dit vat het wel aardig samenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:12 schreef Elan het volgende:
[..]
De opvatting van veel viruswappies is dat ie dood gaat aan het vaccin, de bezinning dat het andersom is komt helaas vaak pas na een besmetting en/of IC opname.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het vermoeden / angst is dat deze RNA vaccins "op hol slaan" als ze het corona vaccin tegenkomen, wat tot ernstige complicaties gaat leiden. Ik weet niet hoe het wordt verklaard dat dat tot nu toe nog niet gebeurd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:10 schreef Cue_ het volgende:
Vraag me wel af waarom de gevaccineerden juist deze winter dan het loodje gaan leggen?
Iets in het vaccin dat juist zorgt voor versterking van het virus of is er iets anders aan de hand?
Sommigen vrezen voor ADE.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:10 schreef Cue_ het volgende:
Vraag me wel af waarom de gevaccineerden juist deze winter dan het loodje gaan leggen?
Iets in het vaccin dat juist zorgt voor versterking van het virus of is er iets anders aan de hand?
Gaat ADE door?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:29 schreef Za het volgende:
[..]
Sommigen vrezen voor ADE.
Laten we hopen dat dat nooit bewaarheid wordt.
Vraag je eens af waarom er een soort wens is om ongevaccineerden uit de buurt van gevaccineerden te houden, ook vanuit gevaccineerden zelf.
Ze veilig en beschermd door het vaccin, wat hebben ze te vrezen.
Dus eigenlijk kan ik gewoon beter nu het werkbijltje er bij neer gooien, in de auto naar Italië stappen en daar blijven en mijn geld opmaken totdat het gebeurt van de winter?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:28 schreef zoost het volgende:
[..]
Het vermoeden / angst is dat deze RNA vaccins "op hol slaan" als ze het corona vaccin tegenkomen, wat tot ernstige complicaties gaat leiden. Ik weet niet hoe het wordt verklaard dat dat tot nu toe nog niet gebeurd.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:29 schreef Za het volgende:
[..]
Vraag je eens af waarom er een wens is om ongevaccineerden uit de buurt van gevaccineerden te houden, ook vanuit gevaccineerden zelf.
Amsterdam Dance Event?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:29 schreef Za het volgende:
[..]
Vraag je eens af waarom er een wens is om ongevaccineerden uit de buurt van gevaccineerden te houden, ook vanuit gevaccineerden zelf.
Jemig.... dat is meteen 5% van de bevolking toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Oeioei, na heel lang hier in de Gemeente op nul te hebben gestaan, nu weer 3. Zandzakken voor de deur!
droadjesvlees @Zipportalquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Oeioei, na heel lang hier in de Gemeente op nul te hebben gestaan, nu weer 3. Zandzakken voor de deur!
Ik ga er niet vanuit.quote:
Ik zie bijna elke dag een paar ongevaccineerden. Maar daar kan ik dus beter bij uit de buurt blijven...? Nooit over nagedacht.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:29 schreef Za het volgende:
[..]
Halve dorp meteen uitgeroeid iddquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jemig.... dat is meteen 5% van de bevolking toch?![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jemig.... dat is meteen 5% van de bevolking toch?![]()
Van Rossem vatte het aardig samen laatst in zijn podcast, door de jaren heen is een vast deel van de samenleving recalcitrant in zijn gedrag 16% weigert vaccin, 16% stemt op een populistische partij. Het is eigenlijk nooit meer en nooit minder dat percentage.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit vat het wel aardig samen
[ afbeelding ]
Geen idee wat de ADE is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:29 schreef Za het volgende:
Bij een event mag een ongevaccineerde alleen naar binnen indien getest.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zie bijna elke dag een paar ongevaccineerden. Maar daar kan ik dus beter bij uit de buurt blijven...? Nooit over nagedacht.
Mwah, ik ben ook altijd wel recalcitrant. Ben daar zelfs een beetje trots op. Maar ben wel gevaccineerd en stem niet op een populistische partij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Rossem vatte het aardig samen laatst in zijn podcast, door de jaren heen is een vast deel van de samenleving recalcitrant in zijn gedrag 16% weigert vaccin, 16% stemt op een populistische partij. Het is eigenlijk nooit meer en nooit minder dat percentage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |