Nope, van normale foto's die ik hier post kun je er 99 van de 100 keer vanuit gaan dat ik ze zelf gemaakt heb.quote:Op maandag 30 augustus 2021 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O begreep niet dat je het in de lijve zag, dacht op internet
O zo ver kijk ik helemaal niet wat anders als je aan het wandelen bent en je zet hier foto;s neerquote:Op maandag 30 augustus 2021 07:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope, van normale foto's die ik hier post kun je er 99 van de 100 keer vanuit gaan dat ik ze zelf gemaakt heb.
Globaal: Gewone foto's zijn van mezelf, spreuken, screenshots en bewerkte plaatjes van het internet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo ver kijk ik helemaal niet wat anders als je aan het wandelen bent en je zet hier foto;s neer
Maar van dingen zoals die vlaggen zie ik niet of je die zelf gemaakt heb of dat het een plaatje van internet is
O, dacht dat jij niet rooktequote:
Ben je nu al eens op de Posbank geweest? Is echt mooi daarquote:Op maandag 30 augustus 2021 07:57 schreef DJMO het volgende:
Ik ga maar eens douchen en kijken welk zen-plekje ik vandaag ga opzoeken. #natureiscalling
Goeiequote:Op maandag 30 augustus 2021 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je nu al eens op de Posbank geweest? Is echt mooi daar
Roestig maarquote:Op maandag 30 augustus 2021 07:59 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Joints wel
Al tig keer verteld hier
hahaha, is echt mooi ging daar vaak wandelen is hier 20 min vandaan.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Roestig maarik dacht dat je gewoon ging roken, kan hier niet ruiken dat het een joint is
Vind dat altijd zo stinken die jointjesquote:
Vooralsnog route uitgezet naar koepel de kaap ja. Kan ad hoc nog veranderenquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:16 schreef Dotteke het volgende:
Naar de posbank of heb je wat anders uitgezocht?
Ben benieuwd wat je er van vind.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vooralsnog route uitgezet naar koepel de kaap ja. Kan ad hoc nog veranderen
quote:
Hey lekker geslapen?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |