Je hebt ook nog met een speler zelf te maken he. Liever weg dan een ongemotiveerde 28 jarige back die volgend jaar dan sowieso gratis weg was gelopen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus. 5 ton is gewoon schandalig weinig. Haps is gewoon een goede speler.
Als hij voor zo'n habbekrats weg mag had je hem er beter bij kunnen houden.
Dat sluit dus ook wel uit dat de transfervrije Armenteros onze nieuwe spits wordt.quote:
Armenteros een club legend?quote:
Niet deze transferperiode!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:11 schreef GGMM het volgende:
Een half miljoen
NEC verkoopt hun spelers nog voor meer geld.
Sarcasme, leer het herkennen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Armenteros een club legend?
Wie wil even een bitchslap verkopen aan de mafkees die dit uit zijn toetsenbord kreeg?
Ik zal het appen naar Frank.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:12 schreef PSVCL het volgende:
Mijn tip van gister, Locadia
Perfecte spits voor feyenoord
Snap niet zo waarom je mad zou zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben gewoon viesmad, laat mij lekker.
Het is niet alleen een eenjarig contract maar ook iemand met een groot salaris die zelf weg wil (en de club wil hem blijkbaar erg graag weg hebben), iemand die er een tijd uit is geweest en wisselspeler is al een tijd. En voor mijn gevoel al tijden heel weinig heeft laten zien en ook niet meer de jongste.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:10 schreef Pistolero het volgende:
Waar komt dat idee vandaan dat spelers met een eenjarig contract niet voor een paar miljoen verkocht kunnen worden? Zo slecht als men hier doet voorkomen is Haps ook helemaal niet.
5 ton is totaal bizar, dan had je hem gewoon moeten houden.
Duitse bureaucratie, heeft niks met FR te maken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap niet zo waarom je mad zou zijn.
We zijn van Haps af. Prima deal.
Ik zet Haps nou niet bepaald op het rijtje van Jorgensen en Fer, misschien jij wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah. Gewoon verbranden, hebben ze ervaring mee daar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Duitse bureaucratie, heeft niks met FR te maken.
Kutmoffen met hun kutpapierwerk in drievoud.
En Feyenoord wil er weer een witte speler voor terug. Wel erg racistisch.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Qua blessures/afwezigheid ontlopen ze elkaar niet veel (Jorgensen/Haps). Fer kon er niets van, dat is bij Haps net wat anders.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zet Haps nou niet bepaald op het rijtje van Jorgensen en Fer, misschien jij wel.
Zou een leuke optie zijn. Wel een beetje een Van Geel transferquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:12 schreef PSVCL het volgende:
Mijn tip van gister, Locadia
Perfecte spits voor feyenoord
Als we Mickey nu binnen halen hebben we het er nooit meer over joh.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Qua blessures/afwezigheid ontlopen ze elkaar niet veel (Jorgensen/Haps). Fer kon er niets van, dat is bij Haps net wat anders.
Volgend jaar gratis, nu nog 5 ton en een ontevreden speler minder, en qua backup zit het ook wel goed. Ja het had ook 750.000 kunnen zijn en misschien als je in het begin van de periode zat een miljoen. Jammer, volgende.
Ajax verkoopt dat soort spelers voor 10 miljoen (bij wijze van spreken)quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is niet alleen een eenjarig contract maar ook iemand met een groot salaris die zelf weg wil (en de club wil hem blijkbaar erg graag weg hebben), iemand die er een tijd uit is geweest en wisselspeler is al een tijd. En voor mijn gevoel al tijden heel weinig heeft laten zien en ook niet meer de jongste.
5 ton is wel heel karig, daar niet van.
Tja ik schrik er gewoon hoe dan ook van voor hoe weinig Haps moest wegwezen. Vorig seizoen rond september/oktober (voor zijn verdwijning) taxeerde ik hem echt nog op 6 a 7 miljoen en dat was helemaal niet zo vreemd, jammer dat het zo ontzettend snel gekelderd is. Alhoewel dit uiteindelijk misschien het maximaal haalbare was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Qua blessures/afwezigheid ontlopen ze elkaar niet veel (Jorgensen/Haps). Fer kon er niets van, dat is bij Haps net wat anders.
Volgend jaar gratis, nu nog 5 ton en een ontevreden speler minder, en qua backup zit het ook wel goed. Ja het had ook 750.000 kunnen zijn en misschien als je in het begin van de periode zat een miljoen. Jammer, volgende.
Vorig seizoen was ie in het begin nog onbetwiste basisspeler en heeft ie een paar keer in z'n eentje die ongeslagen reeks in stand gehouden. Was echt ondenkbaar dat ie zo ver zou zinken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja ik schrik er gewoon hoe dan ook van voor hoe weinig Haps moest wegwezen. Vorig seizoen rond september/oktober (voor zijn verdwijning) taxeerde ik hem echt nog op 6 a 7 miljoen en dat was helemaal niet zo vreemd, jammer dat het zo ontzettend snel gekelderd is. Alhoewel dit uiteindelijk misschien het maximaal haalbare was.
Precies, is gewoon nog een tikkeltje acceptatie wat nog moet komen. Berghuis, Jorgensen, Fer, Haps, allemaal jongens waar we op een bepaald moment (niet zo lang geleden) ontzettend positief over waren, en deze zomer worden ze uiteindelijk uit de koopjesbak gevist bij de grote opruiming. Toch zonde.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was ie in het begin nog onbetwiste basisspeler en heeft ie een paar keer in z'n eentje die ongeslagen reeks in stand gehouden. Was echt ondenkbaar dat ie zo ver zou zinken.
Die ligt al dronken op bed.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:27 schreef De_Kraam het volgende:
ARNESEN OUT. Announce Sjaak, die liet zich ten minste niet in de maling nemen!
Altijd al gezegd dat die Burger een wereldtopper isquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Burger levert meer op dan Haps.
Wat
Heeft het prima waargemaakt, maar had de pech dat hij geblesseerd raakte en Malacia toen een goede indruk maakte. Kan Malacia m.i. nog steeds makkelijk vervangen als dat nodig is. Best bezette plek van de selectie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Haps kostte iets van 6,5 miljoen, toch? Jammer, heeft het niet waargemaakt
Het lot van Feyenoord is om altijd te weinig voor spelers te krijgen blijkbaar, er zal nog veel moeten gebeuren voor we daar vanaf zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, is gewoon nog een tikkeltje acceptatie wat nog moet komen. Berghuis, Jorgensen, Fer, Haps, allemaal jongens waar we op een bepaald moment (niet zo lang geleden) ontzettend positief over waren, en deze zomer worden ze uiteindelijk uit de koopjesbak gevist bij de grote opruiming. Toch zonde.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:27 schreef De_Kraam het volgende:
ARNESEN OUT. Announce Sjaak, die liet zich ten minste niet in de maling nemen!
Eindigen we alsnog met Viergever.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:38 schreef Caland het volgende:
Volgens FeyenoordTM zijn Wolfsburg en Van de Ven rond. #WANBELEID
ALLES GAAT FOUTquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:38 schreef Caland het volgende:
Volgens FeyenoordTM zijn Wolfsburg en Van de Ven rond. #WANBELEID
Ben er ook bang voor. En dan ook nog niet eens breed gedragen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eindigen we alsnog met Viergever.
Die gozer heeft echt helemaal niks met Feyenoord en wil naar het buitenland. Zou ook treurig zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eindigen we alsnog met Viergever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |