Alice in Wonderland.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo
Wie is de dame? Wel een leuke
Morguh aloaquote:
Google leert me Mia Wasikowskaquote:
Ben nu bij S5, Emma is nu de "kwade" en ik moet nog verder kijken hoe dat gebeurd is. (hun geheugens zijn gewist)quote:
Once upon a time is een verzameling van diverse sprooktjes die elkaar overlappen of samenhangen waaronder die Alice in Wonderland.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Google leert me Mia Wasikowska
En zowel Alice als de dame zijn tof
Die is het niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Google leert me Mia Wasikowska
En zowel Alice als de dame zijn tof
Niet de Disney versie dus?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Once upon a time is een verzameling van diverse sprooktjes die elkaar overlappen of samenhangen waaronder die Alice in Wonderland.
Top seriequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben nu bij S5, Emma is nu de "kwade" en ik moet nog verder kijken hoe dat gebeurd is. (hun geheugens zijn gewist)
Owquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Die is het niet.
Rose Reynolds is het
Disney versie is al een jaar of 10 oud, was nog met Johnny Deppquote:
Edit: Klopt niet, er is blijkbaar een spinoff, dat wist ik niet. Alice komt pas in S7 en ik zit nog in S5quote:
Alleen is dat weer een ander meisje dan die Rose zo te zienquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Verkeerde taal maar toont wel meteen de aktie
Zover was ik alquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:27 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)=mobile-gws-wiz-serp
Had mijn reactie al aangepastquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen is dat weer een ander meisje dan die Rose zo te zien
Kijk nu komen we ergensquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Had mijn reactie al aangepastIs blijkbaar een spinoff.
https://onceuponatime.fandom.com/wiki/Rose_Reynolds
Staat ook op Disney+ ondanks dat dit van ABC is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:32 schreef pullup het volgende:
Ik Netflix niet dus ik vrees dat ik het nooit ga zien
FOK! jij ook al via mobiel?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:36 schreef pullup het volgende:
Van wat ik er van zag is het me net wat te gelikt, maar dat kan door de trailers zijn gekomen
O echt, vind dat echt ellende. Doe het in de avond uren wel, maar vind het op de laptop een stuk fijnerquote:
Dat zeker ja. Ik zit nu ook achter de laptop.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, vind dat echt ellende. Doe het in de avond uren wel, maar vind het op de laptop een stuk fijner
Lekker, dan doen wij het zelfde momenteelquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zeker ja. Ik zit nu ook achter de laptop.
Met
Gelikt als in 'wellicht wat te mooi gemaakt' of 'gladjes'quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat bedoel je met iets te gelikt? Het is allemaal te mooi, te onrealistisch?
Ik vind het wel meevallenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Mobiel is heel onhandig, via desktop gaat een stuk beter.
Heb je een grote telefoon? Of de browser in de desktop modus? Je moet steeds handmatig refreshen, je swiped je een ongeluk, dat virtuele toetsenbordje, pffff... het is gewoon niet handig.quote:
Helemaal met je eens GGquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Mobiel is heel onhandig, via desktop gaat een stuk beter.
O dat is nog netjes, hier loopt er altijd een om 6 uur voorbij. DIe hoor je van verre al aan komen te blaffen en dan een half uur latere een met zo k*tkeffertjequote:
Bedoel je hiermee dat de kleding of de setting over de top is dan zou moeten?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelikt als in 'wellicht wat te mooi gemaakt' of 'gladjes'
Alles ziet er helemaal prima uit maar ^^ dat dus
Hola terug vanaf een redelijk outdated gamesysteem. Wilde dit jaar een upgrade doen maar de totaalprijs is me te absurd om dat te overwegen (deels dankzij cryptominers)quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:54 schreef chufi het volgende:
Hola... tikkend vanaf een Nuccig klein desktoppie
Hello chufiquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:54 schreef chufi het volgende:
Hola... tikkend vanaf een Nuccig klein desktoppie
Morguh Prisha, dan zie er niets anders op dan te wachtenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:58 schreef Prisha het volgende:
Good meurning![]()
Tikkend vanaf mijn iPad want mijn laptop is een Windows update aan het doen en ik zie nog altijd Please wait staan
S10 heb ik. En gewoon de mobile versie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je een grote telefoon? Of de browser in de desktop modus? Je moet steeds handmatig refreshen, je swiped je een ongeluk, dat virtuele toetsenbordje, pffff... het is gewoon niet handig.
Achterlijke luiquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is nog netjes, hier loopt er altijd een om 6 uur voorbij. DIe hoor je van verre al aan komen te blaffen en dan een half uur latere een met zo k*tkeffertje
Nee het is gewoon de algehele sfeer die de trailer op me maakte.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat de kleding of de setting over de top is dan zou moeten?
(sorrie maar probeer nog steeds te begrijpen waar je precies op doelt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |