O de vroege likerquote:Op maandag 30 augustus 2021 06:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik was al eerder hier, heb hier en daar likes uitgedeeld maar was ff bezig thuis, ga zo weg om te werken
Gemerkt jaquote:Op maandag 30 augustus 2021 06:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik was al eerder hier, heb hier en daar likes uitgedeeld maar was ff bezig thuis, ga zo weg om te werken
Geen hidi vannacht zie ik aan de puntenquote:Op maandag 30 augustus 2021 06:42 schreef Emmerdeur het volgende:
Denk je wil gewoon niet met me praten
Laat ie me alleen met mario
Niet toen ik kwam iigquote:Op maandag 30 augustus 2021 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen hidi vannacht zie ik aan de punten
HIj heeft 0 punten staan. Hij heeft gelijk ook hij is toch al de winnaarquote:
Hidi is wel een nachtbraker, die draait daar zijn hand niet voor om.quote:Op maandag 30 augustus 2021 06:44 schreef Emmerdeur het volgende:
Die heeft diep moeten gaan voor 1e plek
Nu bijslapen denk ik
Ja vannacht bijv erg rustigquote:Op maandag 30 augustus 2021 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hidi is wel een nachtbraker, die draait daar zijn hand niet voor om.
En in de nacht is het ook wel wat makkelijker punten graaien dan overdag.
Maar hij is een top speler
Op een of andere manier komt hij altijd op de verkeerde tijd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 06:47 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja vannacht bijv erg rustig
En toch scoort mario maar niet
Ja hij zat film te kijken voor de DTquote:Op maandag 30 augustus 2021 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op een of andere manier komt hij altijd op de verkeerde tijd.
Ow nee hoor had geen zin in zijn gezeur, en ik like je zodat je mij niet hoeft te bolken en zelf voor de punten kan gaanquote:Op maandag 30 augustus 2021 06:42 schreef Emmerdeur het volgende:
Denk je wil gewoon niet met me praten
Laat ie me alleen met mario
Limoentjuh had helemaal niemand om gebolkt te worden en is probleemloos voor de DT gegaanquote:Op maandag 30 augustus 2021 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hidi is wel een nachtbraker, die draait daar zijn hand niet voor om.
En in de nacht is het ook wel wat makkelijker punten graaien dan overdag.
Maar hij is een top speler
Ik geef nix om de punten. Had liever gewoon gechatquote:Op maandag 30 augustus 2021 06:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow nee hoor had geen zin in zijn gezeur, en ik like je zodat je mij niet hoeft te bolken en zelf voor de punten kan gaan
Doe ik ook bij Hidi. Liever een like dan een instant smiliebolk-reply.
Hij is met zoveel dingen tegelijk bezigquote:Op maandag 30 augustus 2021 06:49 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja hij zat film te kijken voor de DT
Morgen maak ik het goed met jequote:Op maandag 30 augustus 2021 06:50 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik geef nix om de punten. Had liever gewoon gechat
Doet die niet mee? Zie ze niet op monitorquote:Op maandag 30 augustus 2021 06:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Limoentjuh had helemaal niemand om gebolkt te worden en is probleemloos voor de DT gegaan
Zal wel niet in de top 50 staan danquote:Op maandag 30 augustus 2021 06:50 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Doet die niet mee? Zie ze niet op monitor
Ze komt voor de gezelligheid maar komt zo weinig hier dat ze amper punten heeft. Ze zal vast op een plek tussen 50 en 100 staan wat monitor niet weergeeft.quote:Op maandag 30 augustus 2021 06:50 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Doet die niet mee? Zie ze niet op monitor
Monitor laat iedereen zien die heeft gespeeld tochquote:Op maandag 30 augustus 2021 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel niet in de top 50 staan dan
Nee hoor, in OP maximaal 50 maar de tussentijdse resultaten lopen wel door voorbij de 50 meen ik. @bondage klopt dat?quote:Op maandag 30 augustus 2021 06:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Monitor laat iedereen zien die heeft gespeeld toch
Ja klopt die bedoel ik ookquote:Op maandag 30 augustus 2021 06:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee hoor, in OP maximaal 50 maar de tussentijdse resultaten lopen wel door voorbij de 50 meen ik. @:bondage klopt dat?
In de OP niet als hij tussen door langs komt wel,quote:Op maandag 30 augustus 2021 06:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Monitor laat iedereen zien die heeft gespeeld toch
Helaas,quote:Op maandag 30 augustus 2021 06:54 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik ga ook aanvragen niet mee te spelen om de punten
Alleen maar bolken met die hap
Ergens wel logisch dat dit niet meer wordt gedaan. Anders zou er een aardig lijstje zijn met mensen die niet mee willen doen en toch hier zittenquote:Op maandag 30 augustus 2021 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas,
Dat wilde ik ook een keer, omdat ik altijd won.
Denk oke geef een ander een kans maar wil wel bolken
TOen het zover was waren er een paar op tegen en toen werd ik er helemaal uitgehaald.
Nu mag je niet meer meedoen zonder punten te pakken, dat is een tijdje wel geweest. ALleen kon je dan ook niet bolken
Ja maar alleen mee doen met bolken en geen punten krijgen leek mij wel een keer leuk, zo deed je toch nog mee maar had een ander een kans om te winnenquote:Op maandag 30 augustus 2021 06:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ergens wel logisch dat dit niet meer wordt gedaan. Anders zou er een aardig lijstje zijn met mensen die niet mee willen doen en toch hier zitten
Werkse Solquote:
Werk gaat voor het meisje Emmerquote:
Ik moest wel, om de opmaak te controleren en te fixen voor de FPquote:
Ja, dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 30 augustus 2021 07:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moest wel, om de opmaak te controleren en te fixen voor de FP
Iets met nut en genoegen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 07:25 schreef Dotteke het volgende:
Nou jij doet wel heel veel op die pot van jou
Kon maar zo jou kast zijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 07:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Iets met nut en genoegen.
Het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers ophangen enzo.
[ afbeelding ]
Toen ik die slingers zag hangen appte ik Rob meteen met de opmerking dat ik de ideale verjaadagsversiering had gevondenquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-08-2021 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja, dat past zeker wel bij jou. Heb je al besteldquote:Op maandag 30 augustus 2021 07:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Toen ik die slingers zag hangen appte ik Rob meteen met de opmerking dat ik de ideale verjaadagsversiering had gevonden![]()
Als ik het had willen hebben, had ik het gisteren wel meegenomen. En anders ga ik het wel halen, niet bestellen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat past zeker wel bij jou. Heb je al besteld
O begreep niet dat je het in de lijve zag, dacht op internetquote:Op maandag 30 augustus 2021 07:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik het had willen hebben, had ik het gisteren wel meegenomen. En anders ga ik het wel halen, niet bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |