abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201282432
Gefeliciteerd O+ O+
Wat een prachtige naam ook en wat een plaatje O+
En wat een verhaal, balen van ritje ziekenhuis uiteindelijk nog maar fijn dat je vrij snel alweer naar huis mocht!
pi_201282513
Gefeliciteerd! O+
Je hebt het spannend weten te maken ;) wat fijn dat ze er is! Benieuwd hoe je oudste haar zusje vindt.
pi_201282561
Wat een verhaal! Maar van harte gefeliciteerd, nu lekker genieten O+
  donderdag 9 september 2021 @ 19:36:33 #254
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_201282625
Eindelijk! Gefeliciteerd! :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_201282671
Gefeliciteerd @Rebubbled! Wat een mooi frummeltje O+
pi_201282696
Gefeliciteerd, Rebubbled.

Ik sta nu bovenaan! :o
pi_201282723
Prachtige namen en dito kindje inderdaad O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_201282741
Gefeliciteerd @Rebubbled O+ O+
pi_201282759
Yes Rebubbled, gefeliciteerd! Prachtige naam en wat een plaatje O+

Ik ben ook benieuwd hoe Lily erop reageerde O+
pi_201282875
Wat een verhaal!
Fijn dat jullie het goed maken en wat een mooie naam O+
Geniet van je meisjes!
pi_201283218
Jeetje rebub O+ wat een verhaal, en wat een heerlijk vers babietje heb je daar. Geweldige namen O+ en wat lijkt ze nu al op haar grote zus!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 9 september 2021 @ 20:12:25 #262
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_201283279
Gefeliciteerd @Rebubbled !! O+ Wat een knapperd O+
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_201283329
Ohhhhh wat een dropje! Ik deed hardop een verliefde zucht toen de foto opende. _O-

Fijn dat de verloskundige adequaat gehandeld heeft en je daardoor nu lekker thuis bent. Gefeliciteerd en hopelijk hebben jullie een heerlijke kraamtijd met zijn vieren. O+
pi_201283482
Smelt O+ O+

Van harte!! Wat klinkt het goed, ondanks de toeters en bellen. Veel geluk met z’n viertjes!
pi_201284483
Oh wow, wat een avontuur weer Rebubbled! Van harte gefeliciteerd met je dochter! O+ Doe rustig aan en blijf vooral lekker knuffelen. ;) :*
  donderdag 9 september 2021 @ 21:39:39 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_201284849
Rebubbled, wat fijn dat ze er is! O+ gefeliciteerd, ze is prachtig!
Jammer van de afterparty maar hey, wel waar voor je geld ;)
disclaimer
  donderdag 9 september 2021 @ 21:50:35 #267
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201285043
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:17 schreef Rebubbled het volgende:
Baby uit buik!

De bevalling was verrassend en ging uiteraard totaal anders dan je in je hoofd hebt. Het duurde 22 uur en ik ben nooit uit de latente fase gekomen. Ik bleef weeën om de 6 tot 12 minuten hebben en was er rond 19u helemaal klaar mee en wilde naar het ziekenhuis voor een ruggenprik. Dus toen mijn VK ging toucheren om te kijken of het ziekenhuis me überhaupt niet weg zou sturen ivm te weinig ontsluiting, waren we beide geshockeerd dat ik al 8 a 9 cm had. Haar reactie: 'euhm, ik weet niet precies hoe we hier zijn beland..' en 2 minuten later kreeg ik enorme persweeën en was zij chaotisch aan het rondrennen om alles klaar te zetten. Kraamzorg was er niet, mijn vriend werd de kraamhulp. Toch 50 minuten moeten persen. Zittend op handen en knieën, tijdje de baarkruk en uiteindelijk, je gelooft het niet, liggend op bed in 2 persen eruit. Jaja, de rugligging was het beste voor mij in deze situatie. :P Uiteindelijk dus thuis geboren met enkel de TENS (goud waard dat ding, schaf er een aan.) en het bad stond net gevuld, dus die heb ik nooit gehaald..

Helaas daarna heel snel veel bloed verloren en alsnog door de brandweer uit huis getakeld en naar het ziekenhuis gereden met gillende sirenes en de hele buurt die toekeek, incl. huisdieren. :') Gelukkig had mijn verloskundige al zeer adequaat gereageerd en hoefde ik enkel nog een paar uur medicatie via het infuus en om 00u stonden we weer buiten met wat succes wensen en het advies vooral niet te veel te doen en ijzer te slikken. 👍

Schade is een klein eerste graad ruptuurtje dat niet gehecht hoefde te worden. Wat een verschil met het bloedbad van de laatste keer. En mentaal gaat het voor nu top!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd! Geweldig mooi verhaal ook ^O^ . Fijn dat je na een paar uurtjes weer naar huis kon. Mooie naam voor een mooi baby'tje! Lekker knuffelen O+ .
Resistance is futile.
pi_201285211
Gefeliciteerd Rebubbled O+ En wat is ze mooi!
pi_201285223
Gefeliciteerd Rebubbled O+
pi_201285312
Gefeliciteerd Rebubbled met je dochter O+
pi_201287416
Gefeliciteerd Rebubbled! Wat een prachtig meisje.
pi_201288324
Dank! Lily is zoo lief met haar en super geïnteresseerd. Ik zie wel een klein beetje een regressie naar een babietje nadoen, meer opgetild en geholpen willen worden, hoog babystemmetje omzetten en we hebben de eerste 'neeeeee mijn mama!' tijdens de borstvoeding te pakken. Allemaal verwacht en logisch.

Ik ben helaas weer opgenomen in het ziekenhuis. Hou niks binnen en koorts. Dat in combi met al het bloedverlies, de uitputting, twee nachten al niet slapen. Even een nachtje zonder kindjes en met infuus doorgebracht. Ze zijn nu aan het onderzoeken waarom ik niets binnen hou.

Dat is voor Lily nu het moeilijkst. Mama zo beroerd zien. Ze wil vooral bij me zijn en ze was helemaal overstuur toen ik aan het overgeven was.

Hopelijk komt er snel verbetering in en kan ik thuis weer goed functioneren.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_201288365
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 08:54 schreef Rebubbled het volgende:
Dank! Lily is zoo lief met haar en super geïnteresseerd. Ik zie wel een klein beetje een regressie naar een babietje nadoen, meer opgetild en geholpen willen worden, hoog babystemmetje omzetten en we hebben de eerste 'neeeeee mijn mama!' tijdens de borstvoeding te pakken. Allemaal verwacht en logisch.

Ik ben helaas weer opgenomen in het ziekenhuis. Hou niks binnen en koorts. Dat in combi met al het bloedverlies, de uitputting, twee nachten al niet slapen. Even een nachtje zonder kindjes en met infuus doorgebracht. Ze zijn nu aan het onderzoeken waarom ik niets binnen hou.

Dat is voor Lily nu het moeilijkst. Mama zo beroerd zien. Ze wil vooral bij me zijn en ze was helemaal overstuur toen ik aan het overgeven was.

Hopelijk komt er snel verbetering in en kan ik thuis weer goed functioneren.
Ah gets, daar zit je niet op te wachten idd, hopelijk kun je snel weer helemaal je babybubbel in thuis.
pi_201288395
Hier sinds een week ziekig en sinds gisteren knallende koppijn/misselijkheid dus net maar even met het zkh gebeld. Vanmiddag even een extra afspraak om te checken of het gewoon grieperigheid is of wellicht toch iets wat meer aandacht nodig heeft.

Duimen jullie mee dat het geen zwangerschapsvergiftiging o.i.d. is :{ ?
pi_201288685
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:00 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier sinds een week ziekig en sinds gisteren knallende koppijn/misselijkheid dus net maar even met het zkh gebeld. Vanmiddag even een extra afspraak om te checken of het gewoon grieperigheid is of wellicht toch iets wat meer aandacht nodig heeft.

Duimen jullie mee dat het geen zwangerschapsvergiftiging o.i.d. is :{ ?
Ja absoluut. Goed dat ze het na gaan kijken!

Mahra, hoe voel jij je? Het komt nu wel heel dichtbij! :D
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')