Ik werk ook niet in de zorg. We hebben trouwens een heel programma om mensen onnodig leed te besparen genaamd het Rijksvaccinatieprogramma.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:52 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik werk niet in de zorg en heb dus ook nog nooit via mijn werkgever een griepprik kunnen krijgen, ook geen behoefte aan trouwens. Vaccinaties zijn in mijn optiek iets wat je het liefst zo min mogelijk dient te geven, laat staan dat je gezonde mensen op de paar maanden spuiten in de arm moet jassen. Ik heb geen enkel probleem met de coronavaccinaties (ben gewoon volledig gevaccineerd), maar wanneer iedereen om het half jaar opnieuw een boostershot "moet" krijgen zijn we als menselijk ras misschien niet meer zo geschikt om te overleven...
Een door burgers zelf opgetuigde parallelle samenleving zonder testverplichting of verkapte vaccinatieplicht is een meer dan prima alternatief voor de dystopische natte droom van de overheid en een paar virologen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:11 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Ik ben fel tegen het hele testen voor toegang, het alsmaar dwingen of nudgen via werk, via horeca, via events. Het normaliseren van het continu registreren, scannen, gegevens achterlaten. Om door allerlei hoepels te springen. Zelf ben ik gevaccineerd, maar zeker met deze passage ben ik het volledig eens.
Het is me tijdens deze pandemie heel duidelijk geworden dat je niet afhankelijk moet zijn van wat de overheid je gunt, maar dat je moet regelen dat je voor jezelf en je eigen mensen kunt zorgen. Zeker met de hoeveelheid geld dat je bespaart op alle commerciele vermaak, kun je van alles onderling regelen, zonder pottekijkers, handhaving of andere controles achter de voordeur.
Zo lang het nodig is wel. Ik hoop natuurlijk dat we op termijn ook weer en publique terug kunnen naar volledig open en normaal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:16 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Een door burgers zelf opgetuigde parallelle samenleving zonder testverplichting of verkapte vaccinatieplicht is een meer dan prima alternatief voor de dystopische natte droom van de overheid en een paar virologen.
Klopt, maar de inentingen van dat rijksvaccinatieprogramma hoeven niet halfjaarlijks "geboosterd" te worden bij gezonde mensen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik werk ook niet in de zorg. We hebben trouwens een heel programma om mensen onnodig leed te besparen genaamd het Rijksvaccinatieprogramma.
Vaccins zijn nou bij uitstek een ideaal middel daarvoor. Goedkoop, effectief en vooral ook preventief.
Dit soort onzinnige sociaal-Darwinistische denken dat er vanuit gaat dat wij zonder hulpmiddelen zouden moeten overleven gaat al volledig voorbij aan het feit dat we juist hun uitstek een succesvolle soort zijn vanwege ons gebruik van hulpmiddelen.
Als die burgers dan ook even in grote getale op komen draven voor een prik. Op een gegeven moment is het een beetje een kip-ei verhaal natuurlijk, gaan de burgers met de hakken in het zand omdat de overheid komt opdraven met zulke verplichtingen? Of is het omgekeerd? Dus doen ze het om de burgers alvast even een duwtje in de goede richting te geven?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:16 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Een door burgers zelf opgetuigde parallelle samenleving zonder testverplichting of verkapte vaccinatieplicht is een meer dan prima alternatief voor de dystopische natte droom van de overheid en een paar virologen.
Dan weet jij er weinig van want die zijn er wel degelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Klopt, maar de inentingen van dat rijksvaccinatieprogramma hoeven niet halfjaarlijks "geboosterd" te worden bij gezonde mensen.
Ik zou zeggen, bevrijd je uit de Matrix en zet die parallele samenleving even op, laat het even weten als je klaar bent?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:16 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
We do not speak de english here.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:37 schreef Bocaj het volgende:
Hey guys, quick question: When is the next press conference of Rutte and de Jonge?
Last time was August 13...
Die is er al lang; illegale feesten, eten en drinken bij en met vrienden. Je hebt helemaal geen horeca of TvT nodig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, bevrijd je uit de Matrix en zet die parallele samenleving even op, laat het even weten als je klaar bent?
Ah, 'I hate you very much welcome here!'quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We do not speak de english here.
Wij schijnen de laagste te zijn in Europa?!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is nu ons vaccinatiepercentage, 64 procent? Dit valt mij wel tegen moet ik eerlijk bekennen.
14.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ah, 'I hate you very much welcome here!'
Maar ff serieus Tijger, weet jij de volgende datum van de persconferentie?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, bevrijd je uit de Matrix en zet die parallele samenleving even op, laat het even weten als je klaar bent?
Precies, daar ging het over, het is geen volwaardige parallele samenleving natuurlijk, maar als voor veel mensen verbod en uitengesloten worden het nieuwe normaal is, dan neem je de regie uiteraard weer in eigen handen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:44 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Die is er al lang; illegale feesten, eten en drinken bij en met vrienden. Je hebt helemaal geen horeca of TvT nodig.
Ah, mooi....quote:
https://dvhn.nl/extra/Dit(...)eltest-27015277.htmlquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ah, mooi....hoe weet jij dat eigenlijk? Staat het ergens?
Weer het dagblad van het Noorden!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://dvhn.nl/extra/Dit(...)eltest-27015277.html
Krant.
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wij schijnen de laagste te zijn in Europa?!
https://www.parool.nl/ned(...)an-hele-eu~b58192c3/quote:De vaccinatiegraad in Nederland stokt. Landen als België, Portugal en Spanje zijn Nederland inmiddels voorbij, maar ook Uruguay en de Verenigde Arabische Emiraten. ‘In Nederland worden nu de minste vaccinaties van de hele EU gezet.’
Als je de ~2 miljoen kinderen meetelt die niet gevaccineerd mogen worden wel ja, maar dat probleem heeft iedereen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is nu ons vaccinatiepercentage, 64 procent? Dit valt mij wel tegen moet ik eerlijk bekennen.
Ja mooie clickbait. Op een gegeven moment gaat het aantal prikken zelfs naar bijna 0, dan doen we het het slechts van de hele wereldquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/ned(...)an-hele-eu~b58192c3/
Het is gewoon een bewuste keus van het kabinet om niet met coronapaspoorten te gaan werken. Er was geen Kamermeerderheid voor drang, dwang of verplichting. Keerzijde is blijkbaar wel dat minder mensen zich laten vaccineren. Of dat problematisch is moet later nog blijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/ned(...)an-hele-eu~b58192c3/
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja mooie clickbait. Op een gegeven moment gaat het aantal prikken zelfs naar bijna 0, dan doen we het het slechts van de hele wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |