abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201288827
Rebubbled, gefeliciteerd met je mooie tweede dochter! Wat een plaatje en haar namen zijn ook prachtig O+.

En wat rot voor jou dat je zo beroerd bent. Beterschap en sterkte :* :*.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_201289745
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:00 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier sinds een week ziekig en sinds gisteren knallende koppijn/misselijkheid dus net maar even met het zkh gebeld. Vanmiddag even een extra afspraak om te checken of het gewoon grieperigheid is of wellicht toch iets wat meer aandacht nodig heeft.

Duimen jullie mee dat het geen zwangerschapsvergiftiging o.i.d. is :{ ?
Duimen draaien hier dat het ‘gewoon’ een griepje of zoiets is. Succes in het ziekenhuis! :*
pi_201290203
Rebubbled, gefeliciteerd met je mooie dochter! Fijn dat de bevalling zo goed ging, jammer van de nasleep en je opname is natuurlijk helemaal vervelend... Hopelijk knap je snel op en kun je weer naar je gezin! 😘

LDG, ik duim mee! Goed dat het gecheckt wordt!
pi_201290407
Rebubbled en LittleDrummerGirl, ik duim mee dat jullie vlug opknappen en je beter voelen… :*
  vrijdag 10 september 2021 @ 13:35:00 #280
403520 Sway-
La vie est belle
pi_201292058
Gefeliciteerd Rebubbled! En hopelijk snel weer naar je kindjes idd :*
pi_201292539
De kleine draak en ik zijn ok *O*. Gewoon een virusje wat geen invloed lijkt te hebben op het draakje. Zn hartslag en beweging ect was gewoon prima, net als mn bloeddruk.

Moet alleen terugkomen als ik koorts krijg of ga braken.

Gyn vertelde dat er door de pandemie en het gekke weer allemaal virussen en allergieën zijn die zich heel anders gedragen dan normaal, waardoor ze dus op andere momenten ineens de kop opsteken en het lastig is om vast te stellen wat het nou is. Ze ziet daardoor veel mensen met asymptomatische klachten vertelde ze.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_201295410
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:24 schreef Rebubbled het volgende:

[..]
Ja absoluut. Goed dat ze het na gaan kijken!

Mahra, hoe voel jij je? Het komt nu wel heel dichtbij! :D
Goed, behalve dat ik niet meer langer dan 15 minuten kan lopen. Ik hoop dat ze snel komt maar ik hou er rekening mee dat het ook nog 5 weken kan duren. Ik hoop dat jij je vandaag al beter voelt?
pi_201295507
Ik ga alles wat ik nog nodig heb bestellen. Ik was net in het centrum en moest echt in elke winkel zitten vanwege pijn aan de onderrug. Ik lig nu plat op bed.

Ik heb een voorraad onderbroeken gehaald voor de kraamperiode! Verder een pyjama gehaald voor de bevalling en krabhandschoentjes voor de kleine (was het enige wat ze nog niet had). Ik denk dat we nu alles in grote lijnen hebben. Babymobiel en een wipstoel bestel ik wel.
pi_201297379
Gefeliciteerd Rebubbled met je mooie dochter! *O* Gewoon thuis bevallen. Wat ontzettend balen dat je erna zoveel bloed bent verloren en zo beroerd bent. Hopelijk inmiddels weer thuis bij je meisjes!
pi_201297467
Wat fijn ldg dat alles okay. Hopelijk voel je je ook snel beter!

En lekker bestellen Mahra! Dat is echt zo gemakkelijk. En kan ook nog gerust als de baby er is.

Morgen ben ik 12 weken *O* Toch wel echt weer een hele mijlpaal! Afgelopen weken meerdere goede echo's gehad en baby groeit goed en spartelt al lekker in het rond.
Nu wachten op de uitslag van de Nipt en over 2 weken de 13 weken echo (met 14 weken,haha). Vind ik echt nog wel even spannend.
  FOK!fossiel vrijdag 10 september 2021 @ 19:37:26 #286
1455 Keroppi
kool kikker
pi_201297472
Ik hoop dat je je al weer een stuk beter voelt @Rebubbled!

Ik ben gisteren in het ziekenhuis door de verloskundige weer goedgekeurd. Moet zeggen dat ik me op een heel zakelijk en snel consult had ingesteld, maar dat viel me alles mee :)

Ik heb nu wel een deadline/einddatum. Komt de bevalling voor een bepaalde datum niet zelf op gang, dan staat de keizersnede ingepland.

Vond het ook sympathiek dat mijn verloskundige nog even belde om te vragen hoe het met me ging, ondanks dat ik al lang en breed 'overgedragen' ben :)
Chick on a mission
pi_201297699
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:37 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Wat fijn ldg dat alles okay. Hopelijk voel je je ook snel beter!

En lekker bestellen Mahra! Dat is echt zo gemakkelijk. En kan ook nog gerust als de baby er is.

Morgen ben ik 12 weken *O* Toch wel echt weer een hele mijlpaal! Afgelopen weken meerdere goede echo's gehad en baby groeit goed en spartelt al lekker in het rond.
Nu wachten op de uitslag van de Nipt en over 2 weken de 13 weken echo (met 14 weken,haha). Vind ik echt nog wel even spannend.
Gefeliciteerd! Morgen ben ik 37 weken en mag ik 'officieel' bevallen.

Ik baal dat ze nog niet ingedaald is, pffff.
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:32:06 #288
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_201299507
Gefeliciteerd Rebubbled met je mooie meisje met mooie namen O+ *O* Wel een heftige nasleep! Ik hoop dat je snel weer naar huis kunt :*
5 - 28 februari Thailand O+
pi_201300179
Rebubbled gefeliciteerd!!
Hopelijk knap je snel op en mag je snel thuis weer genieten van je dochters.

LDG fijn dat er niks ernstigs aan de hand is 😊

Wij moeten nog 1 weekje wachten op de GUO. Komt gelukkig dichtbij nu maar vind het toch wel spannend
My salvation lies in your love..
pi_201303028
LDG fijn dat het allemaal meeviel en er niks aan de hand is behalve normaal griepje. Goed uitzieken dus :*

Zo, ik heb mijn eerste nachtje met zoogcompressen weer gehad. Bij Bas lekte ik iets, maar nu is het wel een overenthousiaste lekkage :'). Werd eergisteren tot 4x toe wakker met een doorweekt shirt.
pi_201303285
Gefeliciteerd rebubbled! Heerlijk dat ze er is
Hoe gaat het nu met jou, hopelijk weer beter?
pi_201303310
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 september 2021 07:22 schreef douche-eendje het volgende:
LDG fijn dat het allemaal meeviel en er niks aan de hand is behalve normaal griepje. Goed uitzieken dus :*

Zo, ik heb mijn eerste nachtje met zoogcompressen weer gehad. Bij Bas lekte ik iets, maar nu is het wel een overenthousiaste lekkage :'). Werd eergisteren tot 4x toe wakker met een doorweekt shirt.
Ah gets, en je moet nog zo lang ;(
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_201303312
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:50 schreef Mahra het volgende:

[..]
Gefeliciteerd! Morgen ben ik 37 weken en mag ik 'officieel' bevallen.

Ik baal dat ze nog niet ingedaald is, pffff.
Het zijn ook allemaal van die dinges eind vd zwangerschap hč. Je kan over vanalles piekeren.
Ik denk aan je
Heftig ook die rug

Hier inmiddels medisch geworden omdat de groeicurve van de smurf was afgebogen. Hopelijk trekt het bij. Ik wil absoluut niet voor jou bevallen haha
pi_201303314
Ah dat is een fijne geruststelling LDG!

37 weken voor Mahra *O*

Keroppi, fijn dat de controle minder zakelijk was dan waar je op ingesteld was :) Geeft het rust om een soort uiterste datum te hebben?

Hier gaat alles gestaag door, nog vier weken en dan verlof. Voelt best lang nog, heb het gevoel dat ik de dagen echt een beetje uitzit. Ook wel doordat ik me niet fit voel, ik hoest me suf. Hopelijk trekt het nog een beetje bij qua energie..

Volgende week weer naar de vk, controle en gesprek over de bevalling. Ik zie niet per se tegen de bevalling op ofzo, maar het lijkt nog zo'n ver van m'n bed show :@
pi_201303330
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 08:21 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Het zijn ook allemaal van die dinges eind vd zwangerschap hč. Je kan over vanalles piekeren.
Ik denk aan je
Heftig ook die rug

Hier inmiddels medisch geworden omdat de groeicurve van de smurf was afgebogen. Hopelijk trekt het bij. Ik wil absoluut niet voor jou bevallen haha
He vervelend Lily, hopelijk trekt het bij idd!
pi_201303489
Sterkte voor alle zwangeren met de kwaaltjes en dingetjes die spelen bij de baby. 😘 Hopelijk snel weer fit/geen reden tot zorgen!
pi_201305869
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 08:20 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
?

Meestal heb je de eerste maanden nadat de baby er is ook zoogcompressen nodig ;) En je merkt er verder ook nier heel veel van als je ze in/aan hebt toch?!

Ik had trouwens bij m’n eerste ook zoogcompressen nodig de eerste maanden, bij m’n tweede was dat al een stuk minder lang en bij de tweeling heb ik eigenlijk helemaal niet meer gelekt. Ik ben benieuwd hoe dat deze keer zal zijn. Ik had wel ook aan het eind van de zwangerschap al wat lek, maar ik weet niet meer hoe dat bij de vorige zwangerschap was. Kan me toen niets meer herinneren van lek..?
  FOK!fossiel zaterdag 11 september 2021 @ 12:44:33 #298
1455 Keroppi
kool kikker
pi_201305997
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 08:22 schreef onomatopee het volgende:

Keroppi, fijn dat de controle minder zakelijk was dan waar je op ingesteld was :) Geeft het rust om een soort uiterste datum te hebben?
Jazeker :)
Chick on a mission
pi_201306349
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 08:20 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
Nee joh, vind het niet erg. Heb al een paar keer eerder miniscule beetjes gelekt de afgelopen maanden, maar nu stroomt het er snachts gewoon uit. Vrolijke oxytocineslaapjes O+ :') . Was sowieso van plan om vanaf week 37 wat prenataal te kolven, dus dit is alleen maar mooi meegenomen. Had in mijn BV-bak alles netjes opgeborgen een jaar geleden, dus mn wasbare compressen waren zo weer gevonden.

Keroppi, fijn van je controle en dat je verloskundige belde! Mijn VK belt ook 1x per maand ongeveer, ben al vanaf het begin medisch maar omdat zij straks het kraambed thuis zullen doen, willen ze ook graag weten hoe mijn zwangerschap verloopt.

[ Bericht 2% gewijzigd door douche-eendje op 11-09-2021 13:43:10 ]
pi_201306661
Ik had van de week ineens telkens steken down under, blijkt het een aambei… 😭 Ik heb daar weinig ervaring mee, dus ik had het niet verwacht (de steken zitten van binnen). Maar vandaag gaat het gelukkig alweer een stuk beter. Ik kon bijna niet opstaan van de bank bijv. door die steken.

Mijn buik is ook echt flink. Ik krijg nu telkens de vraag of ik zwanger ben en dan na bevestiging dat ik er zeker al bijna ben… 😂 Ik droom ook telkens dat het stiekem toch twee babies zijn. Binnenkort maar weer eens afspreken bij m’n vrvr.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')