een soap was dat ook toen zeg.
Geen idee, neem aan dat dit niet zijn baan is?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Maar hij doet nu leuk werk toch?
Helden die al die nieuwe spelers op de foto zettenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die user die continu vliegtuigen van Argentinië naar Nederland in de gaten hield vond ik heel leuk
Nee, heeft twee dagen vrijgekomen voor deze onzin.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee, neem aan dat dit niet zijn baan is?
Als hij zijn best doet kan dat primaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee, neem aan dat dit niet zijn baan is?
Met de subsidie die die school kreeg had Feyenoord zo een paar leuke spelers kunnen kopen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, het leek me al iemand die met een busje werd opgehaald.
Rugzakjesgenot.
Blijkbaar zit je er wel naar te kijken?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, heeft twee dagen vrijgekomen voor deze onzin.
Die niet of die wel kijken?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:18 schreef Scrummie het volgende:
Voor de mensen die niet naar die Afkicken stream kijken hou ons hier even op de hoogte aub.
Nee, ik volg op Instagram, daar was dat al een paar dagen bekend.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Blijkbaar zit je er wel naar te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |