Het is voor het eerst dat ik dat afscheid helemaal heb zitten volgen , en zij is echt genaaid .quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wel heel naïef hoe ze zich heeft laten piepelen door Otten en Krol.![]()
Toen die drie samen in een partij gingen zei mijn vriendin gelijk al: "Die gaat lunchen met Meneer Vos en Meneer Beer, alleen weet ze niet dat ze zelf op de menukaart staat".
Deze was toch te makkelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul, als ik het niet zeg dan doe jij het wel.
Ik hoop het nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
In de handleiding staat vast waar de batterijen in moeten
Volkomen mee eens.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie mod is maakt (mij) niet uit, als hij of zij maar rechtvaardig is.
Dan moet het hier in staan:quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Is dit 40 jaar geleden geweest dat niemand het meer precies weet?
Lul als je je voor het karretje laat spannenquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul, als ik het niet zeg dan doe jij het wel.
Ik vind de omkoopbare MODs het leukst.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie mod is maakt (mij) niet uit, als hij of zij maar rechtvaardig is.
Ga jij maar even uitzoeken hoe je ding werkt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Lul als je je voor het karretje laat spannen
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga jij maar even uitzoeken hoe je ding werkt.
Mijn dingquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga jij maar even uitzoeken hoe je ding werkt.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan moet het hier in staan:
40+ / Vandaag 40 jaar geleden...
Wat komt er in te staan?quote:
Dildo's (Ik zei toch boekenkast)quote:
D., ben jij omkoopbaar? Deisyy is dat niet, jij wel?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind de omkoopbare MODs het leukst.
Jaja boek vav Tarzan linksonder.quote:
Okquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jaja boek vav Tarzan linksonder.
Ik vind het eerder een plantenkast ipv een boekenkast.quote:
Je kunt het altijd proberen, maar ik geef je weinig kansquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
D., ben jij omkoopbaar? Deisyy is dat niet, jij wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |