Duimen draaien hier dat het ‘gewoon’ een griepje of zoiets is. Succes in het ziekenhuis!quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:00 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier sinds een week ziekig en sinds gisteren knallende koppijn/misselijkheid dus net maar even met het zkh gebeld. Vanmiddag even een extra afspraak om te checken of het gewoon grieperigheid is of wellicht toch iets wat meer aandacht nodig heeft.
Duimen jullie mee dat het geen zwangerschapsvergiftiging o.i.d. is?
Goed, behalve dat ik niet meer langer dan 15 minuten kan lopen. Ik hoop dat ze snel komt maar ik hou er rekening mee dat het ook nog 5 weken kan duren. Ik hoop dat jij je vandaag al beter voelt?quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:24 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ja absoluut. Goed dat ze het na gaan kijken!
Mahra, hoe voel jij je? Het komt nu wel heel dichtbij!
Gefeliciteerd! Morgen ben ik 37 weken en mag ik 'officieel' bevallen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:37 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Wat fijn ldg dat alles okay. Hopelijk voel je je ook snel beter!
En lekker bestellen Mahra! Dat is echt zo gemakkelijk. En kan ook nog gerust als de baby er is.
Morgen ben ik 12 wekenToch wel echt weer een hele mijlpaal! Afgelopen weken meerdere goede echo's gehad en baby groeit goed en spartelt al lekker in het rond.
Nu wachten op de uitslag van de Nipt en over 2 weken de 13 weken echo (met 14 weken,haha). Vind ik echt nog wel even spannend.
Ah gets, en je moet nog zo langquote:Op zaterdag 11 september 2021 07:22 schreef douche-eendje het volgende:
LDG fijn dat het allemaal meeviel en er niks aan de hand is behalve normaal griepje. Goed uitzieken dus
Zo, ik heb mijn eerste nachtje met zoogcompressen weer gehad. Bij Bas lekte ik iets, maar nu is het wel een overenthousiaste lekkage. Werd eergisteren tot 4x toe wakker met een doorweekt shirt.
Het zijn ook allemaal van die dinges eind vd zwangerschap hč. Je kan over vanalles piekeren.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:50 schreef Mahra het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Morgen ben ik 37 weken en mag ik 'officieel' bevallen.
Ik baal dat ze nog niet ingedaald is, pffff.
He vervelend Lily, hopelijk trekt het bij idd!quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:21 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal van die dinges eind vd zwangerschap hč. Je kan over vanalles piekeren.
Ik denk aan je
Heftig ook die rug
Hier inmiddels medisch geworden omdat de groeicurve van de smurf was afgebogen. Hopelijk trekt het bij. Ik wil absoluut niet voor jou bevallen haha
?quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ah gets, en je moet nog zo lang
Jazekerquote:Op zaterdag 11 september 2021 08:22 schreef onomatopee het volgende:
Keroppi, fijn dat de controle minder zakelijk was dan waar je op ingesteld wasGeeft het rust om een soort uiterste datum te hebben?
Nee joh, vind het niet erg. Heb al een paar keer eerder miniscule beetjes gelekt de afgelopen maanden, maar nu stroomt het er snachts gewoon uit. Vrolijke oxytocineslaapjesquote:Op zaterdag 11 september 2021 08:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ah gets, en je moet nog zo lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |