LeasePlan blijkt heel erg voor verplichting te zijn.... Het mag niet eens wat ze willen...quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is gewoon een bewuste keus van het kabinet om niet met coronapaspoorten te gaan werken. Er was geen Kamermeerderheid voor drang, dwang of verplichting. Keerzijde is blijkbaar wel dat minder mensen zich laten vaccineren. Of dat problematisch is moet later nog blijken.
Het staat je vrij mijn avatar te bekritiseren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja dat zie je verkeerd. Maar ik denk dat je best veel verkeerd ziet. Maar dat geeft niks. Je hebt wel een leuke kolibrie in je avatar.
Ja we zijn allemaal heel gevaarlijk hoor, voor de ongevaccineerden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:43 schreef Za het volgende:
[..]
Het staat je vrij mijn avatar te bekritiseren.
11 likes maarliefst van je mede gevaccineerden. Allemaal straks gewillig in line voor boostershots wanneer ze een pot mayo cadeau krijgen.
Is het niet direct vanwege besmettingsgevaar, dan is het wel vanwege het willen uitsluiten en stigmatiseren van die groep. Dus in wezen klopt dat wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:45 schreef popje het volgende:
[..]
Ja we zijn allemaal heel gevaarlijk hoor, voor de ongevaccineerden.
Ook wanneer het je eigen grootvader is?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:04 schreef KingRadler het volgende:
Moet je medelijden met iemand hebben die besmet is geraakt door een gevaccineerde.
Dit is toch gewoon leedvermaak.
BronZ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:13 schreef Za het volgende:
[..]
Ook wanneer het je eigen grootvader is?
50% van 70plus maakt niet effectief antistoffen aan na vaccinatie nl.
Wat zit er in dat vaccin dat men zo openlijk dit soort krankzinnigheden tentoonstelt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:04 schreef KingRadler het volgende:
Moet je medelijden met iemand hebben die besmet is geraakt door een gevaccineerde.
Dit is toch gewoon leedvermaak.
Ik ben het wel eens met deze comment.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:43 schreef Za het volgende:
[..]
11 likes maarliefst van je mede gevaccineerden. Allemaal straks gewillig in line voor boostershots wanneer ze een pot mayo cadeau krijgen.
Zorgwekkende psychische toestand van betreffende user..quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:13 schreef Za het volgende:
[..]
Ook wanneer het je eigen grootvader is?
50% van 70plus maakt niet effectief antistoffen aan na vaccinatie nl.
Als er wordt aangetoond dat die boosters echt helpen gaan veel mensen weer in de rij staan. Weet je waarom? Omdat het bescherming biedt. Omdat ze anderen ook zoveel mogelijk willen beschermen. Tot nu toe, als je enkel uitgaat van betrouwbare bronnen, is het vrij duidelijk dat de vaccins werken, dus logisch dat mensen in de rij staan als er een noodzaak is om een booster te nemen - zelfs zonder die pot mayo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:43 schreef Za het volgende:
[..]
Heel veel uitspraken, maar heel weinig bronnen. Niemand die ontkent dat gevaccineerden ook besmettelijk kunnen zijn, maar alle betrouwbare bronnen laten nog steeds zien dat die kans wel veel kleiner is. Eens dat het systeem niet water dicht is (want hoewel de kans kleiner is, is er nog steeds een kans dat een gevaccineerd persoon besmet is en iemand aansteekt, maar aan de andere kant zegt het ook niet alles als een ongevaccineerd persoon negatief is getest. In de uren daarna kan diegene alsnog besmet raken en het virus verspreiden. Testen zijn ook niet waterdicht. Het verschil is dat ongevaccineerden er voor kunnen kiezen om zelf toch nog minder risico te lopen. Door gewoon een vaccin te nemen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met deze comment.
De ratio is compleet te zoeken m.b.t. die discriminatie in laten testen tussen gevaccineerd / ongevaccineerd voor allerhande events.
Gevaccineerden zijn óók besmettelijk, door ongevaccineerden toe te laten tot een festival met mensen die niet laten testen (gevaccineerden) is de kans dat ze besmet raken net zo groot als dat ze zich niet laten testen... Ongevaccineerden worden dus niet beter beschermd door van te voren laten testen...
En gevaccineerden zijn elkaar massaal aan het aansteken, veel grotere kans dat ze het van elkaar oplopen dan de geteste ongevaccineerde (praktisch onmogelijk van die laatste groep).
Dus niemand is erbij gebaat, maar geef het commentje maar een plusje, want het is je vaccinatie broeder of zustert.
dat gevaccineerden elkaar besmetten boeit nauwelijks, want de kans dat je in het ziekenhuis belandt is heel klein. De ongevaccineerden dus beschermen door ze lekker weg te houden van evenementen zou ik zeggenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met deze comment.
De ratio is compleet te zoeken m.b.t. die discriminatie in laten testen tussen gevaccineerd / ongevaccineerd voor allerhande events.
Gevaccineerden zijn óók besmettelijk, door ongevaccineerden toe te laten tot een festival met mensen die niet laten testen (gevaccineerden) is de kans dat ze besmet raken net zo groot als dat ze zich niet laten testen... Ongevaccineerden worden dus niet beter beschermd door van te voren laten testen...
En gevaccineerden zijn elkaar massaal aan het aansteken, veel grotere kans dat ze het van elkaar oplopen dan de geteste ongevaccineerde (praktisch onmogelijk van die laatste groep).
Dus niemand is erbij gebaat, maar geef het commentje maar een plusje, want het is je vaccinatie broeder of zustert.
Hoe klein? Waar kan ik deze informatie vinden?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:38 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
dat gevaccineerden elkaar besmetten boeit nauwelijks, want de kans dat je in het ziekenhuis belandt is heel klein. De ongevaccineerden dus beschermen door ze lekker weg te houden van evenementen zou ik zeggen
https://www.rivm.nl/nieuw(...)kenhuis-en-ic-opnamequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:40 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Hoe klein? Waar kan ik deze informatie vinden?
Massamoordenaars natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:42 schreef quirina het volgende:
Wat vinden jullie van antivax leerkrachten op school ?
dankjequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:43 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/nieuw(...)kenhuis-en-ic-opname
Eerste hit al via google.
Hopelijk wordt het thuiswerken verlengdquote:
dat mag van mij wel weer wat meer gemixt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:46 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het thuiswerken verlengd
Gebeurt hier al. Elke keer dat ik nu op kantoor ben is het er ook weer drukker dan de keer ervoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:54 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
dat mag van mij wel weer wat meer gemixt.
'Maakt zich zorgen, moeizaam, maatregelen, duizenden patienten', heeft deze man een ander vocabulaire?quote:
ja mooiquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gebeurt hier al. Elke keer dat ik nu op kantoor ben is het er ook weer drukker dan de keer ervoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |