Je hebt Pino laten zien verkeerd verstaan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja sorrie daarvoor, ik liet haar een foto van mijzelf zien en sindsdien is ze niet meer online geweest.
oww alles goed met haar?quote:
Oew die, nee!quote:
Je stoorzenderde mijn geheugen ik begon te twijfelen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oww, dacht even dat ik een soort deja-vu had
Sesamstraat ongeluk?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vorig jaar, door een ongeluk
overreden door Tommy op de stepquote:
Toch wel dus.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Was volgens mij wel een beetje kip-achtig idd (bijna alles smaakt naar kip: krokodil, kikkers en vele andere dingen), maar wat ik me vooral herinner is dat het echt fokking TAAI was!
Bert met een banaan in zijn oorquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
overreden door Tommy op de step
Ah volgens mij keek ik toen niet meer naar Sesamstraat.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew die, nee!
Stuk lichter, en een heel verfijnd persoon.
Had geloof ik de winkel van Sinkel in Sesamstraat?
Ernie had zijn badeend laten slingerenquote:
Overal koekies van koekiemonsterquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ernie had zijn badeend laten slingeren
Overlopert 🤪quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
overreden door Tommy op de step
het was vuilnis dag en Oscar was uit zijn huis gezetquote:
Ik ken hem niet maar hij klinkt als iemand die ik wel zou mogenquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ben je een kloon van Punkman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |