Een half miljoen is wel echt heel erg matig, maar oke.quote:
Een half miljoen?! Ik las net nog gewenste bedragen als 3-6 Mio, nou was dat wat overdreven. Maar dit is wel erg weinig!quote:
Nou nee, dat eigenlijk ook weer niet. Ik ben wel benieuwd hoeveel aandacht er voor gaat zijn vanaf morgen. Het is toch een beetje terugkijken terwijl je al volop in het nieuwe seizoen bezig bent.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop dat Disney vandaag nog tekent voor een tweede seizoen.
Mason Greenwood, koop optie voor Nelson, dit past hier prima bijquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Gurney rekende zich dus ietwat rijk met 3-4 miljoen.
Arnesen staat toch ook niet bekend als de beste onderhandelaar?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Een half miljoen is wel echt heel erg matig, maar oke.
Qua verkoop ruimt Arnesen lekker op maar de transfersommen zijn erg karig.
Nee dat is SinterSjaak.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arnesen staat toch ook niet bekend als de beste onderhandelaar?
Nou qua aankopen uitstekend. Paar hele goede spelers voor 3-4 miljoen oid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arnesen staat toch ook niet bekend als de beste onderhandelaar?
Zeker, had hier veel meer voor verwacht. Staat op Transfermarkt nog altijd met een transferwaarde van 4.5 miljoen. Had echt wel op 3 miljoen gerekend eigenlijk, zo slecht is Haps niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Gurney rekende zich dus ietwat rijk met 3-4 miljoen.
Wat @Caland zegt en nog maar een jaar contract.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker, had hier veel meer voor verwacht. Staat op Transfermarkt nog altijd met een transferwaarde van 4.5 miljoen. Had echt wel op 3 miljoen gerekend eigenlijk, zo slecht is Haps niet.
Mjah, misschien wat optimistisch, maar ik had hem liever voor de bank gehouden eigenlijk als je zo'n lage transfersom ontvangt. Ach ja. Zijn periode in de gevangenis heeft zijn transferwaarde geen goed gedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat @:caland zegt en nog maar een jaar contract.
Zijn microfoon hapert wat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland zolderkamerautist zit er nu bij Afkicken.
Like gezet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat een kutgeluid.
Alsof ik naar Geertruida luister
Ik twijfelde al of het daadwerkelijk zo'n autist is met dito stemgeluid. @Rens is aan het kloten.quote:
Welkom bij de Pinda Show.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik twijfelde al of het daadwerkelijk zo'n autist is met dito stemgeluid. @:rens is aan het kloten.
Soms vraag ik mij af of jij in een ander universum leeft maar op FOK! meepost in onze timeline.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker, had hier veel meer voor verwacht. Staat op Transfermarkt nog altijd met een transferwaarde van 4.5 miljoen. Had echt wel op 3 miljoen gerekend eigenlijk, zo slecht is Haps niet.
Wel meer dan voor Burger en Wehrmann jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:56 schreef Caland het volgende:
Hadden mensen echt miljoenen verwacht voor een iets te oude linksback die qua salaris aardig op de begroting drukt en de laatste jaren vooral geblesseerd en/of mentaal ziek is geweest + eruit is gespeeld door een jonkie?
Dan ben je wel extreem naief.
Precies. FeyenoordTM gaf ook aan dat de transfersommen van Burger maar met name Haps er voor moesten zorgen dat vdVen gehaald moesten worden. Aangezien Burger op dat moment op 1 miljoen werd gezet verwacht je dan toch flink meer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel meer dan voor Burger en Wehrmann ja
Hapsie zal ook wel een miljoen per jaar pakken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. FeyenoordTM gaf ook aan dat de transfersommen van Burger maar met name Haps er voor moesten zorgen dat vdVen gehaald moesten worden. Aangezien Burger op dat moment op 1 miljoen werd gezet verwacht je dan toch flink meer.
Heeft hij onder Troost bijgetekend?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hapsie zal ook wel een miljoen per jaar pakken.
Als je hem aan het begin van de transferperiode had verkocht misschien wel ja. Nu moet je hem gewoon lozen dus komt er zoiets als dit uit. Die Italianen zijn ook niet gek.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:02 schreef fetX het volgende:
5 ton is gewoon laag hoor, kom op zeg. Daar had minstens wel een miljoen bij gemogen. Echt een prima back.
Lijkt me wel dat je iemand medisch keurt voordat er iets wordt ondertekend.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:03 schreef aTypisch het volgende:
Wel een lekker dagje voor Arnesen. Werreke voor de cheld.
Hoe zit dat eigenlijk met medische keuringen? Moet dat ook vandaag?
@RensAjacied zit thuis te werken, dan gaat het helemaal mis daar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit is wel echt schandelijk geluid, niemand die die chat leest ofzo?
Minstens ja. Voor 5 ton vind ik het eigenlijk een prima back-up.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:02 schreef fetX het volgende:
5 ton is gewoon laag hoor, kom op zeg. Daar had minstens wel een miljoen bij gemogen. Echt een prima back.
Ik denk niet dat het moet maar dat wil een club vooral zelf natuurlijk voordat ze een speler tekenen. Soms doen ze ook al een keuring daarom dicht tegen de deadline aan voordat de clubs er helemaal uit zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:03 schreef aTypisch het volgende:
Wel een lekker dagje voor Arnesen. Werreke voor da cheld.
Hoe zit dat eigenlijk met medische keuringen? Moet dat ook vandaag?
Waarom moet je hem zo nodig lozen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als je hem aan het begin van de transferperiode had verkocht misschien wel ja. Nu moet je hem gewoon lozen dus komt er zoiets als dit uit. Die Italianen zijn ook niet gek.
TEIXEIRA DIEMERS 2 HALEN 0 BETALENquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:07 schreef Calciumdude het volgende:
uitverkoop in de kuip vandaag ! alles moet weg !
#wanbeleid
Dit ja. Het is toch niet zo dat hij perse weg moet. Hij kan goed voetballen en voor zo'n kutbedragje kan je die Bjorkan ook niet halen.quote:
Dit dus. 5 ton is gewoon schandalig weinig. Haps is gewoon een goede speler.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:02 schreef fetX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |