Telefoon!quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
man3 en net zei je nog dat je mobiel niet goed kon modden ...
Fok op mobiel is dramaquote:
Hoop dat je je al wat beter voelt dan ondertussen maar dat zal dan wel nietquote:
Morguh Deisyy ziek geworden?quote:
Hey Sollekequote:
Prachtig om te zienquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:01 schreef pullup het volgende:
Dit is ook wel wat voor @:prisha
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Vind ik ook, sommigen fokken alleen maar mobiel, zelf word ik er kriegel van en til dan zo kort mogelijke zinnen.quote:
Al dat gesjouw met letters moet je spieren voor hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook, sommigen fokken alleen maar mobiel, zelf word ik er kriegel van en til dan zo kort mogelijke zinnen.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 06:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoop dat je je al wat beter voelt dan ondertussen maar dat zal dan wel niet![]()
Snotkop en koppijn, maar ik ben aan de neusspray, dus gaat vast snel overquote:
Is ook niets voor mij op mobielquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook, sommigen fokken alleen maar mobiel, zelf word ik er kriegel van en til dan zo kort mogelijke zinnen.
Voor de zekerheid toch een testje laten doen bij de GGD die zelftesten zijn niet echt betrouwbaar?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Snotkop en koppijn, maar ik ben aan de neusspray, dus gaat vast snel over
Wat gaaf om te zienquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:01 schreef pullup het volgende:
Dit is ook wel wat voor @:prisha
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben toevallig heel erg sterk hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Al dat gesjouw met letters moet je spieren voor hebben natuurlijk.
En je zat mobiel te typenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben toevallig heel erg sterk hoor.
Mag je wel op je werk komen als je verkouden bent?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik moet het ook gewoon niet doen.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben toevallig heel erg sterk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |