Optimale fysiek voor een fulltime twitteraar toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook wel een enorme ecto zeg.
Maar hij doet nu leuk werk toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, het leek me al iemand die met een busje werd opgehaald.
Rugzakjesgenot.
Die user die continu vliegtuigen van Argentinië naar Nederland in de gaten hield vond ik heel leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:13 schreef Pistolero het volgende:
Ik krijg opeens flashbacks naar de transfer van Senesi. Wat een soap was dat ook toen zeg.
Het volledige topic had toen last van moodswingsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:13 schreef Pistolero het volgende:
Ik krijg opeens flashbacks naar de transfer van Senesi. Wat een soap was dat ook toen zeg.
Geen idee, neem aan dat dit niet zijn baan is?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Maar hij doet nu leuk werk toch?
Helden die al die nieuwe spelers op de foto zettenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die user die continu vliegtuigen van Argentinië naar Nederland in de gaten hield vond ik heel leuk
Nee, heeft twee dagen vrijgekomen voor deze onzin.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee, neem aan dat dit niet zijn baan is?
Als hij zijn best doet kan dat primaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee, neem aan dat dit niet zijn baan is?
Met de subsidie die die school kreeg had Feyenoord zo een paar leuke spelers kunnen kopen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, het leek me al iemand die met een busje werd opgehaald.
Rugzakjesgenot.
Blijkbaar zit je er wel naar te kijken?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, heeft twee dagen vrijgekomen voor deze onzin.
Die niet of die wel kijken?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:18 schreef Scrummie het volgende:
Voor de mensen die niet naar die Afkicken stream kijken hou ons hier even op de hoogte aub.
Nee, ik volg op Instagram, daar was dat al een paar dagen bekend.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Blijkbaar zit je er wel naar te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |